augen auf....Nino Brown hat geschrieben: Mi, 13.04.2005
*- Viel Unterwegs Tour 2005
Die Fantastischen Vier, Afrob
St. Jakobshalle, Basel
Hip Hop Update Thread
- sek. Milieu
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
[quote="el_abuelo"]Jo zitral!!!!!!
ZULU NATION!!!!!!
alles klar bi dir???
weissch jo wär i bi ]
auf jetzt!!! zulu nation und so...weisch jo...kei alk, keini drooge und kei gwalt...auf jetzt!!!!
das wucheänd bini wiidr mol meh oder weniger am feschte...schomol ein mit schtögg uff dr bühni xeh??? ich nid..kei ahnig wieni das mach....scheiss egal...
e fläsche schnapps und e 16jährigs maitli am strippe im bäggstaidsch...auf jetzt!!!!
ZULU NATION!!!!!!
alles klar bi dir???
weissch jo wär i bi ]
auf jetzt!!! zulu nation und so...weisch jo...kei alk, keini drooge und kei gwalt...auf jetzt!!!!
das wucheänd bini wiidr mol meh oder weniger am feschte...schomol ein mit schtögg uff dr bühni xeh??? ich nid..kei ahnig wieni das mach....scheiss egal...
e fläsche schnapps und e 16jährigs maitli am strippe im bäggstaidsch...auf jetzt!!!!
- sek. Milieu
- Erfahrener Benutzer
du perversi nutte du!!!zitral hat geschrieben:auf jetzt!!! zulu nation und so...weisch jo...kei alk, keini drooge und kei gwalt...auf jetzt!!!!
leget lieber am Sa. richtig los anstatt im blabla forum eh dicke hals mache!

bis denn..
Funghi
gib e figg uf alles und jede...
- sek. Milieu
- Erfahrener Benutzer