was goht ab, wär het geschterd z'obe nid alles gässe?
s wätter het nüt mit däm ztue, ob geschter d lüt usgässe hän oder nit.. das het me eifach mol so gseit, damit die kleine kinder usässe..k?Dave hat geschrieben:ALSO, hüt isch jo summerafang, aber wenn ich so us em fenschter lueg sieht's eher nach weltuntergang us.
![]()
was goht ab, wär het geschterd z'obe nid alles gässe?
gibs zu, du bischs gsi!heisbeis hat geschrieben:s wätter het nüt mit däm ztue, ob geschter d lüt usgässe hän oder nit.. das het me eifach mol so gseit, damit die kleine kinder usässe..k?
könnte man von mir aus so beibehaltenSnowy hat geschrieben:http://www.tagi.ch/dyn/news/schweiz/764122.html
aber isch jo abartig dunkel worde, d stosselampe sind agange und jetzt grad ziemlich heftigMPH2001 hat geschrieben:da in züri fangts ersch a,ufgstande simer bi suneschi
aber isch doch geil,lieber chli gwitter und weniger warm, als sunneschi und 30 grad,hocket e meh oder weniger de ganz tag im gschäft
und warm isches scho gnueg gsi die letscht zit
söll am beschte grad no cho go schneie so uf 1000meter
Same here .... ich sitz momentan in Bern und was hier so gegen 8:15 los war ist abartig gewesen ... dunkel wie in der Nacht ist es plötzlich geworden ..!Chep hat geschrieben:Schlagt mich, aber ich liebe solche Gewitter und starken Regen. Ich stehe bei Gewitter sehr gerne auf dem Balkon und geniesse diese Abkühlung. Toll!!![]()
![]()
plötzlich kamen Gartenstühle und Tische geflogenBloodMagic hat geschrieben:Same here .... ich sitz momentan in Bern und was hier so gegen 8:15 los war ist abartig gewesen ... dunkel wie in der Nacht ist es plötzlich geworden ..!
lol .. ich sass da noch im Zug aus Basel, welcher plötzlich nur noch im Schrittempo in den Berner Bahnhof eingelaufen ist .... war jedenfalls voll geil ... ich hab kaum mehr was gesehen so dunkel war es und der Regen hat so richtig schön an den Zug gepeitscht .... Weltuntergang allez!!! Ich liebs ...Taratonga hat geschrieben:plötzlich kamen Gartenstühle und Tische geflogenspricht mich ein Grosi an: "Parlez-vous français? C'est la fin du monde"
![]()
geht mir genau soChep hat geschrieben:Schlagt mich, aber ich liebe solche Gewitter und starken Regen. Ich stehe bei Gewitter sehr gerne auf dem Balkon und geniesse diese Abkühlung. Toll!!![]()
![]()
Gitt nütt schöner's wenn's emol richtig klöpft und dätscht wenn's so schwülwarm isch...Chep hat geschrieben:Schlagt mich, aber ich liebe solche Gewitter und starken Regen. Ich stehe bei Gewitter sehr gerne auf dem Balkon und geniesse diese Abkühlung. Toll!!![]()
![]()
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Ächt!?heisbeis hat geschrieben:s wätter het nüt mit däm ztue, ob geschter d lüt usgässe hän oder nit.. das het me eifach mol so gseit, damit die kleine kinder usässe..k?