FCB Videos auf Youtube.com
http://www.youtube.com/watch?v=pt_uB_ZvDMEmattz hat geschrieben:s'ganze an sich isch zum kotze, diä ganze festzeit, youtube sache und all de müll isch miehsam. Und erst diä handy videos, hass pur.
??????????
das isch kei handy video! das isch eifacht es video über dr rakitic isch nid gross isch nid speziell finds aber trozdem no toll...
okey bi dene video wo mit üm handy ufgnoh worde sind und dummi comments kömme...stimmi dr voll zue! findi au scheisse! aber so lang es video nid öbbis will zeige wo nid so existiert isch es okey

FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!

Spielername....isch nur ein gsi..aber stimmt hani falsch gschriebe au grad gseh....Päuli hat geschrieben:Wenn me d Spielernäme richtig schribt wärs scho mol bitz weniger peinlich.

FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
Dr Zanni kunnt no!

-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Basel Fan 89"]Spielername....isch nur ein gsi..aber stimmt hani falsch gschriebe au grad gseh.... ]
Peinlich isch vilicht s falsche Wort. S git hunderti so Filmli und alli sin irgendwie glich. S kunnt mr eifach so ine "mir zelebriere uns sälber und mien dr ganze Wält übers Internet zeige dass mr die geilschte sin."
Isch nur mini Meinig.
Peinlich isch vilicht s falsche Wort. S git hunderti so Filmli und alli sin irgendwie glich. S kunnt mr eifach so ine "mir zelebriere uns sälber und mien dr ganze Wält übers Internet zeige dass mr die geilschte sin."
Isch nur mini Meinig.
Hm ich weiss jo nid aber ich bin de Typ wo das Natelfilmli drufglade het!BillyTheKid hat geschrieben:Gegenfrage: Was bezweckst du mit solchen "2 Minuten Filmchen?" Was ist deine Absicht?
Han es Video vom Rakitic gmacht 3:57min und es Video vom Costanzo, Caicedo, Majstorovic 9:23min

Zue dem sind dört mehrheitlich Szene drin vo dr Spieler und nur Sekundär vo dr MK.
Ich mach eigentlich so Videos wie jetzt das vom Rakitic wills mr spass macht und mr uf en Spieler kann zruck luege wo es Johr bi Basel gspielt het

Jetzt kasch sage...warum ich das uf youtube lad.....will ich denk ich bin nid dr einzig wo das will allluege und schade tuets jo nid!
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
Dr Zanni kunnt no!

Grundsätzlich will man Videos sehen, die spannend sind und nicht nur 3min FilmchenBasel Fan 89 hat geschrieben:Hm ich weiss jo nid aber ich bin de Typ wo das Natelfilmli drufglade het!
Han es Video vom Rakitic gmacht 3:57min und es Video vom Costanzo, Caicedo, Majstorovic 9:23min ]will ich denk ich bin nid dr einzig wo das will allluege[/B] und schade tuets jo nid!
Meh als es 9:59min Video kann mr bi youtube nid druflade...zue dem kann au es 2min Filmi spannend si! Kunnt halt nur druf ah wer und wie ers machtbudder hat geschrieben:Grundsätzlich will man Videos sehen, die spannend sind und nicht nur 3min Filmchen

FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
Dr Zanni kunnt no!

mein gott. wenn ihr es nicht sehen wollt, dann zwingt euch auch keiner.
aber kurze videos (3-10 min.) über spieler finde ich sehr interessant. auch jenes von ivan habe ich angeschaut und bin dankbar, dass es leute gibt, die sich die zeit nehmen, um solche videos zusammenzustellen.
an dieser stelle ein dankeschön an fcb fan 89.
aber kurze videos (3-10 min.) über spieler finde ich sehr interessant. auch jenes von ivan habe ich angeschaut und bin dankbar, dass es leute gibt, die sich die zeit nehmen, um solche videos zusammenzustellen.
ach weisst du, es gibt manschmal leute, die unzufrieden sind, und sich über bagatellen aufregen, was man selber überhaupt nicht nachvollziehen kann.Chuck_P hat geschrieben:mein gott. wenn ihr es nicht sehen wollt, dann zwingt euch auch keiner.
(hallo liebe "hets für das jetzt e thread brucht" freunde)
aber das ist irgendwie auch schön, wenn das die grössten probleme sind, die wir haben.
@alle Medien
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
ach weisst du, es gibt leute, die haben das hier:Skier hat geschrieben:ach weisst du, es gibt manschmal leute, die unzufrieden sind, und sich über bagatellen aufregen, was man selber überhaupt nicht nachvollziehen kann.
(hallo liebe "hets für das jetzt e thread brucht" freunde)
aber das ist irgendwie auch schön, wenn das die grössten probleme sind, die wir haben.
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=21653
noch nie gelesen....*g
PS: man beachte die erste regel überhaupt...lol
- Caicedo Junior
- Erfahrener Benutzer
http://www.youtube.com/watch?v=4Mk6qt0ZpLQ
Der ist noch gut zwar nicht vom FCB aber zum anschauen wert
FCBASEL
Meischter FCB
Meischter FCB
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Meine Fresse, dies ist kein Youtube Spassthread!Caicedo Junior hat geschrieben:http://www.youtube.com/watch?v=4Mk6qt0ZpLQ
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
-
- Erfahrener Benutzer
vom jubiläumsspiel...nit z'vil erwarte, s'sin nur e paar minute mit em natel gfilmt und goal keini z'gseh.
vilicht gohts no e zytli bis'es funzt
http://www.youtube.com/watch?v=GJNjzgwq3mw
vilicht gohts no e zytli bis'es funzt
http://www.youtube.com/watch?v=GJNjzgwq3mw
http://www.youtube.com/watch?v=2EutWBR03dw
an die wo trozdem no es paar goal in der letzte saison vom petric für basel wennd luege
an die wo trozdem no es paar goal in der letzte saison vom petric für basel wennd luege

FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
Dr Zanni kunnt no!

Dr Yann Sommer und dr Simone Grippo
:
http://www.youtube.com/watch?v=Ckl1uTMKFJQ
Und dr "Christian Gross"
http://www.youtube.com/watch?v=BiJPjrZYiGk

Und dr "Christian Gross"

Dr Blerim wird Stammspieler in England im Johr 2035!!!:D
Felipe Caicedo
FCB-Fan khasch nit wärde...FCB-Fan das muesch syy!!!
Felipe Caicedo
FCB-Fan khasch nit wärde...FCB-Fan das muesch syy!!!
aha, röschenz het sit kurzem au internet...! willkomme in dr zivilisation!fcbsgirl hat geschrieben:Dr Yann Sommer und dr Simone Grippo:
Und dr "Christian Gross"![]()

es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
Ivan Ergic
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
dasch nit dr franco....z basel a mym ryy hat geschrieben:http://www.youtube.com/watch?v=IGEWxigMkKQ
costanzo eifach geile siech![]()
lueg amol genauer...

(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
ou hesch räächt.. peindlichHelmut Penthouse hat geschrieben:dasch nit dr franco....
lueg amol genauer...![]()

aber isch gliich e geile siech!
Fussballmafia SFV
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
do heschn!z basel a mym ryy hat geschrieben:ou hesch räächt.. peindlich![]()
aber isch gliich e geile siech!

francocostanzo
mfg.
- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
y schaetz mol 20.Basel Fan 89 hat geschrieben:oha..wie alt isch er dört gsi?
wenni mi mag erinner was dr blick für en titel ka het und über dr costanzo gredet het noch üm st galle matchund jetzt
![]()
wiki weiss es:
Franco Costanzo (* 5. September 1980 in Rio Cuarto, Argentinien) ist ein argentinischer Fußball-Torwart.
Er begann seine Profikarriere bei River Plate (Buenos Aires) im Jahre 2000. Es wurde ihm eine steile Karriere vorhergesagt, jedoch wurde er durch diverse Verletzungen zurück geworfen. Dennoch gilt er weiterhin als Talent und er gewann mit River Plate dreimal die Meisterschaft.
Im Sommer 2005 wechselte Costanzo zum baskischen Club Deportivo Alavés (Spanien), wo er in der Saison 2005/06 31 Meisterschaftsspiele bestritt. Im Juli 2006 kaufte ihn der FC Basel für ca. drei Millionen Schweizer Franken aus dem laufenden Kontrakt heraus. Nach anfänglichen Patzern und vielen (Auswärts-) Niederlagen in der Hinrunde, spielte er eine grossartige Rückrunde und wurde sogar zum FCB-Spieler des Jahres gewählt.
In seiner bisherigen Karriere bestritt Costanzo ein Länderspiel mit der argentinischen Nationalmannschaft, bei zwei weiteren saß er auf der Ersatzbank.
Costanzo ist gegenwärtig Stammtorhüter beim FC Basel (Vertrag bis 2010).
Costanzo ist argentinisch-italienischer Doppelbürger.