Welcome back Marco Streller
[quote="Pusher"]Der geschlagene Hund kehrt wieder zurück
Streller muss schon verzweifelt sein dass er wieder zurück in die Gurkenliga wechselt. Hoffentlich ist er auch motiviert und verletzt sich nicht gleich.
Die Frage ist nur: Streller + Eduardo]
für das sind jetzt die freundschafstspiele zum glück haben wir ihn so früh geholt! und wieso in der superliga nicht mal mit einem 3 sturm auflaufen und halt eduardo ein bisschen zurück ziehen! ajax und auch holland spielen seit jahren mit 3er sturm! und wir könnten ja carigoal streller und edu ein bisschen zurück...aber das sehen wir dann alles ist jedenfalls gut das der konkurrenzkampf vorne gross ist und das wir auch wenn einer verletzt ist nicht ein manko haben und das wenn einer mal eine halbzeit nicht gut spielt einen draussen haben der ihn gut ersetzen kann!!!

Streller muss schon verzweifelt sein dass er wieder zurück in die Gurkenliga wechselt. Hoffentlich ist er auch motiviert und verletzt sich nicht gleich.
Die Frage ist nur: Streller + Eduardo]
für das sind jetzt die freundschafstspiele zum glück haben wir ihn so früh geholt! und wieso in der superliga nicht mal mit einem 3 sturm auflaufen und halt eduardo ein bisschen zurück ziehen! ajax und auch holland spielen seit jahren mit 3er sturm! und wir könnten ja carigoal streller und edu ein bisschen zurück...aber das sehen wir dann alles ist jedenfalls gut das der konkurrenzkampf vorne gross ist und das wir auch wenn einer verletzt ist nicht ein manko haben und das wenn einer mal eine halbzeit nicht gut spielt einen draussen haben der ihn gut ersetzen kann!!!
ALLES FÜR ÖISÄ FCB!
- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
Bad Choice !
omg !!! ich ka mi do dr Mehrheit (leider) nit aschliesse udn find dä Transfer zum
..... "censored" ich ha lieber e R.Hodel oder e Petric well was sr Streller gm8 het, isch uss minere Sicht verwärflicher als das was dr M.P. gm8 het.... biz Erfolg ha und nach 4 Mönet, sich zum erscht beschte Verein züpfe und jetzt zrugg ko damit me in dr Startelf isch und sich für d EM im eigene Land ka empfähle , mit Spielpraxis und "viilne" Goal ( man beachte in der ASL ) dä Transfer wird wahrschiens als dr 1 vo dene 2 TOPTransfers zellt und drum kotzt mi a well mir e shice Sturem hen find ich .... FCB Tranferpolitik Oo 

- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Was bisch den du für e Vogel...Verräter_und_so hat geschrieben:omg !!! ich ka mi do dr Mehrheit (leider) nit aschliesse udn find dä Transfer zum..... "censored" ich ha lieber e R.Hodel oder e Petric well was sr Streller gm8 het, isch uss minere Sicht verwärflicher als das was dr M.P. gm8 het.... biz Erfolg ha und nach 4 Mönet, sich zum erscht beschte Verein züpfe und jetzt zrugg ko damit me in dr Startelf isch und sich für d EM im eigene Land ka empfähle , mit Spielpraxis und "viilne" Goal ( man beachte in der ASL ) dä Transfer wird wahrschiens als dr 1 vo dene 2 TOPTransfers zellt und drum kotzt mi a well mir e shice Sturem hen find ich .... FCB Tranferpolitik Oo
![]()

Grüsse gehen an alle die es verdienen...
Ouh ja, ins Ausland gehen und auf Erfolg hoffen ist natürlich viiieel schlimmer als einen gegnerischen Clubschal anzünden und dann zu diesem Club wechseln.Verräter_und_so hat geschrieben:was sr Streller gm8 het, isch uss minere Sicht verwärflicher als das was dr M.P. gm8 het....
Streller du Judas!

give me the ball, you motherfucker!
Sich öffentlich durch verbrenne vomene FCB-Schal gege dr FCB uszspräche isch also weniger schlimm, als dr Vrsuech, d'Chance, sich im Ussland durezsetzte, bim Schopf z pagge?Verräter_und_so hat geschrieben:omg !!! ich ka mi do dr Mehrheit (leider) nit aschliesse udn find dä Transfer zum..... "censored" ich ha lieber e R.Hodel oder e Petric well was sr Streller gm8 het, isch uss minere Sicht verwärflicher als das was dr M.P. gm8 het.... biz Erfolg ha und nach 4 Mönet, sich zum erscht beschte Verein züpfe und jetzt zrugg ko damit me in dr Startelf isch und sich für d EM im eigene Land ka empfähle , mit Spielpraxis und "viilne" Goal ( man beachte in der ASL ) dä Transfer wird wahrschiens als dr 1 vo dene 2 TOPTransfers zellt und drum kotzt mi a well mir e shice Sturem hen find ich .... FCB Tranferpolitik Oo
![]()

I glaubs nid!

's Runde muess ins Eggige!
- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
gm8? Also ehrlich....Verräter_und_so hat geschrieben:omg !!! ich ka mi do dr Mehrheit (leider) nit aschliesse udn find dä Transfer zum..... "censored" ich ha lieber e R.Hodel oder e Petric well was sr Streller gm8 het, isch uss minere Sicht verwärflicher als das was dr M.P. gm8 het.... biz Erfolg ha und nach 4 Mönet, sich zum erscht beschte Verein züpfe und jetzt zrugg ko damit me in dr Startelf isch und sich für d EM im eigene Land ka empfähle , mit Spielpraxis und "viilne" Goal ( man beachte in der ASL ) dä Transfer wird wahrschiens als dr 1 vo dene 2 TOPTransfers zellt und drum kotzt mi a well mir e shice Sturem hen find ich .... FCB Tranferpolitik Oo
![]()

- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
hauptsach neu agmolde und chli bullshit uselo... najaVerräter_und_so hat geschrieben:omg !!! ich ka mi do dr Mehrheit (leider) nit aschliesse udn find dä Transfer zum..... "censored" ich ha lieber e R.Hodel oder e Petric well was sr Streller gm8 het, isch uss minere Sicht verwärflicher als das was dr M.P. gm8 het.... biz Erfolg ha und nach 4 Mönet, sich zum erscht beschte Verein züpfe und jetzt zrugg ko damit me in dr Startelf isch und sich für d EM im eigene Land ka empfähle , mit Spielpraxis und "viilne" Goal ( man beachte in der ASL ) dä Transfer wird wahrschiens als dr 1 vo dene 2 TOPTransfers zellt und drum kotzt mi a well mir e shice Sturem hen find ich .... FCB Tranferpolitik Oo
![]()

und bitte gstalt dini negschte posts e klai weeneli läserlicher...
8igs-loses Dotteli. E scheene 4oobe!Verräter_und_so hat geschrieben:omg !!! ich ka mi do dr Mehrheit (leider) nit aschliesse udn find dä Transfer zum..... "censored" ich ha lieber e R.Hodel oder e Petric well was sr Streller gm8 het, isch uss minere Sicht verwärflicher als das was dr M.P. gm8 het.... biz Erfolg ha und nach 4 Mönet, sich zum erscht beschte Verein züpfe und jetzt zrugg ko damit me in dr Startelf isch und sich für d EM im eigene Land ka empfähle , mit Spielpraxis und "viilne" Goal ( man beachte in der ASL ) dä Transfer wird wahrschiens als dr 1 vo dene 2 TOPTransfers zellt und drum kotzt mi a well mir e shice Sturem hen find ich .... FCB Tranferpolitik Oo
![]()

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
selber schuld wenn d nid läse kasch . und het nüt mit dr neu amäldig z tue und scheiss z schriebe ( gm8 -= gmacht
) jo ich find s schlimmer.... well das e hinterhältigi Verwärflichkeit isch udn das mit Stolz z tue het wenn me so eine nit zrugg holt dr PEtric het döt eimol öpis dumms gm8
dass es e anti FCB Schal xi isch naja lömmer das..... aber dr streller kunnt jo nur us eim grund das sööte dr wüsse und ich find es het im mom. meh mit Stolz z tue also mit "guete" Ssieler z hole zum Erfolg z ha
quasi dr Streller isch guet

dass es e anti FCB Schal xi isch naja lömmer das..... aber dr streller kunnt jo nur us eim grund das sööte dr wüsse und ich find es het im mom. meh mit Stolz z tue also mit "guete" Ssieler z hole zum Erfolg z ha

do laufts mer trotz de hitz aber kalt de rugge ab!Pusher hat geschrieben:------------------Caicedo----------Streller------------------
----------------------------Yakin---------------------------
-----Rossi------------Ergic----------------Rakitic----------
es war SEHR heiss heute...

Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
- bebbinho85
- Erfahrener Benutzer
WELCOME BACK MARCO!!!
Ändlich wider mol e Basler und i hoff dass wenigstens d hälfti vo dene vier Joor do bisch wod unterschribe hesch!
Blib lieber kli länger do wie s letscht mol und gniess es dähäim z'si! Mol hoffe, dass dr Däge und dr Huggel au wider dr Wäg nach Basel finde, denn wär's wider e Traummannschaft!
Ändlich wider mol e Basler und i hoff dass wenigstens d hälfti vo dene vier Joor do bisch wod unterschribe hesch!

Blib lieber kli länger do wie s letscht mol und gniess es dähäim z'si! Mol hoffe, dass dr Däge und dr Huggel au wider dr Wäg nach Basel finde, denn wär's wider e Traummannschaft!
- König 1893
- Erfahrener Benutzer