Transfergerüchte
[quote="adomaniaDer würde uns sportlich einen Schritt weiter bringen. Schnell wie eine Rakete, kann einigermassen mit dem Ball umgehen und schlägt scharfe, gefährliche Flanken. Dann bräuchte es auch den unentschlossenen David nicht mehr...[/QUOTE"]
Darum wird ja von halb Europa gejagt und landet wahrscheinich bei Barca, Real, ManU oder Milan...
Darum wird ja von halb Europa gejagt und landet wahrscheinich bei Barca, Real, ManU oder Milan...
[quote="Nur So..."]E paar User do inne hän bös e Rad ab... rede drvo das si e Delura wo si no nie spiele hän gseh unbedingt verpflichtet gseh wänn.. e David Degen wo 2005/2006 hinter em Delgado beste Maa im Team vom FCB gsi isch aber eher nit...
Schön isch doch, dass Du kasch beurteile, wär dä Delura scho gseh het spiele und wär sini sportliche Leistige ka yschätze... und wies dGigi gsait het.. dr David muess sich halt entscheide und e Bekenntnis zem FCB abgeh.. je länger är zuewartet, desto meh wird dSkepsis bi de FCB-Fans zuenäh... Ich persönlig ha dä jungi Pol-Dütschi sicher scho 15 - 20 mol gseh spiele in de letschte 3 Johr... sigs bi Schalke, U19, U20, U21 oder au bi Gladbach.. macht e guete Ydrugg. Mir ischs sowyt egal.. Däge - Delura.. mr bruche eifach Pfylschnälle RM..
dr Beni wär wohl uff eim Bei no dr besser Fuessballer als dr Ba...
Ein wo sone Ussag tätigt het jo wohl au liicht e Rad ab..
Aber dr Vogel schiesse Eindütig die ab wo dr FCB miteme Riquelme in verbindig bringe... als ob die aktuelli Nr.10 vo dr Fuessballnation Argentinie in d Axpo Superleague wächsle würd... eifach zu hart...
I glaub nit, dass irgendöpper do inne ärnschthaft an Riquelme dänggt... nit emol dr Delgado isch realistisch... leider
Schön isch doch, dass Du kasch beurteile, wär dä Delura scho gseh het spiele und wär sini sportliche Leistige ka yschätze... und wies dGigi gsait het.. dr David muess sich halt entscheide und e Bekenntnis zem FCB abgeh.. je länger är zuewartet, desto meh wird dSkepsis bi de FCB-Fans zuenäh... Ich persönlig ha dä jungi Pol-Dütschi sicher scho 15 - 20 mol gseh spiele in de letschte 3 Johr... sigs bi Schalke, U19, U20, U21 oder au bi Gladbach.. macht e guete Ydrugg. Mir ischs sowyt egal.. Däge - Delura.. mr bruche eifach Pfylschnälle RM..
dr Beni wär wohl uff eim Bei no dr besser Fuessballer als dr Ba...
Ein wo sone Ussag tätigt het jo wohl au liicht e Rad ab..

Aber dr Vogel schiesse Eindütig die ab wo dr FCB miteme Riquelme in verbindig bringe... als ob die aktuelli Nr.10 vo dr Fuessballnation Argentinie in d Axpo Superleague wächsle würd... eifach zu hart...

I glaub nit, dass irgendöpper do inne ärnschthaft an Riquelme dänggt... nit emol dr Delgado isch realistisch... leider
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
[quote="Rony"]und hast du denn den schon in einem ernstfall abgehen und scharfe flanken schlagen sehen??
Ja hab ich, seit 3 Jahren verfolge ich den ein bisschen.. was halt so möglich ist über Premiere/DSF. Vom Spielertyp her ganz ähnlich wie David.. was das charakterliche angeht wohl auch... kann ich nicht beurteilen. Wie in einem vorherigen Post geschrieben.. brauchen wir einfach eine Rakete auf Rechts. Ob David, Delura vielleicht ein anderer.. ? Wollte eigentlich nur mitteilen, dass man den mE gebrauchen könnte.
Ja hab ich, seit 3 Jahren verfolge ich den ein bisschen.. was halt so möglich ist über Premiere/DSF. Vom Spielertyp her ganz ähnlich wie David.. was das charakterliche angeht wohl auch... kann ich nicht beurteilen. Wie in einem vorherigen Post geschrieben.. brauchen wir einfach eine Rakete auf Rechts. Ob David, Delura vielleicht ein anderer.. ? Wollte eigentlich nur mitteilen, dass man den mE gebrauchen könnte.
Och... die Zeit, in denen mich Deine negativen und unqualifizierten Beiträge gestört haben sind vorbei..Fenta hat geschrieben:Darum wird ja von halb Europa gejagt und landet wahrscheinich bei Barca, Real, ManU oder Milan...

Ein Spieler der für Barca, Real, ManU oder Milan gejagt wird ist sicherlich im Fokus des FCB...
Frage: Hast Du denn Delura schon spielen sehen ? Wie schätzt Du ihn denn ein ? Oder einfach mal wieder alles, unwissend, madig machen ?
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
So ihr nasene... s Mittelfäld und dr Sturm wäre jo jetzt scho i.O. do bruchts minere Meinig noche keini Transfers me... e OM wär vellicht no e Wunsch aber nit wirklich zwingend erforderlich well das dr Chippi guet spiele ka und mir eh wieder zum Rhombus zruggkehre wärde...
Was no ane muess isch e spielerisch starke IV und wenn möglich e Backup für dr Zanni, muess nimerts bekannts si...
Streller Carignano
Caicedo Chipperfield Huggel Ergic
Hodel X Major Zanni
Costanzo
Was no ane muess isch e spielerisch starke IV und wenn möglich e Backup für dr Zanni, muess nimerts bekannts si...
Streller Carignano
Hodel X Major Zanni
Costanzo
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
und wär wotsch ab dr 60. Minute iiwächsle???Nur So... hat geschrieben:So ihr nasene... s Mittelfäld und dr Sturm wäre jo jetzt scho i.O. do bruchts minere Meinig noche keini Transfers me... e OM wär vellicht no e Wunsch aber nit wirklich zwingend erforderlich well das dr Chippi guet spiele ka und mir eh wieder zum Rhombus zruggkehre wärde...
Streller Carignano
Hodel X Major Zanni
Costanzo
Nur So... hat geschrieben: Streller Carignano
Hodel X Major Zanni
Costanzo
Carignano spielt nicht sehr lange... leider!
caicedo gehört in den sturm
20 mio. auf die bank legen? warum nicht kräftig investieren?
Chipperfield hat ein spiel gut in der mitte gespielt.. das wars..
nakata schreibst du schon ab?
Carigoal isch wohl kumm so wiet das er zur Stammelf ghört.Nur So... hat geschrieben:So ihr nasene... s Mittelfäld und dr Sturm wäre jo jetzt scho i.O. do bruchts minere Meinig noche keini Transfers me... e OM wär vellicht no e Wunsch aber nit wirklich zwingend erforderlich well das dr Chippi guet spiele ka und mir eh wieder zum Rhombus zruggkehre wärde...
Streller Carignano
Hodel X Major Zanni
Costanzo
Deshalb. Caicedo in Sturm, Chippy links, Ergic Zentral und Rechts dege/Delura
Was isch mit em Koji ?
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Doch genau eso wirds si... und das isch au guet so...Phebus hat geschrieben:Ba und Nakata Usswäggselspieler??? Wohl kuum...
Falls sich dr Carignano verletze würd spielt eifach de Eduardo für ihn...
Caicedo sini Stärkene sin im Mittelfäld sehr guet uffghobe, mit sinere explosive Art und sinere Technik und Kraft lost är immer zwei, drei Spieler stoh und schaft Ruum für d Spitzene, s git keine wo ihn uffhalte ka in dr ASL, im Sturm wär är verschänkt....
Dr Marque het mr leider e chli zwenig Spielerischi Qualitäte was i vo Ihm gseh ha. Bruche e Spielstarke näbem Major well dä kei gschiede Pass anebringt...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
Sorry aber ich denke mit Huggel wird es eng für Ba. Könnte mir aber auch vorstellen, dass die beiden um den Stammplatz kämpfen müssen. Einen klaren Vorteil sehe ich bei keinem (angenommen Huggel wurde für das defensive MF geholt).Phebus hat geschrieben:Ba und Nakata Usswäggselspieler??? Wohl kuum...
Nakata und Hodel... vielleicht Vorteil Nakata da hast du recht.
Wollte eigentlich nur die Frage von Phebus beantworten, dass wir bei der Aufstellung von Nurso genügend Ersatzspieler hätten.
Hättest du auf Attribute wie pfeilschnell und messerscharf verzichtet, hätte ich nichts auszusetzen gehabt...adomania hat geschrieben:Och... die Zeit, in denen mich Deine negativen und unqualifizierten Beiträge gestört haben sind vorbei..![]()
Ein Spieler der für Barca, Real, ManU oder Milan gejagt wird ist sicherlich im Fokus des FCB...
Frage: Hast Du denn Delura schon spielen sehen ? Wie schätzt Du ihn denn ein ? Oder einfach mal wieder alles, unwissend, madig machen ?

hodel wohl kaum. eher würde cg koji in die mitte versetzen und dann ronny einfach auf links.Knipser hat geschrieben:Weiss öper öp möglicherwies dr Ba oder dr Hodel als IV spiele könnte. Bim CG weiss meh nie.
papa schon eher. allerdings würde ich neben majster eher einen spielerisch starken IV aufstellen (djourou?

- Caicedo Junior
- Erfahrener Benutzer