Mol ne froog, denkt di sfv aigentlich dro di Statute zu verbessre, do si jo meh wie kloar gsi sin??glaub aber nid dra.Goofy hat geschrieben:In aller erster Linie sollten die Herren aus Muri sich darum kümmern endlich die verschiedenen Reglemente einander anzugleichen....
Basler Pyro Kultur
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
bei ARG-CRO war aber nichts letztes Jahr im Joggeli (ausser ein tolles SpielBadBlueBoy hat geschrieben:Auf was Du Dich verlassen kannst !! ist wie das Amen in der Kirche... die Pyro..
Die Quali ist noch nicht fixiert.

Oder hab ichs vergessen?
mE war da nix!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
Ja, das kann gut sein. Ich war ja auch nicht am Spiel.Domingo hat geschrieben:bei ARG-CRO war aber nichts letztes Jahr im Joggeli (ausser ein tolles Spiel)!
mE war da nix!
Das war aber nur ein Grümpelikick ohne das gewisse etwas, welcher den harten Kern nicht angezogen hat wie ein Ernstkampf. Argentinien hat glaub ich 3:2 verloren

In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
- lil gaucho
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
Ihr bekömmed jetzt denn sicher alli SV, will ihr sympatisante vo Pyromane sind und si ufmuntere
Ich ha als glaine Buebe im alte Joggeli scho Pyro geil gfunde. Has vor 5 Johr immerno geil gfunde und finds au jetzt no geil!
Ok als glaine Goof het mich eifach immer gsört dass ich alles in de Auge ka ha. Also das wisse zügs do vo de Magnesiumfackle, doch das hani guet überstande. Ich find zwor mängisch dr Rauche oder so au nid grad agnäm, doch das nimm ich gärn in kauf. Für das findis eifach zu geil!

Ich ha als glaine Buebe im alte Joggeli scho Pyro geil gfunde. Has vor 5 Johr immerno geil gfunde und finds au jetzt no geil!
Ok als glaine Goof het mich eifach immer gsört dass ich alles in de Auge ka ha. Also das wisse zügs do vo de Magnesiumfackle, doch das hani guet überstande. Ich find zwor mängisch dr Rauche oder so au nid grad agnäm, doch das nimm ich gärn in kauf. Für das findis eifach zu geil!
Die Polizei ein Freund und Helfer?? 

- PinguAufGras
- Neuer Benutzer
kheie loh
an alli "grosse", lueged wo die chleine mit ihrne fackle ahnevuchtle.
isch jo unterschti, wenn me s video vum cupfinal seht.
chönned die scheisse doch nid eifach abewärfe
!!!!!
Pro Pyro - aber mit Vernunft!
Das ghört nid in d Händ vu kiddies....
chönned die scheisse doch nid eifach abewärfe

He who dies with the most toys is still dead
Stimmt. Pyro ist geil, sollte aber mit Vorsicht angewandt werden.PinguAufGras hat geschrieben:an alli "grosse", lueged wo die chleine mit ihrne fackle ahnevuchtle.
chönned die scheisse doch nid eifach abewärfe!!!!!
Im Joggeli gegen Sion musste ich mein Bier verwenden, um die Fackel abzulöschen, nachdem sie der Zünder in einen riesen Haufen Klo-Papier (von der Choreo) geschmissen hatte und alles brannte

[CENTER]
*****Duff Beer*****:D [/CENTER]

- PinguAufGras
- Neuer Benutzer
käi reed
i loh nüd über pyro goh! das isch geil und ghört ins stadion wie bier.
aber ebe die kleine.... ^^
ä ganzes bier verschüttet!!!! krass... hesch nid dr fründin ihrs chönne neh?

du gisch dinre fründin bier? bi mir döff sis nur hebe...PinguAufGras hat geschrieben:i loh nüd über pyro goh! das isch geil und ghört ins stadion wie bier.

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- PinguAufGras
- Neuer Benutzer
bier
den wirds jo no warm!
bi mir dürft sis numme hole... aber d fründin nimmt meh jo sowiso nid mit ins stadion ^^.. so als atmosphäre absorber und frogesteller...
bi mir dürft sis numme hole... aber d fründin nimmt meh jo sowiso nid mit ins stadion ^^.. so als atmosphäre absorber und frogesteller...

Nein. Die Biere, welche meine Kollegin trug, waren auch meine!PinguAufGras hat geschrieben:i loh nüd über pyro goh! das isch geil und ghört ins stadion wie bier.
Eine sehr ungünstige Situation...
[CENTER]
*****Duff Beer*****:D [/CENTER]

- PinguAufGras
- Neuer Benutzer
uiiii
eine Schweigeminute für unser freund, das bier
..............................

Früher, ja früher im alten Joggeli wurden Becherweise Bier in der MK verschüttet....und hier wird über EIN Bier geredet? Wahnsinn 

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

-
- Neuer Benutzer
und wenn me d'faggle halt nid cha gheie loh, denn nimmt me se in hosesack und wirft se spöter furt.
isch denn das sone grosses problem?
(nimmt mi wunder wär jetzt antwortet)
isch denn das sone grosses problem?
(nimmt mi wunder wär jetzt antwortet)
@alle Medien
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
Für öbis hesch jo Hightech-Füüwehrbeggleidige aaItaliano hat geschrieben:hey näi daas goooot doch gaar nit!![]()
die faggle sind hundert tuusigig grad heis![]()

Ah jo ich finds iibrigens immer wieder interessant sone brennendi Faggle an Bode z tue und denn warte bis sie sich duet dur d Ärde durebrenne

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
huiuiui me dänkt lieber gar nit dra wie heiss die magnesiumfackle sind... weisch wie schlimm wenn sich die fackle durch die ganz ärde durebrennt und amne australier d fiess verbrenntGoofy hat geschrieben: Ah jo ich finds iibrigens immer wieder interessant sone brennendi Faggle an Bode z tue und denn warte bis sie sich duet dur d Ärde durebrenne![]()

[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]
dankä!PinguAufGras hat geschrieben:eine Schweigeminute für unser freund, das bier
zum thema:
pyro ghört aifach drzue.
wär cool, wenn mes wider (wie im alte joggeli) legal vor dr kurve könnt zünde..
aber wennd mi frogsch gsehts aifach besser uss wenn die ganz kurve brennt, als wenn alli schön uffgreiht vor dr kurve sind...
wenns lagal wär, denn könnt me vorem zünde zerst alli wo in dr nöchi sind warnä und mues au nit e brennendi fackle wägg schmeisse, sondern ka warte bis si abbrennt isch und denn an bode leggä...
[CENTER]das wort "vegetarier" kommt aus dem indianischen und bedeutet soviel wie: "zu dumm zum jagen!".[/CENTER]
[CENTER]A.C.A.B.[/CENTER]
[CENTER]A.C.A.B.[/CENTER]
- schnauz
- Erfahrener Benutzer
das warne wird jetzt scho vollzogen !Bier hat geschrieben:dankä!
wenns lagal wär, denn könnt me vorem zünde zerst alli wo in dr nöchi sind warnä und mues au nit e brennendi fackle wägg schmeisse, sondern ka warte bis si abbrennt isch und denn an bode leggä...
.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !
als dr FCB und schwizer Geld !
-
- Neuer Benutzer
- PinguAufGras
- Neuer Benutzer
- PinguAufGras
- Neuer Benutzer
do hän drs...

$PinguAufGras hat geschrieben:so gohts....
http://www.youtube.com/watch?v=IC6Pv2pPT-A
http://www.youtube.com/watch?v=5G8SZ8Cr0xI
ebbe nit.
Das wo dFortuna macht isch mega geil und ich hoff, die schaffe irgendwenn wiedermol dr Ufstieg in die 1. Liga
Aber was dBosnier mache isch ebbe kacke. Sobald Füürwerkskörper ufs Feld gschmisse wärde, find ichs dernäbe.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)