Wär holt dr UEFA Cup?
Wär holt dr UEFA Cup?
Villareal isch mi Gheimfavorit.
Au Newcastle guete Chance.
Au Newcastle guete Chance.
-
El Capullo
- Erfahrener Benutzer
-
El Capullo
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
-
El Capullo
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Kannst du mir mal die Rivalität zwischen Betis und dem FC Sevilla "erklären"? Oder gibts dazu ne gute page? Nimmt mich noch wunder, ob die Rivalität dort ähnlich wie in England ist.El Capullo hat geschrieben:ganz ehrlig gsait vom Gfiehl dänggi scho au am ehnschte Newcastle, aber Sevilla wär aifach abartig geil, denn wurdi grad in my Stadt go mitfyyre![]()
ZANNI RAUS
-
l'antimilan
- Erfahrener Benutzer
-
El Capullo
- Erfahrener Benutzer
ähem...darfi jetz an dere Stell sage dassi aigentlig Betis-Fan bi...?Supersonic hat geschrieben:Kannst du mir mal die Rivalität zwischen Betis und dem FC Sevilla "erklären"? Oder gibts dazu ne gute page? Nimmt mich noch wunder, ob die Rivalität dort ähnlich wie in England ist.
d'Rivalität isch scho no zimmlig deftig aber ych sälber seh das nit so äng, Sevilla isch vor allem aifach en ändgaili Stadt!
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
-
Anti-Zi!rü
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
I glaub das dörfsch dört nit so lut sage oder?El Capullo hat geschrieben:ähem...darfi jetz an dere Stell sage dassi aigentlig Betis-Fan bi...?![]()
d'Rivalität isch scho no zimmlig deftig aber ych sälber seh das nit so äng, Sevilla isch vor allem aifach en ändgaili Stadt!
-
El Capullo
- Erfahrener Benutzer
[quote="Roonaldo"]I glaub das dörfsch dört nit so lut sage oder? ]
wie gsait, es isch scho SEHR deftig was bi de Stadtderbys jewyyls abgoht (mit Auti aazünde und so...) aber wie scho gschriebe mir sälber goht das zimmlig am Arsch vrby...y hätt ainewääg dr Plausch wenn FC Sevilla dr Titel hole wurd
wie gsait, es isch scho SEHR deftig was bi de Stadtderbys jewyyls abgoht (mit Auti aazünde und so...) aber wie scho gschriebe mir sälber goht das zimmlig am Arsch vrby...y hätt ainewääg dr Plausch wenn FC Sevilla dr Titel hole wurd
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
Wieder mal? Lang lang ists her... 1966/67 Dinamo Zagreb und 1964/65 Ferencvaros waren die letzten Sieger aus dem Osten...Ernesto hat geschrieben:Newcastle United - oder wieso nicht mal wieder ein Team aus dem Osten?! Nach dem Ausscheiden von Dynamo Kiew wäre da mit Schachtjor Donezk noch eine weitere Mannschaft aus der Ukraine...
-
El Capullo
- Erfahrener Benutzer
Ich hab' dabei eher an Dynamo Tiflis und Dynamo Kiev, die beiden Europacupsieger aus den Achtzigern, gedacht. War zwar beides im Pokal der Pokalsieger, da dieser aber vor mittlerweile schon über 5 Jahren in den UEFA-Cup einverleibt wurde, zähle ich diese auch dazu. (Genau genommen kamen die Siege von Zagreb und Ferencvaros schliesslich auch nicht im UEFA-Cup zustande, sondern "nur" im Messestädtecup, dem Vorläufer davon.)MotZ hat geschrieben:Wieder mal? Lang lang ists her... 1966/67 Dinamo Zagreb und 1964/65 Ferencvaros waren die letzten Sieger aus dem Osten...
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.
Hatte gestern das Vergnügen, sowohl Olympiakos-Newcastle als auch Middlesbrough-Sporting in der Glotze zu sehen. Aufgrund der gestrigen Leistungen kommt für mich vor allem Newcastle als uefa-cup Sieger in Frage, auch wenn sie durch den frühen Penalty und die rote Karte sehr begünstigt wurden.
[CENTER]Nur ich bleibe - wie Unkraut. Ich und Scott Chipperfield (VS 2011)[/CENTER]
ha au ä zämmefässig gse vo olympiakos gg neueburg.
s resultat 3:1 söll wirklich nit tüsche. olympiakos het min 9 leutz fertigtschuttet... dqualifikation söt dodrmit gschafft si für Newcastle.
mini gheimfavoritä us villareal hän nit gspielt (in bucarest) isch wäg schnee verschobe worde. wird nit eifach, het doch bucarest mim walter zenga
als trainer valencia usegschmisse...
donetsk niederlag dehaim het mi au überrascht..
s resultat 3:1 söll wirklich nit tüsche. olympiakos het min 9 leutz fertigtschuttet... dqualifikation söt dodrmit gschafft si für Newcastle.
mini gheimfavoritä us villareal hän nit gspielt (in bucarest) isch wäg schnee verschobe worde. wird nit eifach, het doch bucarest mim walter zenga
donetsk niederlag dehaim het mi au überrascht..