Prison Break

Der Rest...
Bogenlampe
Benutzer

Prison Break

Beitrag von Bogenlampe »

Bild
Dieser Thread richtet sich an alle Prison Break Fans. Ich finde PB momentan die beste Serie, die im (Ami)TV läuft. Was glaubt ihr, wer wird die zweite Season alles überleben? Einen hat es ja schon erwischt, leider einen von meinen Lieblingsdarstellern. Wer wird wohl Westmorelands Geld bekommen?
Ich hoffe es gibt hier noch mehr Prison Break Fans, kenn nicht viele Leute, die überhaupt schon davon gehört haben (ausserhalb der USA)...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

No nie ghört..um was gohts??

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Lincoln Burrows muess in d Todeszälle, will är dr Ma vo dr Vice President of the US umbrocht het. Er seit aber siem Brueder, Michael Scofield är sigs nit gsi. Denne lost sich dr Brueder au iwiese ins glieche Gfängnis durch e "faked" Bankraub. Er will denne mit siem Brueder ussbräche, so beginnt d Serie. Dr Michael kennt ebe d Konstruktionsplän vom Gfängnis und somit het är vorhär scho e voll durchdachte Plan...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Bogenlampe hat geschrieben:Lincoln Burrows muess in d Todeszälle, will är dr Ma vo dr Vice President of the US umbrocht het. Er seit aber siem Brueder, Michael Scofield är sigs nit gsi. Denne lost sich dr Brueder au iwiese ins glieche Gfängnis durch e "faked" Bankraub. Er will denne mit siem Brueder ussbräche, so beginnt d Serie. Dr Michael kennt ebe d Konstruktionsplän vom Gfängnis und somit het är vorhär scho e voll durchdachte Plan...
Hmmm klingt nätt.. lauft no nie uf dütsch oder?

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Nei, leider nit. Ich ha sie mir ebe immer über BitTorrent zoge. Do no d Infos vo Wiki:
Prison Break ist eine US-amerikanische Fernsehserie, die von einem Ausbruch aus einem Gefängnis handelt, der von Michael Scofield (Wentworth Miller) geplant und aus dem Inneren des Gefängnis, nachdem Michael dafür sorgt ebenfalls in dieses Gefängnis gesperrt zu werden, ausgeführt wird, um seinen unschuldig zum Tod verurteilten Bruder (Dominic Purcell) zu retten. Parallel zu der Handlung innerhalb des Gefängnis versucht die Anwältin Veronica Donovan (Robin Tunney) erneut Lincolns Unschuld zu beweisen.

Die Serie wurde zum ersten Mal am 29. August 2005 auf dem US-Fernsehsender FOX ausgestrahlt. Aufgrund der hohen Einschaltquote erhöhte FOX die Anzahl der georderten Episoden zunächst von 13 auf 22. Die zweite Staffel läuft seit dem 21. August 2006.

Die RTL Group hat sich die Rechte an der Serie gesichert. Über eine Ausstrahlung ist derzeit nichts genaues bekannt. Laut der VOX-Pressekonferenz und einem Interview mit dem Geschäftsführer ist eine weitere US-Serie geplant, der Termin steht aber noch nicht fest, da die deutschen Zuschauer nicht an fortlaufende Serien gewöhnt seien. In der Schweiz wird die Serie auf TSR ausgestrahlt.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

@ Bogenlampe: Hets au e "suchtpotenzial" a la 24 und Lost?

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Sowieso, wenn de Lost und 24 geil findisch, denn wirdsch au sicher Prison Break geil finde. Isch au mega guet produziert mit sehr guete Schauspieler, welli Teils us Hollywood bekannt sin...

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Bogenlampe hat geschrieben: der Termin steht aber noch nicht fest, da die deutschen Zuschauer nicht an fortlaufende Serien gewöhnt seien.
Ah nit? :confused:

Nenn nur emol e paar Bispiel:

-GZSZ
-Unter uns...
-24h
-Hinter Gitter
-Lindenstrasse
-Lost
-und sicher no e paar mehr...., und lut TV-Sender sind alles Erfolgsserie...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Ich verstand das Argument au nit...

PS: Prison Break het überhaupt nüt gemeinsam mit Hinter Gittern... :p

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Bogenlampe hat geschrieben:Ich verstand das Argument au nit...

PS: Prison Break het überhaupt nüt gemeinsam mit Hinter Gittern... :p
jo, das nimm ich ah :p Sind jo au nur e paar Biespiel....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Bogenlampe hat geschrieben:Sowieso, wenn de Lost und 24 geil findisch, denn wirdsch au sicher Prison Break geil finde. Isch au mega guet produziert mit sehr guete Schauspieler, welli Teils us Hollywood bekannt sin...
Cool. Aber wart dämfall uf dütschi Version.. mag nit in mim Hirni no die ganz zyt übersetze, wenni e Film lueg. ;)

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Die hüttigi Folg isch relativ Mies gsi findi. Vor allem dass sich alli wieder Träffe ufgrund vom Gäld. Und was wohl dr Sucre mache wird wäge sim Chick bini gspannt.

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Eckfahne hat geschrieben:Die hüttigi Folg isch relativ Mies gsi findi. Vor allem dass sich alli wieder Träffe ufgrund vom Gäld. Und was wohl dr Sucre mache wird wäge sim Chick bini gspannt.
Dr Sucre wird wohl auch nach Utah go, wie die andere. Die Folg vo geschter isch wirklich nit so guet gsi, aber sie isch d Vorbereitig gsi für die nögscht Folg. Jetzt wirds wieder richtig geil, wenn alli ufenand hocke. Dr T-Bag wird au wieder hochform erreiche. Geile Spruch vo ihm: "i´d tatooed it to my body but i didn´t have the time."

Dr FBI Typ Mahone nimmt jo immer sieni Pilleli. Är will vo siem Drugsupplier "Midazolam, 1,500 milimgrams, every 30 days. That's all I want from you.". De isch eh nit ganz suuber. Wird jo au nach Utah go jetzt. Nögschti Folg wird sicher wieder ganz geil wärde.

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Folg 13 isch jo mol wieder ganz geil gsi, vorallem dr Schluss isch dr Hammer, jetzt gohts hoffentlich richtig ab. Ich hoff, dass es kei Dritti Staffle git, wüsst nit, wies wieter goh könnti. Bellick gseht au herrlich us, woner si "alte Fründ" wieder trifft :p .

chickens**t
Benutzer

Beitrag von chickens**t »

isch allerdings e geili folg gsi. isch däm fette siech in dr zälle vom bellick nit mol dr schniedel abgschnitte worde?

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

chickens**t hat geschrieben:isch allerdings e geili folg gsi. isch däm fette siech in dr zälle vom bellick nit mol dr schniedel abgschnitte worde?
Genau, dr Tweener isch jo mit ihm in einer Zälle gsi, das Gsicht vom Bellick isch göttlich gsi :p . Au dr T-Bag, wie ärs wiedermol fertig brocht het d Frau um dr Finger z wickle.
Do no e paar oneliner vom T-Bag:
Woo! Looks like the bank of Africa wasn't allowing any withdrawals

A full house...that's a concept a Mexican should be quite familiar with, eh, Jesus?

What are we, the A train? Everyone gets to ride with us?

I'm sorry, but I'm not Rain Man over here.

BELLICK: Tell me little Teddy, did ya make her wear Doctor Dentons and hold lunchboxes to help ya get all worked up?
T-BAG: Rightly I couldn't expect a grown man ...who still lives with his mama...to understand the mechanizations of love

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

Sharky hat geschrieben:Ah nit? :confused:

Nenn nur emol e paar Bispiel:

-GZSZ
-Unter uns...
-24h
-Hinter Gitter
-Lindenstrasse
-Lost
-und sicher no e paar mehr...., und lut TV-Sender sind alles Erfolgsserie...
es wird wohl darum gehen, dass man die vorherigen episoden gesehen haben muss, um der handlung folgen zu können. sind wir ehrlich, bei deiner Aufzählung kommt man abgesehen von 24 auch mit, wenn mans jedes 5te mal sieht oder so...

hansy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hansy »

geniale serie, aber is es realistisch, das ein ex cop ins normale gefängnis kommt?
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

jungs!

ha mol im internet e gueti site gfunde wome P.B geut ka aaluege..(ohni d.load)
aber jetzt macht die site voll die faxxe...

wer het e gueti adrässe? sunscht au p.n.

cheers :cool:
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

kreuzritter hat geschrieben:jungs!

ha mol im internet e gueti site gfunde wome P.B geut ka aaluege..(ohni d.load)
aber jetzt macht die site voll die faxxe...

wer het e gueti adrässe? sunscht au p.n.

cheers :cool:
Bittorrent isch s Zueverlässigste! Mininova.org, monova.org, etc.

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Eckfahne hat geschrieben:Bittorrent isch s Zueverlässigste! Mininova.org, monova.org, etc.
das kenni nit...adrässe?

die andere...gonna try it !

cheers

pS: P.B isch wohl abartigi serie !!!! :)

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

kreuzritter hat geschrieben:das kenni nit...adrässe?

die andere...gonna try it !

cheers

pS: P.B isch wohl abartigi serie !!!! :)
Bittorrent isch e P2P-Programm uf em Bittorrent-Netz. Wenn de das nid kennsch, Google mol drnoch, s Schnällste P2P-Netz wo no gratis isch...

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Eckfahne hat geschrieben:Bittorrent isch e P2P-Programm uf em Bittorrent-Netz. Wenn de das nid kennsch, Google mol drnoch, s Schnällste P2P-Netz wo no gratis isch...
cheers mate !

d.H P.B - Time hyt Oobe ! :cool:

Luke
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luke »

Bogenlampe hat geschrieben:Bild

Ich hoffe es gibt hier noch mehr Prison Break Fans, kenn nicht viele Leute, die überhaupt schon davon gehört haben (ausserhalb der USA)...
Hast du zufällig DVD 8 und 9 der ersten Staffel? die beiden fehlen mir...

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

Eckfahne hat geschrieben:Bittorrent isch e P2P-Programm uf em Bittorrent-Netz. Wenn de das nid kennsch, Google mol drnoch, s Schnällste P2P-Netz wo no gratis isch...
bi mir goht das eifach nit.. ich sitz hintereme router. :o has scho probiert 'zdeaktiviere' alles fehlgschlage.

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Luke hat geschrieben:Hast du zufällig DVD 8 und 9 der ersten Staffel? die beiden fehlen mir...
Du hast eine PN!

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

*thread usegrab*

ha grad s finale vo dr 2. staffle gseh ........ eifach übelst :eek:

Allschwil
Benutzer

Beitrag von Allschwil »

auf tsi2 läuft jeden sonntag (ausser ostern) die 1.staffel. sehr spannend und gut gemachte serie. hinterlässt einen sehr guten eindruck.

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

*thread usegrab* zum 2.

Ha schpoht agfange aber no ali Folge gfunde als torrent. Bald söll jo die 3. Staffle usechoh, weiss grad öpper wenn genau?

Luegt überhaupt no öpper do? Bzw. wartet scho gspannt uf S03?

Ich finds übrigens e sehr geili serie und mag chum warte.... :cool:

PS: SF2 Vorschau gseh und d'synchron stimme ghört, das isch ÜBELSCHT! :eek:

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Um welche Zeit startet die Serie auf SF2? Auf RTL startet sie ja zwei Wochen später und wird am Donnerstag um 22.10 gezeigt. Strahlt SF2 früher aus?

Antworten