Bi au praktisch immer im Feld gfahre, isch wirklich ring gange. Und je meh's richtig Bern zuegange isch, desto motivierter bini gsi und ha no afange scheiss mache und sprinte und alles *lol*
Vorfreude->Adrenalin rulez
Velo-Extrazug - E Danggerscheen!
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
No e chleini witzigi Gschicht:
Do ich leider en Defekt gha ha hani es Zytli lang müesse im Bäsewaage mitfahre (an därer Stell no Dankschön em mega liebe Team dört in!!!). Uff eimol isch vor uns sone Gruppe vo drey Velofahrer. Die halte aa und die im Bäsewaage lön d'Schiibe abe zum frooge was s'Problem isch, öbs en Defäkt hän (so wie sie das immer gmacht hän). Aber bevors sowiit chunnt's zu folgendem Dialog:
Eine vo de Velofahrer: "Sind ihr dr Bäsewaage?"
Bäsewaagefahrer: "Jo das sin mr..."
Velofahrer: "Ou scheisse!"
Do ich leider en Defekt gha ha hani es Zytli lang müesse im Bäsewaage mitfahre (an därer Stell no Dankschön em mega liebe Team dört in!!!). Uff eimol isch vor uns sone Gruppe vo drey Velofahrer. Die halte aa und die im Bäsewaage lön d'Schiibe abe zum frooge was s'Problem isch, öbs en Defäkt hän (so wie sie das immer gmacht hän). Aber bevors sowiit chunnt's zu folgendem Dialog:
Eine vo de Velofahrer: "Sind ihr dr Bäsewaage?"
Bäsewaagefahrer: "Jo das sin mr..."
Velofahrer: "Ou scheisse!"
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf 
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Das isch für d'Hooligandatebank gsiiPibe d'oro hat geschrieben:oder zumindest das Bild, welches der trottelige Polizist vor dem Eskort gemacht hat![]()
![]()

Nei i wett au mol Fottis gseh!
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf 

- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
In Koppinge häns jo gsäit das würde sie no mitteile via Mail, aber die wärde sich au zerscht mol no churz erhole müesse, also nur GeduldJuha hat geschrieben:Wie wird es gemacht mit dem versprochenen zertifikat vom Fcb?

Ganz genau! E häärzligs Danggscheen au vo myner Weenigkait!
Isch e diggi Sach gsi! D Yyfaart zum Stadion wird i so schnäll nim vergässe!
Au e Danggscheen an die wo uns dert empfange händ.
Näggschtjoor denne uff Bellänz?

Isch e diggi Sach gsi! D Yyfaart zum Stadion wird i so schnäll nim vergässe!
Au e Danggscheen an die wo uns dert empfange händ.
Näggschtjoor denne uff Bellänz?

[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.
[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.

-
- Benutzer
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer