@ Alli (betr. Lieder im Stadion)

Diskussionen rund um den FCB.
rotoloso
Erfahrener Benutzer

@ Alli (betr. Lieder im Stadion)

Beitrag von rotoloso »

I finds geil dass scho lang sovill wie möglich uff BS-Dütsch gsunge wird und nur no wo's nid anderscht goht uff Hochdütsch, nur isch das nid ganz duurekoh bi de Lütt, es gitt extrem vill wo no singe "Steht auf wenn Ihr..."

Es wird scho lang "Stönd uff wennr Basler sind" gsunge...

Merket euch das und saget das eurne Sitznochbere wytter!!

P.S.: Als Tip an dene wo s'Sage hänn dört unde... Es gitt no vill anderi Lieder wo genau so guet uff BS-Dütsch könne gsunge wärde wo immerno uff Dütsch kömme. Bsp.:

"Ihr seid scheisse wie..."

"Ihr seid Bauern, asoziale Bauern..."

sogar

"Fussballmafia SFV" wieso nid "Fuessballmafia SFV"?

MIR SINN KEINI SCHWOBE, MIR SINN BASLER!!!!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

The Bacras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Bacras »

rotoloso hat geschrieben:I finds geil dass scho lang sovill wie möglich uff BS-Dütsch gsunge wird und nur no wo's nid anderscht goht uff Hochdütsch, nur isch das nid ganz duurekoh bi de Lütt, es gitt extrem vill wo no singe "Steht auf wenn Ihr..."

Es wird scho lang "Stönd uff wennr Basler sind" gsunge...

Merket euch das und saget das eurne Sitznochbere wytter!!

P.S.: Als Tip an dene wo s'Sage hänn dört unde... Es gitt no vill anderi Lieder wo genau so guet uff BS-Dütsch könne gsunge wärde wo immerno uff Dütsch kömme. Bsp.:

"Ihr seid scheisse wie..."

"Ihr seid Bauern, asoziale Bauern..."

sogar

"Fussballmafia SFV" wieso nid "Fuessballmafia SFV"?

MIR SINN KEINI SCHWOBE, MIR SINN BASLER!!!!
Gib dir vollkommen Recht. Aber ich denke, das Baseldeutsch ist immer wie mehr am kommen. Ich denke, da sind wir einigen Vereinen voraus

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

1. Schriebt mr Ali mit eim L und
2. Was hett dr Ali mit däm z'tue?
;)

(Im Ärnscht, hesch natürlich rächt :) )
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf :cool:
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

genau!!!

blauwyssi scheisse, mir singe blauwyssi scheisse..
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

seth hat geschrieben:genau!!!

Schissi... ;)
's Runde muess ins Eggige!

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

seth hat geschrieben:genau!!!

blauwysse Schissdrägg!
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`

Eddie
Benutzer

Beitrag von Eddie »

Aso wenn scho denn "blauwisse Schissdrägg" oder "blauwissi Gülle".
Scheisse isch ebe au teutonisch! ;)

1majstorovic1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1majstorovic1 »

[quote="Eddie"]Aso wenn scho denn "blauwisse Schissdrägg" oder "blauwissi Gülle".
Scheisse isch ebe au teutonisch! ]

nei denn scho grien-wissi gülle!!
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

rotoloso hat geschrieben:"Ihr seid Bauern, asoziale Bauern..."
Dir sind Buure so perversi Buure, ihr schloofed in de Schdäll und figged euri Chchchüeh. Esoo?
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

robotnik hat geschrieben:Dir sind Buure so perversi Buure, ihr schloofed in de Schdäll und figged euri Chchchüeh. Esoo?
:D :D

+ / - "Ihr sind Buure, asoziali Buure, schlofet unter Brucke oder in dr Bahnhofsmission..."
[/CENTER]

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

Häh?Jetzt saget aber nit, es gäb no anderi Lieder als

Alléz, Alléz - Alléz-Ooh // Vorwärts, FCB // Schiess ä Gool fyr uns // Mr wän di gwinne gseh

Also das wär mr ufgfalle!
Eat shit, millions of flies can't be wrong

mob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mob »

wobei ich z.b das "ihr seid ein scheiss verein..." zwingend so lassen würde....tönte auch am montag wieder mal ganz geil!

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

ced hat geschrieben:Häh?Jetzt saget aber nit, es gäb no anderi Lieder als

Alléz, Alléz - Alléz-Ooh // Vorwärts, FCB // Schiess ä Gool fyr uns // Mr wän di gwinne gseh

Müesst meh denn jo korräkterwiis au usmerze...oder sin mr Elsässer? :rolleyes:
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf :cool:

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

mob hat geschrieben:wobei ich z.b das "ihr seid ein scheiss verein..." zwingend so lassen würde....tönte auch am montag wieder mal ganz geil!
"Ihr sind en scheiss Verein" würd jo nit sooo viel andersch döne ;)

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

ced hat geschrieben:Häh?Jetzt saget aber nit, es gäb no anderi Lieder als

Jetzt wirsch denn grad gsperrt :cool:
© by Legolas - all rights reserved

Kimfalee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimfalee »

Zue dämm Thema stört mi folgendes scho lang: uss de andere Seggdore (B und C, A ka me glaub eh vergässe) kunnt nur sälte grossi Unterstützig (FCB und fertig).

Wär's nid emol möglich, dass e paar Aheizer uss dr Muttenzerkurve sich z.B. bi de 1. Spiel mit Megafon oder so, vor die besagte Seggtore stelle?

Lohn: WURSCHT UND BIER spendiert vom entsprächende SeggTOR. :rolleyes:

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

Kimfalee hat geschrieben:Zue dämm Thema stört mi folgendes scho lang: uss de andere Seggdore (B und C, A ka me glaub e vergässe) kunnt nur sälte grossi Unterstützig (FCB und fertig).

Wär's nid emol möglich, dass e paar Aheizer uss dr Muttenzerkurve sich z.B. bi de 1. Spiel mit Megafon oder so, vor die besagte Seggtore stelle?

Alte, sig realistisch. Es kunnt nit jede ins Stadion zum ko singe. Wenn in dr Kurve alli gas-gähn isch das scho tip-top!
© by Legolas - all rights reserved

1majstorovic1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1majstorovic1 »

Kimfalee hat geschrieben:Zue dämm Thema stört mi folgendes scho lang: uss de andere Seggdore (B und C, A ka me glaub eh vergässe) kunnt nur sälte grossi Unterstützig (FCB und fertig).

au wenn me dört ahne stoh würdi...ich glaub es würd nüd bsunders usekoh!!!
Die wänn doch alli dr Match luege
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

1majstorovic1 hat geschrieben:au wenn me dört ahne stoh würdi...ich glaub es würd nüd bsunders usekoh!!!
Die wänn doch alli dr Match luege
Jo gäll die Säck. Sotter gschider au eifach Bier suffe und umegröhle wie mir in dr MK. Wen interessiert scho dr Match. ;) :D
Eat shit, millions of flies can't be wrong

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Kimfalee hat geschrieben:Zue dämm Thema stört mi folgendes scho lang: uss de andere Seggdore (B und C, A ka me glaub eh vergässe) kunnt nur sälte grossi Unterstützig (FCB und fertig).

Do würds vill meh bringe wennme die schiss Schallschluckendi Decki könnt ummbaue, die schluckt d'helfti vo dr Wucht vo dr MK ohni dä wär das brutal... jetzt wo d'Bezieige zum FCB wieder guet sinn könntme jo e Versuech starte oder? I weiss halt nid wie das lauft und was möglich isch, bi nid eso dr Insider, do gitts anderi wo meh wüsse....
[/CENTER]

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Nur was nutzt dass, ins C übere z go, wenn no nid emol im D Parkett dr hintschert und dr letscht mitmacht?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

[quote="Beckenpower"]"Ihr sind en scheiss Verein" würd jo nit sooo viel andersch döne ]
Aber "Dir sind e Schiss-Verein" scho ;)
's Runde muess ins Eggige!

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

rotoloso hat geschrieben:oder in dr Bahnhofsmission..."
gits Bahnhofsmissione überhaupt in dr Schwiz? Sowit ich weiss si die vorallem im Schwobeland verbreitet - wenn mer scho drbi si

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Blauwissi Schissi mir singe blauwissi Schissi *sing* :D

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Heavy hat geschrieben:Blauwissi Schissi mir singe blauwissi Schissi *sing* :D
Schissi:

Bild

Schissdrägg:

Bild

;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

Goofy hat geschrieben:Nur was nutzt dass, ins C übere z go, wenn no nid emol im D Parkett dr hintschert und dr letscht mitmacht?
Vergliche mit andere Stadie wird bi uns im B und C vyl Stimmig gmacht. Und geschter han y uff mym 100-Frangge-Blatz nääbedraa en alti Dame gha, wo alli Lieder (aifach in iirere Luttstärki) mitgsunge het. Do könnt sich noone mänggen e Schyyben abschnyyde. (Z.B. dä wo d JK hinter mir het.)
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Blauderi hat geschrieben:Vergliche mit andere Stadie wird bi uns im B und C vyl Stimmig gmacht. Und geschter han y uff mym 100-Frangge-Blatz nääbedraa en alti Dame gha, wo alli Lieder (aifach in iirere Luttstärki) mitgsunge het. Do könnt sich noone mänggen e Schyyben abschnyyde. (Z.B. dä wo d JK hinter mir het.)
Mi Iiwurf hett sich jo vorallem uff die im D bezoge wo immer über s C etc. ablästere und immer wieder die Idee bringe vo Capos übereschigge, numme gitts ebe im D no gnueg wo d Schnurre numme abenander bikömme wenn sie e Schlugg Bier nähme....

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

rotoloso hat geschrieben: "Fussballmafia SFV" wieso nid "Fuessballmafia SFV"?
I gib dr grundsätzlig rächt, aber bi Fussballmafia SFV tönts uff hochdütsch im Stakkato eifach besser: Fuss! Ball! Ma! Fia! S! F! V! wie-ne Salve Gwehrschüss

uff baseldytsch wär Fuess lang und wurd däm Schnittige Schuss-artige einiges nee...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

emgi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von emgi »

Blauderi hat geschrieben:Vergliche mit andere Stadie wird bi uns im B und C vyl Stimmig gmacht. Und geschter han y uff mym 100-Frangge-Blatz nääbedraa en alti Dame gha, wo alli Lieder (aifach in iirere Luttstärki) mitgsunge het. Do könnt sich noone mänggen e Schyyben abschnyyde. (Z.B. dä wo d JK hinter mir het.)
Mir händ derfür bi uns im B so 2 Supertype "das isch mi Platz" und es wird gar nid diskutiert gha. 2 richtige Flachwixxer. Und denn während 90 Minute nur gmotz. Die händ jetzt echt nur über jede Spieler herzoge (ich mein dermit über unseri eigene Spieler), unterschti Kategorie.
Zu der Stimmig, bi uns im B3 isch d stimmig nid wirklich so toll gsi.
Mir sind 10 Lüt gsi und händ immer wieder versuecht irgendwie d Lüt zum mitsinge s animiere, aber das het nid wirklig was brocht.

Denk halt das ebe genau das s Problem isch das wieder alli lüt zämme gmischt worde sind.

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

Goofy hat geschrieben:Mi Iiwurf hett sich jo vorallem uff die im D bezoge wo immer über s C etc. ablästere und immer wieder die Idee bringe vo Capos übereschigge, numme gitts ebe im D no gnueg wo d Schnurre numme abenander bikömme wenn sie e Schlugg Bier nähme....
Scho klar; vermuetlig wär s besser gsi, wenn y s vo Dir zitierte Posting zitiert hätt...

Und Dy Mainig dail y laider voll und ganz.
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

Antworten