Dzemaili du A***

Der Rest...
PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

big_fish hat geschrieben:Dieses Inzuchtfurunkel hat den IQ einer Filzlaus, welche sich übrigens zu hauf an seinem Sack tummeln.
woher hast du denn diese insiderinformation. wie eklig. :eek: :eek:

:D
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

shabba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shabba »

lönt doch dr dschemaitli in rueh, är ka doch nüt drfür das är e analgeburt gsi isch,dh är isch gschisse worde...!

und d inselaffe mache kleiholz usem,das stoht fest!

Baron Zwingstein
Neuer Benutzer

Beitrag von Baron Zwingstein »

Ach, dort gibt es keinen Migrantenbonus...?
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!
:eek: :cool: :p

Indianer
Benutzer

Beitrag von Indianer »

Ich waiss nit ob das scho poschtet worde isch neume (falls jo lösch ich's wieder). Dr Stricher hän do ganz e piinliche glaischtet..... :p

Wenn me scho uff Russisch will prahle, findi 5 Fähler für das kliine Sätzli nid grad meischterlich! ;)

flockolocko
Benutzer

Beitrag von flockolocko »

De Blerim stinkt nach Scheisse...
Fröget mi nöd wieso... es isch eifach so...!
FC Basel

J-Jay
Benutzer

Beitrag von J-Jay »

[quote="Indianer"]Ich waiss nit ob das scho poschtet worde isch neume (falls jo lösch ich's wieder). Dr Stricher hän do ganz e piinliche glaischtet..... :p

Wenn me scho uff Russisch will prahle, findi 5 Fähler für das kliine Sätzli nid grad meischterlich! ]
Denn übersetz mol, i glaub nid dass vil do inne dr russische Sproch mächtig sii ;)

Gascht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gascht »

[quote="J-Jay"]Denn übersetz mol, i glaub nid dass vil do inne dr russische Sproch mächtig sii ]
"Wir lieben den Fussballclub Zürich."
Statt "futbol'nyj klub" steht "ftschmbolvnyj kltschb". :p

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

PeppermintPatty hat geschrieben:woher hast du denn diese insiderinformation. wie eklig. :eek: :eek:

Isch länger gange als as i dänkt ha. ;)

Indianer
Benutzer

Beitrag von Indianer »

[quote="J-Jay"]Denn übersetz mol, i glaub nid dass vil do inne dr russische Sproch mächtig sii ]

Mach ich gärn ;)

Dr Fähler kunnt wohl dohär, dass das Ч (tsch) ähnlig wie's У (u) usseht und das м (m) in dr Kursivschrift als t usgsproche wird und dohär verwäxslet worde isch. Usserdäm isch das Weichheitszeiche ь (kei Luutsprächig) mitem Buechstabe в (v) ebefalls verkehrt gschriibe. Und Ц würd me eigentlich au als Grossbuechstabe schriibe. Die Glatte hän so zimlig alles durenand brocht... :D

Richtig wär: Мы любим футбольный клуб Цюрих

shabba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shabba »

und was heisst auf russisch:

I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly blerim? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.

quizfroog:us wellem film isch das zitat?

Mi neue llieblingsspruch: bisch eigentlig nid ganz blerim??

ZeroZero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZeroZero »

shabba hat geschrieben: ....

Merk-würdig!
(c) ZeroZero, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

pancho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pancho »

grosses kino was dieser thread bietet ! :D

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

pancho hat geschrieben:grosses kino was dieser thread bietet ! :D
tschinonen, gang wäg, besser für di...

Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Helmut Penthouse »

genial... :D

mi neue lieblingsbuech: Bild
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Und min liebligs Houm Peitsch:

http://www.hitparade.ch/forum.asp?todo= ... d&id=10449

Muahaha...
SCONVOLTS BASILEA 98

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

Hey Blerim du bisch huure süess was machsch e so i dinerä freitzit?ich find di huure geil ich finde du bisch en geute spieler mach so witter mit spielä ich lueg dich immer im internet a ich find du bisch en geile siech. kuss christine

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Hossa hat geschrieben:Hey Blerim du bisch huure süess was machsch e so i dinerä freitzit?ich find di huure geil ich finde du bisch en geute spieler mach so witter mit spielä ich lueg dich immer im internet a ich find du bisch en geile siech. kuss christine
sorry, aber wiso sött de blerim zum fc basel cho?
ihr sind ja nur alli iversüchtig, will ihr nöd so geili und gueti spieler hänt..hahaha..(DE BLERIM HASST DE FC BASEL) HAHAHAHAHAAH...und nomal öppis, am blerim interessieret die schwermereie nöd, im interessierts numme geld z verdiene, drum gaht er bald is usland..ich finds au scheisse aber was wotsch mache...!!??..ES WÄR HUERE GEIL WENN DIE MANNSCHAFT SO WÜRD BLIBE, WILL MIR WÄNNT DOCH WIEDER MEISTER WERDE ODER??!!!! TUNG ZÄMME!
SCONVOLTS BASILEA 98

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Hossa hat geschrieben:Hey Blerim du bisch huure süess was machsch e so i dinerä freitzit?ich find di huure geil ich finde du bisch en geute spieler mach so witter mit spielä ich lueg dich immer im internet a ich find du bisch en geile siech. kuss christine
heey schaisse man blerim du bisch so en arsch geile siech..wo ich dich mal i de ziitig gseh han wo so e dolce&gabbana brülle agha hesch bini gschmoolze *schwärm*
ich gahn a jede match vo züüri woni cha und wenni amel so i de südkurve schtahn und dich über de platz renne gseh chönnto hüüle du bish ja so hübsch und geil du bisch eifach geil!!!!!!!
du hesch es sogar gschafft dasi di besser fiinde als de gygax für das bruuchts sehhhhh r viel.. du bisch eifach für mich de bescht fuessballschpiiler das segend viilicht viil aber ich meins so für dich wür ich viiiil mache..
ahhhhh man du bisch eifach zgeil für die welt!!!!

!!!!!!!!!!!!In LoVe WiTh BlErIm DzEmAiLi!!!!!!!!!!!!!!!!

falls du das mal liisisch denn denk dra ich lieb dich

:rolleyes: :D
SCONVOLTS BASILEA 98

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

heey schaisse man blerim du bisch so en arsch geile siech..wo ich dich mal i de ziitig gseh han wo so e dolce&gabbana brülle agha hesch bini gschmoolze *schwärm*
ich gahn a jede match vo züüri woni cha und wenni amel so i de südkurve schtahn und dich über de platz renne gseh chönnto hüüle du bish ja so hübsch und geil du bisch eifach geil!!!!!!!
du hesch es sogar gschafft dasi di besser fiinde als de gygax für das bruuchts sehhhhh r viel.. du bisch eifach für mich de bescht fuessballschpiiler das segend viilicht viil aber ich meins so für dich wür ich viiiil mache..
ahhhhh man du bisch eifach zgeil für die welt!!!!

!!!!!!!!!!!!In LoVe WiTh BlErIm DzEmAiLi!!!!!!!!!!!!!!!!

falls du das mal liisisch denn denk dra ich lieb dich

:rolleyes: :D
SCONVOLTS BASILEA 98

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

sry han falsch kmacht blerim _dzemaili@hotmail.com

Keine Ahnung ob das eine Fake Adresse ist, mich geht das Ganze auf jeden Fall nun nix mehr an...Macht damit was ihr wollt :D ...
SCONVOLTS BASILEA 98

Riverplate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riverplate »

Sind jetzt alle irre geworden,es lohnt sich nicht nur eine Sekunde an dieses Etwas zu denken,geschweige nun schon mehrere Tage mit diesem "Irrtum der Natur" das FCB-Forum zu füllen. :mad:
Mein Herz schlägt für den FCB!!!

Parede
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Parede »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Und min liebligs Houm Peitsch:

http://www.hitparade.ch/forum.asp?todo= ... d&id=10449

Eine Klasse für sich :D :D
RIP SUFFBRUEDER - RIP FF

Bischof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bischof »

Där hüerrro Tubl isch doch eifach nur zum üs der schwiiz dskiju...Farr ab uf England dü Nol! Scheiss Dzemaili!

Kosovo HA, HA, HA

Eschlträller verdämmte!

Parede
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Parede »

Oberwallisär Schtolz hat geschrieben:Där hüerrro Tubl isch doch eifach nur zum üs der schwiiz dskiju...Farr ab uf England dü Nol! Scheiss Dzemaili!

Kosovo HA, HA, HA

Eschlträller verdämmte!
Auf deutsch :confused:
RIP SUFFBRUEDER - RIP FF

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Oberwallisär Schtolz hat geschrieben:Där hüerrro Tubl isch doch eifach nur zum üs der schwiiz dskiju... Eschlträller verdämmte!
Hehe.. ein Schwarznasenschaf von der Riederalp hats bis ins Tal des FCB-Forums geschafft. Wehe dem, wenn das verbale Bollwerk vom Berg runterkommt. :)
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Bischof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bischof »

BadBlueBoy hat geschrieben:Hehe.. ein Schwarznasenschaf von der Riederalp hats bis ins Tal des FCB-Forums geschafft. Wehe dem, wenn das verbale Bollwerk vom Berg runterkommt. :)
Ich komme von der Belalp!

1majstorovic1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1majstorovic1 »

Oberwallisär Schtolz hat geschrieben: Eschlträller verdämmte!
Was heisst eschlträller?? :rolleyes:
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......

Bischof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bischof »

1majstorovic1 hat geschrieben:Was heisst eschlträller?? :rolleyes:
Eself***er=Eselhössler=Eselgumper

1majstorovic1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1majstorovic1 »

Oberwallisär Schtolz hat geschrieben:Eself***er=Eselhössler=Eselgumper
:rolleyes: :rolleyes: :D
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......

Antworten