gegen huggel/degen im doppelpack
gegen huggel/degen im doppelpack
der fcb plant laut zbinden mit äm franz/schwed inneduo. also rächne mer doch mol dure, wie sich das uff d startelf uswirke würd, wenn beidi cho würde.
szenario 2 stürmer: do der huggel ä fixstarter isch, heisst das, dass er rächts oder defensiv im mittelfäld unterbrocht wird, do hinde bereits voll isch. und au der degen isch eine, wo am kojak entspricht.
das würd imo bedüte, dass der ba plötzlich uff der bank lande würd. und das wär für der fcb gift, va in uswärtspartie und au gege konterstarki mannschafte isch der fcb uff der wohl defensivschtärkschti mittelfälschpieler sit der benthaus ära agwiese.
szenario 1 stürmer: denn würd der huggel offensiv und der degen rächts im mittelfäld spiele, der streller als einizge stürmer und das würd der caicedo us der mannschaft dränge, au do bini degege, denn ich seh der caicedo 10x so gärn wie de huggel.
beidi szenarie gfalle mer nid, dorum bini klar nid defür, dass beidi chömme, es het schlicht kei platz. für mi isch d region sekundär, ich will gueti spieler seh, wo alles gänd, egal wohär dass sie chömme und ich glaub nid, dass es eine git, wo das glich verkörperet wie der ba. und uff d filigranilage vom caicedo will i erscht rächt nid verzichte.
au würdi am huggel in der verteidigung nid vertraue, falls me sich doch no anderscht würd entscheide und en hinde isetze, denn für ihn wird immer ä plätzli gfunde, är het nid der riecher um gege knipser z beschtoh, zuedäm isch er zu hütschif, was gäbt das für ä zitlupe duo, do der hitmasn au nid grad der schnällscht isch.
szenario 2 stürmer: do der huggel ä fixstarter isch, heisst das, dass er rächts oder defensiv im mittelfäld unterbrocht wird, do hinde bereits voll isch. und au der degen isch eine, wo am kojak entspricht.
das würd imo bedüte, dass der ba plötzlich uff der bank lande würd. und das wär für der fcb gift, va in uswärtspartie und au gege konterstarki mannschafte isch der fcb uff der wohl defensivschtärkschti mittelfälschpieler sit der benthaus ära agwiese.
szenario 1 stürmer: denn würd der huggel offensiv und der degen rächts im mittelfäld spiele, der streller als einizge stürmer und das würd der caicedo us der mannschaft dränge, au do bini degege, denn ich seh der caicedo 10x so gärn wie de huggel.
beidi szenarie gfalle mer nid, dorum bini klar nid defür, dass beidi chömme, es het schlicht kei platz. für mi isch d region sekundär, ich will gueti spieler seh, wo alles gänd, egal wohär dass sie chömme und ich glaub nid, dass es eine git, wo das glich verkörperet wie der ba. und uff d filigranilage vom caicedo will i erscht rächt nid verzichte.
au würdi am huggel in der verteidigung nid vertraue, falls me sich doch no anderscht würd entscheide und en hinde isetze, denn für ihn wird immer ä plätzli gfunde, är het nid der riecher um gege knipser z beschtoh, zuedäm isch er zu hütschif, was gäbt das für ä zitlupe duo, do der hitmasn au nid grad der schnällscht isch.
Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.

- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
jetzt motzed doch nit immer wenn e neue fred ufgmacht wird
back to topic: ich find dr degen könne mr sehr guet bruche, isch en schnelle flügelspieler wo sicher au guet mit em streller harmoniere würd und dr zanni könnt vermehrt hinde absichere.... zum huggel ich glaub dr huggel wird hüffig z schlächt dargstellt... wil er isch eine wo nie uffallt aber me merkts wenn er nit ume isch, genau glich wie dr luppo sinnerzyt....

back to topic: ich find dr degen könne mr sehr guet bruche, isch en schnelle flügelspieler wo sicher au guet mit em streller harmoniere würd und dr zanni könnt vermehrt hinde absichere.... zum huggel ich glaub dr huggel wird hüffig z schlächt dargstellt... wil er isch eine wo nie uffallt aber me merkts wenn er nit ume isch, genau glich wie dr luppo sinnerzyt....
Kämpfe Basel
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
dr thread richtet sich jo au nid gege der huggel, dä söll rächts spiele, do chaner sini torgföhrlickeit zur gältig bringe, eifach nid defensiv.Gone to Mac hat geschrieben:zum huggel ich glaub dr huggel wird hüffig z schlächt dargstellt... wil er isch eine wo nie uffallt aber me merkts wenn er nit ume isch, genau glich wie dr luppo sinnerzyt....
Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.

- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
Und genau uf dere Position find ich dr D.D oder dr Ivan besser...abräumer hat geschrieben:dr thread richtet sich jo au nid gege der huggel, dä söll rächts spiele, do chaner sini torgföhrlickeit zur gältig bringe, eifach nid defensiv.
Ich hätt dr Huggel gärn wieder bi uns, mir hän irgendwie eifach kei Platz im Momänt, usser är isch sich nid z'schad ab und zu uf em Bänkli z'sitze, allerdings chan er das in DE für mehr Lohn auch mache

- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
Anstelle über über die 2 (Huggel,Degen) zu diskutieren, wäre mal die Frage angebracht, wer denn in der nächsten Saison bitteschön die Freistösse schiessen soll? Nach Rakitic`und Petric`Abgang klafft da nämlich eine sehr sehr grosse Lücke!, und da Spiele immer mehr durch "Standards" entschieden werden,könnte uns das fehlen eines Freistoss-Spezialisten noch sehr weh tun!
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
gute frage?!! streller vielleicht kann er das ja besser als penalty schiessen... (wenn der mal einen penalty schiesst...)
aber caicedo und ba will ich nie auf der banke sehen... das sind geniale spieler... lieber die spielen lassen als huggel /degens...

aber caicedo und ba will ich nie auf der banke sehen... das sind geniale spieler... lieber die spielen lassen als huggel /degens...
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
ergic oder der chipperfield wären noch möglichkeitenAgent Orange hat geschrieben:Anstelle über über die 2 (Huggel,Degen) zu diskutieren, wäre mal die Frage angebracht, wer denn in der nächsten Saison bitteschön die Freistösse schiessen soll? Nach Rakitic`und Petric`Abgang klafft da nämlich eine sehr sehr grosse Lücke!, und da Spiele immer mehr durch "Standards" entschieden werden,könnte uns das fehlen eines Freistoss-Spezialisten noch sehr weh tun!
Es kommt auch auf den Charakter an, nicht nur auf das Gezeigte. Huggel ist menschlich und fanbetreffend gesehen absolut spitze weshalb ich ihn sofort holen würde. *Aufmeisterfeiermithuggelfreu*z basel a mym ryy hat geschrieben:gute frage?!! streller![]()
Degen hingegen soll bleiben wo er ist oder sonst wo hin wechseln. Auf Spieler die sich nicht mehr mit dem Club und dem Umfeld, den Fans verbunden fühlen sondern nur kommen wenn alles andere nicht klappt und dann nach 1/2 Jahr wieder abhauen hab ich echt keinen Bock mehr. Diesbezüglich ein großes Lob an Streller. Auf viel Kohle, CL und deutsche Meisterschaftsrennen verzichtet und sich für den FCB ausgesprochen. Thumb up!
RIP SUFFBRUEDER - RIP FF
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
1. Können Chipps und Ergic dies gut genug!Agent Orange hat geschrieben:Anstelle über über die 2 (Huggel,Degen) zu diskutieren, wäre mal die Frage angebracht, wer denn in der nächsten Saison bitteschön die Freistösse schiessen soll? Nach Rakitic`und Petric`Abgang klafft da nämlich eine sehr sehr grosse Lücke!, und da Spiele immer mehr durch "Standards" entschieden werden,könnte uns das fehlen eines Freistoss-Spezialisten noch sehr weh tun!
2. Wenn sie es nicht mehr können, sollen sie es halt im Training üben, üben und nochmals üben! Muss ich mir bei einem 25 Mann PROFI-Kader ernsthaft Gedanken machen ob da keiner darunter ist, der eine Flanken schlagen kann??
Direktfreistösse Caicedo hinstellen--> Rumms, drin oder Abstauber Streller..
SCONVOLTS BASILEA 98
Üben o.k. aber wer schoss in den letzten Jahren die Freistösse? Haki, Delgado, Petric, RakiticSCAR hat geschrieben:1. Können Chipps und Ergic dies gut genug!
2. Wenn sie es nicht mehr können, sollen sie es halt im Training üben, üben und nochmals üben! Muss ich mir bei einem 25 Mann PROFI-Kader ernsthaft Gedanken machen ob da keiner darunter ist, der keine Flanken schlagen kann??
Direktfreistösse Caicedo hinstellen--> Rumms, drin oder Abstauber Streller..
Wie lange ist's schon her als Chipps einen Freistoss versenkte?
Denke schon, dass das nächste Saison ein Problem darstellen könnte.
[CENTER][/CENTER]Mir sin dr FCB!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Degen will ich nicht, nachdem was er gesagt hat (ob es denn sportlich für ihn Sinn machen würde, zurück zu kommen)
Huggel macht für mich keinen Sinn... im DM ist Ba für mich gesetzt, rechts im Mittelfeld brauchen wir einen klassischen Flügel, einer der mit dem Ball am Fuss mit Tempo der Linie raufgeht und flanken kann.... Der auch mal ein Dribbling gewinnt
Huggel macht für mich keinen Sinn... im DM ist Ba für mich gesetzt, rechts im Mittelfeld brauchen wir einen klassischen Flügel, einer der mit dem Ball am Fuss mit Tempo der Linie raufgeht und flanken kann.... Der auch mal ein Dribbling gewinnt
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
So lange ist's nicht her, als Chippy die Eckbälle trat...rohrspatz hat geschrieben:Üben o.k. aber wer schoss in den letzten Jahren die Freistösse? Haki, Delgado, Petric, Rakitic
Wie lange ist's schon her als Chipps einen Freistoss versenkte?
Denke schon, dass das nächste Saison ein Problem darstellen könnte.
und eins fällt mir immer wieder auf, wenn ich nach langer Zeit mal wieder Fussball spielen gehe, verlernen kann man nicht viel..ist wie beim Fahrradfahren, gewisse Sachen bleiben

Btw.: War ich des öfteren sehr unzufrieden mit den Petric Eckbällen, wieviele versandeten am vorderen Pfosten, in den Beinen des Gegenspielers...?
SCONVOLTS BASILEA 98
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
Ging mir genauso - bei Stereo übrigens auch. Von 10 Ecken war maximal eine günstig. Chipps/Nakata könnten von links schiessen, aber von rechts sehe ich nun keine Alternative (Ergic muss bei Ecken woanders stehen). Ich finds zudem verschwenderisch, wenn torgefährliche Stürmer die Ecken schiessen. Was hat sich Gross nur dabei gedacht, wenn er einen Knipser wie Petric an den Ecken stellte ?SCAR hat geschrieben:Btw.: War ich des öfteren sehr unzufrieden mit den Petric Eckbällen, wieviele versandeten am vorderen Pfosten, in den Beinen des Gegenspielers...?
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.
-
- Neuer Benutzer
Du muesch nid numme luegge wär in de startufstellig spielt, sondern wie lang die saison isch. wenn me will maischter und cupsieger wärde und in uefa cup wit will ko bruchts alternative. Und spieler wie z.b dr ba bekunnt schnäll emol 4 gäli karte und denne rege sich alli uf wenn me kei ersatz het.abräumer hat geschrieben:der fcb plant laut zbinden mit äm franz/schwed inneduo. also rächne mer doch mol dure, wie sich das uff d startelf uswirke würd, wenn beidi cho würde.
-
- Erfahrener Benutzer
schön gesagt.pascalusbasel hat geschrieben:Du muesch nid numme luegge wär in de startufstellig spielt, sondern wie lang die saison isch. wenn me will maischter und cupsieger wärde und in uefa cup wit will ko bruchts alternative. Und spieler wie z.b dr ba bekunnt schnäll emol 4 gäli karte und denne rege sich alli uf wenn me kei ersatz het.
es gibt hier einfach zu viele leute drin, die denken es braucht genau 11 spieler für eine mannschaft.
was ist, wenn ba verletzt ist? chippy, ergic oder so krank!
pro huggel und degen!
So isches..
Bei Bayern ManU und Kons. sind alle Positionen doppelt belegt, und bei uns scheint man sich schon aufzuregen, wenn dann ein Nationalspieler mal die Bank drücken müsste...alteschule hat geschrieben:schön gesagt.
es gibt hier einfach zu viele leute drin, die denken es braucht genau 11 spieler für eine mannschaft.
was ist, wenn ba verletzt ist? chippy, ergic oder so krank!
pro huggel und degen!
Die beiden letzten Saison haben veranschaulicht, wie knapp es um den Titel zugehen kann, und dass es demzufolge um jeden gewonnenen/verlorenen Punkt geht. Ergo kann man sich auch nicht leisten, z.B. einen gelbgesperrten Ba, einen verletzten Ergic oder sonstwas nicht optimal zu besetzen...
wenn di chasch erinnere, sind weder der huggel no der ba wahnsinnig verletzigsafällig. ich bi für ä klari startelf, der räscht chönne ergänzigsspieler si oder polyvalänti spieler, chasch zb caicedo/chippy locker hin und härschiebe, im worst case halt no der burgmeier. realistisch betrachtet: nämme mer a, es git ä 4-4-2, denn sitzt eine vom trio huggel/degen/ba mind 25 spiel uff der bank, und das wird nid der huggel si.pascalusbasel hat geschrieben:Du muesch nid numme luegge wär in de startufstellig spielt, sondern wie lang die saison isch. wenn me will maischter und cupsieger wärde und in uefa cup wit will ko bruchts alternative. Und spieler wie z.b dr ba bekunnt schnäll emol 4 gäli karte und denne rege sich alli uf wenn me kei ersatz het.
ich würd sowieso im rhombus mit em caicedo hinter de spitze agiere, dä siech het zug und isch unberächebar. und denn me brüchte grad gar keine vo beidne.

wenn sich der huggel und der degen um 1 platz strite, no so gärn, aber der ba muess spiele, das isch an für sich d grundüberlegig. und der caicedo uff der bank wili au nid erläbe.spitzkick hat geschrieben: Die beiden letzten Saison haben veranschaulicht, wie knapp es um den Titel zugehen kann, und dass es demzufolge um jeden gewonnenen/verlorenen Punkt geht. Ergo kann man sich auch nicht leisten, z.B. einen gelbgesperrten Ba, einen verletzten Ergic oder sonstwas nicht optimal zu besetzen...
wenn die 2 fix sind, chasch vo mir us sogar 3-fach bsetze

-
- Erfahrener Benutzer
[quote="abräumer"]wenn sich der huggel und der degen um 1 platz strite, no so gärn, aber der ba muess spiele, das isch an für sich d grundüberlegig. und der caicedo uff der bank wili au nid erläbe.
wenn die 2 fix sind, chasch vo mir us sogar 3-fach bsetze ]
ba soll also auch mit krücken und 40grad fieber spielen? oder nach einer roten zum einsatz kommen?
beni ist sehr polyvalent einsetzbar. zudem kann ich mir auch sehr gut ein mittefeld mit ba und beni als 6er vorstellen.
wenn die 2 fix sind, chasch vo mir us sogar 3-fach bsetze ]
ba soll also auch mit krücken und 40grad fieber spielen? oder nach einer roten zum einsatz kommen?

beni ist sehr polyvalent einsetzbar. zudem kann ich mir auch sehr gut ein mittefeld mit ba und beni als 6er vorstellen.
-
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Komischi Problem hän die Lüt zum Teil.....
Isch es schlimm wenn e Position dopplet bsetzt isch?? "schlichtweg kei Platz..." Dasch dr Bescht! Bi uns trampe sich d Stars uff de Fiess ume.
Finds super, dass dr Rakitic und dr Petric abhaue, Smille tuet weh, aber bis jetzt gfallt mr die Transfersaison sehr guet, jetzt nur no 2-3 gueti Deals denn chunnt das scho guet......MAKAAAI!!!
Isch es schlimm wenn e Position dopplet bsetzt isch?? "schlichtweg kei Platz..." Dasch dr Bescht! Bi uns trampe sich d Stars uff de Fiess ume.
Finds super, dass dr Rakitic und dr Petric abhaue, Smille tuet weh, aber bis jetzt gfallt mr die Transfersaison sehr guet, jetzt nur no 2-3 gueti Deals denn chunnt das scho guet......MAKAAAI!!!
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
mit dr doppelbsetzig het an und für sich notürlig kein eh problem. z.b. isch dr hodel transfer guet gsi. aber i gseh eifach s problem, wenn me jetzt dr huggel ikauft, muess me ihn jo fascht spiele loh und denn will ich nit dr ba uf dr bank gseh weil er eifach besser isch. dr huggel würd jo nit koh um do s bänkli wärme.Riesespächt hat geschrieben:Komischi Problem hän die Lüt zum Teil.....
drum gits für mi kei sinn wenn me dr huggel "und" dr däge holt.