Neuer Fanclub

Diskussionen rund um den FCB.

Wär hät inträsse für be üs ev.mitzmache?

Umfrage endete am 06.06.2007, 20:42

ja ich wäre bei diesem treffen dabei
16
14%
nein eher nicht
86
75%
übrlegs mir noch
13
11%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 115

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Onkel hat geschrieben: I mein imene Club hets Regle, Gsetz, Statute u.s.w und irgendwie wirds zum Teil extrem müehsam. Drum bini froh bini inere chleine Gruppierig, woni alli kenn und mr so Sache nit bruche :)
The same, das Ganze goht au ganz guet in chleinem Rahme inoffiziell... ;) !
SCONVOLTS BASILEA 98

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

[quote="SCAR"]The same, das Ganze goht au ganz guet in chleinem Rahme inoffiziell... ]

Bruchts für das e Fan-Club? Ich mein, ich gang jo au scho sit über 20 Johr an dMätch, meischtens mit de gliche Lüt....simmer denn au e Club?
Ich mein, was het me derfo wenn me e Club isch? Clubbyträg?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Sharky hat geschrieben:Bruchts für das e Fan-Club? Ich mein, ich gang jo au scho sit über 20 Johr an dMätch, meischtens mit de gliche Lüt....simmer denn au e Club?
Me het nüt speziells drvo, i fühl mi drmi vilicht no bitz mehr vrbunde mit em FCB..Me cha dr Gruppezämmehalt fördere mit gmeinsame Schäl, Fahne, Kleidigsstück au mit eme ässe oder emene Pokerobe...Me isch kreativer! Finanzielli Vorteil hämer nit, aber me lernt d Lüt in dr Szene bitz besser kenne wenn me e Name het, au mol an e Ticket für e spezielle Match anechunt wenns knapp wird, dass die Lüt wüsse die Gruppe isch regelmässig drbi!

usw.

P.S Erscht Gruppevielfalte mache minere Meinig noche e geili Kurve us..verschiedenschti Banner, Fahne, Schäls und trozdäm alli vereint, so muess es si!

;)
SCONVOLTS BASILEA 98

PyromaneBS
Neuer Benutzer

Beitrag von PyromaneBS »

Ich denke eine Gruppierung die neu gegründet wird hält am besten wen man sie ohne verpflichtung unter seinen Kollegen zusammen stellt. abgesehen von einer Pflicht regelmässig die Spiele zu besuchen..

wie schon gesagt wurde seinen zusammen halt mit einheitlichen schals oder pullover zu kräftigen und erst mla abwarten wie man als solche Gruppierung aktzeptiert wird

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Sharky hat geschrieben:Bruchts für das e Fan-Club? Ich mein, ich gang jo au scho sit über 20 Johr an dMätch, meischtens mit de gliche Lüt....simmer denn au e Club?
Monn, spinnsch, Monn. Und was isch mit vollfette Zaunfahne, wo denn in Glotze kunnt, Monn? :D
---------------------------
FCB, la raison d'être!

V.I.P.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von V.I.P. »

La Placa hat geschrieben: Nennt euch doch:
Basel United - die junge!

Nur ein Vorschlag
gohts no
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Mätzli hat geschrieben:Monn, spinnsch, Monn. Und was isch mit vollfette Zaunfahne, wo denn in Glotze kunnt, Monn? :D
S cha öbis Speziells si: z.B Old Town Zuunfahne vo YB, die sehsch jetzt an jedere Hundsverlochete vo YB und dr schwizer Nati...(egal ob YB oder nit: isch grad s extremschte Bispil wo mr ifallt, nit dass i die kenn oder toll find, so öbis isch für mi aber trozdäm Kult)..
SCONVOLTS BASILEA 98

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

stuessy hat geschrieben:Falsch. Unsere Gruppierung entstand in erster Linie durch einen Aufruf im alten Testament...
FSFBS (Forumsuchti-Fanclub Basel) rules

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

ich kenn diese person, bin auch schon ein paar mal mit ihm an ein spielgegangen und wäre dafür grundsätzlich schon zu haben...

für mi stelle sich eifach folgendi froge, wo me zerscht no kläre miesst:

-wär? zwei, drei kollege und ich wäre scho am start. wenn jedoch so "kinder" im fanclub wäre, wo nüt bessers z tue hän als fläsche ussem zug wärfe etc. (au e grund worum ich mi vo miner alte "fcb gmeinschaft trennt ha...) muessi klar sage: NEI

-ziel? will me eifach zämme and mätch ohni vorhär immer no miesse lüt zämesammle und umefroge wär mitkunnt, oder will me meh. logo, name, zaunfahne und evtl. choreos

-akzeptanz? würd dä fanclub au vo de andere lüt akzeptiert (mk, anderi inoffizielli...) oder würd me do die ganz zyt dumm agmacht und gstresst...

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

ultio hat geschrieben:Nehmt ihr auch Frauen auf und wie nennt sich denn euer Fanclub?
Jep, Bravehearts.

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

Mätzli hat geschrieben:Monn, spinnsch, Monn. Und was isch mit vollfette Zaunfahne, wo denn in Glotze kunnt, Monn? :D
Und denn muesch immer e Trottteli ha, wo dä Cheib mitschleppt, neume ufhängt...denn wieder abhängt.... und plötzlich isch dä Cheib ewäg...

(nei i nenn keini Näme :D )

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

unit_bs hat geschrieben: -akzeptanz? würd dä fanclub au vo de andere lüt akzeptiert (mk, anderi inoffizielli...) oder würd me do die ganz zyt dumm agmacht und gstresst...
uf so öppis würd i ehrlich gseit sch...., no one likes us, we don't care! :cool:

Wer vo ganzem Härze rotblau isch und alles für sin Club git, dürfti gar nid agmacht und gstresst wärde :o
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Master Chief
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master Chief »

unit_bs hat geschrieben:-akzeptanz? würd dä fanclub au vo de andere lüt akzeptiert (mk, anderi inoffizielli...) oder würd me do die ganz zyt dumm agmacht und gstresst...
ich dänk scho, dass dä akzeptiert wärde würd. Aber sicher nit vo hüt uf morn. Ich dängg das goht e zitli, bis die au gsehn dass es allne wirklig ärnscht isch und dä club sich nit nach 3 Spiel wieder uflöst. So eitagsfliege hets glaub scho gnueg gäh.

Ich würd mir um d' Akzeptanz keini Sorge mache, die kunnt ganz vo sälber.

Master Chief
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master Chief »

An fcbxsempre:
wenn gedänksch zum erste dräffe z' laade?

Im momänt sinns 15 Interessänte und jede 2. brichtet no vo e paarne kollege. Also Interässe isch vorhande, jetzt isch di organisationstalänt gfroggt =)

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

Domingo hat geschrieben:Wer vo ganzem Härze rotblau isch und alles für sin Club git, dürfti gar nid agmacht und gstresst wärde :o
Das chasch grad vergässe. Du chasch no so lut brülle und e treue Fan si, in dr MK gitz immer irgendwelchi Gehirnamputierti wo meine sie min die astresse.

Schad, isch aber so!
Eat shit, millions of flies can't be wrong

fcbxsempre
Benutzer

BiTTE MELDEN!!!

Beitrag von fcbxsempre »

ich bin erstaunt wie viele sich für diese idee schon gemeldet haben. ich bitte alle die auf JA geklickt haben, mir eine PN zu hinterlassen. wäre euch sehr dankbar, denn so kann ich kontakt zu euch aufnehmen.
lg
[CENTER]WIR WOLLEN ALLES KAPUTT MACHEN!!![/CENTER]:cool:
[CENTER]Ich habe kein Problem mit Alkohol[CENTER]
[/CENTER]nur ohne:)[/CENTER]

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

träffed euch doch mol amene mäntig im fanprojekt....

denn könnedr au mol mit andere lüüt über die idee rede...
git sicher nid nur positivi rückmäldige...aber denn kamr das
diskutiere und zum wohl vo dr kurve handle..aaait?

und no was: fertig im internet drüber diskutiert....
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Ich mach jetzt denn au e Fanclub.... Dr Name wird sii: "Weiss öbers e guete Name und wott au biträtte" ;) :D :p
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

cigán hat geschrieben:träffed euch doch mol amene mäntig im fanprojekt....

denn könnedr au mol mit andere lüüt über die idee rede...
git sicher nid nur positivi rückmäldige...aber denn kamr das
diskutiere und zum wohl vo dr kurve handle..aaait?
gueti idee :)

Gesperrt