woher hast du denn diese insiderinformation. wie eklig.big_fish hat geschrieben:Dieses Inzuchtfurunkel hat den IQ einer Filzlaus, welche sich übrigens zu hauf an seinem Sack tummeln.

woher hast du denn diese insiderinformation. wie eklig.big_fish hat geschrieben:Dieses Inzuchtfurunkel hat den IQ einer Filzlaus, welche sich übrigens zu hauf an seinem Sack tummeln.
shabba hat geschrieben: ....
Mi neue llieblingsspruch: bisch eigentlig nid ganz blerim??
genial...Mi neue llieblingsspruch: bisch eigentlig nid ganz blerim??
Muahaha...Keenig vo Basel hat geschrieben:Und min liebligs Houm Peitsch:
http://www.hitparade.ch/forum.asp?todo= ... d&id=10449
![]()
sorry, aber wiso sött de blerim zum fc basel cho?Hossa hat geschrieben:Hey Blerim du bisch huure süess was machsch e so i dinerä freitzit?ich find di huure geil ich finde du bisch en geute spieler mach so witter mit spielä ich lueg dich immer im internet a ich find du bisch en geile siech. kuss christine
heey schaisse man blerim du bisch so en arsch geile siech..wo ich dich mal i de ziitig gseh han wo so e dolce&gabbana brülle agha hesch bini gschmoolze *schwärm*Hossa hat geschrieben:Hey Blerim du bisch huure süess was machsch e so i dinerä freitzit?ich find di huure geil ich finde du bisch en geute spieler mach so witter mit spielä ich lueg dich immer im internet a ich find du bisch en geile siech. kuss christine
heey schaisse man blerim du bisch so en arsch geile siech..wo ich dich mal i de ziitig gseh han wo so e dolce&gabbana brülle agha hesch bini gschmoolze *schwärm*Hossa hat geschrieben:Hey Blerim du bisch huure süess was machsch e so i dinerä freitzit?ich find di huure geil ich finde du bisch en geute spieler mach so witter mit spielä ich lueg dich immer im internet a ich find du bisch en geile siech. kuss christine
Eine Klasse für sichKeenig vo Basel hat geschrieben:Und min liebligs Houm Peitsch:
http://www.hitparade.ch/forum.asp?todo= ... d&id=10449
![]()
Hehe.. ein Schwarznasenschaf von der Riederalp hats bis ins Tal des FCB-Forums geschafft. Wehe dem, wenn das verbale Bollwerk vom Berg runterkommt.Oberwallisär Schtolz hat geschrieben:Där hüerrro Tubl isch doch eifach nur zum üs der schwiiz dskiju... Eschlträller verdämmte!