Der grosse Cupfinal-Vorfreude-Thread

Diskussionen rund um den FCB.
Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

Vor allem im Rääge nach Bärn fahre? Brrr gruusig!
Aber jänu, "denn bi Sunneschiin und Räge, fahre mir füre FCB!" ;)

Guinness
Benutzer

Beitrag von Guinness »

3 zu 1 für uns!
[CENTER]Fuessball ist nicht alles... aber ohne fuessball ist alles nichts...[/CENTER]

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

4-0 für den FCB

das ganze ohne auch nur eine Minute zu zittern!!
CR7 Fanboy

Phebus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Phebus »

Majstorovic und Eduardo leicht angeschlagen. Komme gerade vom Training in Magglingen. Beide haben ein leichtes Lauftraining absolviert. Hingegen machte Petric das volle Pensum mit der Mannschaft.

Spezi81
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spezi81 »

Dä Sunntig isch so eländ unnötig, verdrdammt, i hocknur umme, bi kribbelig undwart bis ändlich morn isch...Huerre Siech mi puls isch uf 120!!!

piiiis

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Muggel hat geschrieben:vor allem... bi Räge uf däm sch... Kunstraase no go schutte... git jo nid mol e Schlammschlacht uf em Raase.. und d'Liibli blibe au suuber... isch jo langwiilig :)
ich denke mal zudem, dass die meisten Leute nicht wissen, dass es bis zur 10.Reihe hoch reinpisst.... nigel-nagel neues Stadion aber nicht mal gedeckt..

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Hach, endlich wieder Dagoberts sympathische Stimme im Ohr haben - wie lange musste ich darauf warten

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

panda hat geschrieben:Hach, endlich wieder Dagoberts sympathische Stimme im Ohr haben - wie lange musste ich darauf warten
ohh jaa der Cahannes - duubel!!! :eek: :rolleyes:

könnt dr cousin vom unterwasser si...

Bild
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

läggerli
Benutzer

parkplätze wankdorf?

Beitrag von läggerli »

weiss jemand wie es mit parkplätzen rund ums wankdorf aussihet? war noch nie mit dem auto dort...

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

läggerli hat geschrieben:weiss jemand wie es mit parkplätzen rund ums wankdorf aussihet? war noch nie mit dem auto dort...
Ab 9.30 besammlig uff em Waisehusplatz... nix auto ]
Die Parkmöglichkeiten im und ums Stadion sind stark eingeschränkt. Ab der Autobahnausfahrt Bern-Wankdorf sind Parkplätze signalisiert.[/QUOTE]

Italiano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Italiano »

nimm doch dr zug, macht meh spass isch worschinlig nit vill türer (usser hesch kä halbtax, denn wirds problematisch) und chasch erscht no ei oder zwei bier meh drinke als mit em auto...
[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]

sammy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von sammy »

läggerli hat geschrieben:weiss jemand wie es mit parkplätzen rund ums wankdorf aussihet? war noch nie mit dem auto dort...
grosses Parkhaus BEA und signalisierte Plätze Fussballmatch, Parkhaus Stadion wird wohl wieder für "normale" Fans gesperrt sein.
wenn der oobehimmel rot isch... und am rhy nur blaui lüt triffsch... :p:D

sammy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von sammy »

Italiano hat geschrieben:nimm doch dr zug, macht meh spass isch worschinlig nit vill türer (usser hesch kä halbtax, denn wirds problematisch) und chasch erscht no ei oder zwei bier meh drinke als mit em auto...
und wer kei halbtaxabo het cha vor gmeind e tagescharte ha, langet nur nümm für die wo's noni gholt hän ;)
wenn der oobehimmel rot isch... und am rhy nur blaui lüt triffsch... :p:D

läggerli
Benutzer

Beitrag von läggerli »

Italiano hat geschrieben:nimm doch dr zug, macht meh spass isch worschinlig nit vill türer (usser hesch kä halbtax, denn wirds problematisch) und chasch erscht no ei oder zwei bier meh drinke als mit em auto...
naja normalerwiis würd i au dr zug näh, doch gwüssi umständ verlange bizli mehr (zitlichi) flexibilität morn. und usserdem isch 36.- pro person schono viel vrgliche mit de benzinkoschte (woni jo nid ellai muess trage..)

s bier kani denn au immer no ufm barfi dringge (wenn s denn sowiit kunnt - holz alänge ]
grosses Parkhaus BEA und signalisierte Plätze Fussballmatch, Parkhaus Stadion wird wohl wieder für "normale" Fans gesperrt sein.
[/QUOTE]

ok, super. merci für d info!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Phebus hat geschrieben:Majstorovic und Eduardo leicht angeschlagen. Komme gerade vom Training in Magglingen. Beide haben ein leichtes Lauftraining absolviert. Hingegen machte Petric das volle Pensum mit der Mannschaft.
der musste sich noch abreagieren von gestern :D
das waren schmerzlich genug neben canepa zu sitzen

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

[quote="läggerli"]naja normalerwiis würd i au dr zug näh, doch gwüssi umständ verlange bizli mehr (zitlichi) flexibilität morn. und usserdem isch 36.- pro person schono viel vrgliche mit de benzinkoschte (woni jo nid ellai muess trage..)

s bier kani denn au immer no ufm barfi dringge (wenn s denn sowiit kunnt - holz alänge ]
Also ob d Benzinkoschte s einzige wäre....

läggerli
Benutzer

Beitrag von läggerli »

The Dome hat geschrieben:Also ob d Benzinkoschte s einzige wäre....
ok d parkköschte kömme no drzue, aber sunsch sin die variable koschte nid eso hoch..

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Bi mi vorher au grad nach de Zugpriise go erkundige. 72.- Basel - Bern - Basel
Sorry aber das find ich gspunne. Hätt Bern e Flughafe wär easyJet dänk no günstiger.
Und do ich au erstmol uf Basel cho muess, kostet mi die ganz Reis am schluss ca. 90.-
Wieder mol e guets Argument drfür, wieso ich die letzte 6 Johr nur no mitm Auto gfahre bi und dr Zug gmiide ha. Nur leider wän alli Kollege morn mitm Zug goh.

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

läggerli hat geschrieben:ok d parkköschte kömme no drzue, aber sunsch sin die variable koschte nid eso hoch..
Naja chunt drufa, wie du rechnisch. Es Auto mit 100'000km hed scho e bitz weniger wert, als eins mit 0km und denn chöme jo ame no die mühsame Service usw. also wenn scho d chöscht verglichsch, denn muesch au so ehrlich sie, und alles ibrechne. Ok wenn z vierte fahrsch, chunsch jo günschtiger. Aber wenn ellei fahr isch dr zug definitiv günschtiger.

gundelianer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gundelianer »

Wem mir morn gwinne chunnt den manschaft am barfi oder was goht morn no so ab ide stadt?Gits e Fiir?
[SIGPIC][/SIGPIC]

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

gundelianer hat geschrieben:Wem mir morn gwinne chunnt den manschaft am barfi oder was goht morn no so ab ide stadt?Gits e Fiir?
E fiir???? Wieso????? :eek: :rolleyes:

gundelianer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gundelianer »

The Dome hat geschrieben:E fiir???? Wieso????? :eek: :rolleyes:
Wiso? Weil mi morn e pokal gwünne ;)
[SIGPIC][/SIGPIC]

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

[quote="gundelianer"]Wiso? Weil mi morn e pokal gwünne ]
Denn muesch jo gar nüt froge, isch doch klar. ;)

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

wieso sötts e fiir mit dr mannschaft ufem seibi gä wenn mir dr cup hoole? :confused:

*AAAACHTUNG IRONIE*
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

Der Cupfinal kommt näher und näher und die Vorfreude steigt minütlich an! :)
Wir zeigen den Lutschern den Meister und schicken sie mit einer Packung nach Hause!
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)

[CENTER] :mad: FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

in 12 stund simmer scho in Bärn :D

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

örjan berg hat geschrieben:Der Cupfinal kommt näher und näher und die Vorfreude steigt minütlich an! :)
Wir zeigen den Lutschern den Meister und schicken sie mit einer Packung nach Hause!
Dito
Ist schliesslich mein erster Cupfinal in Bern (im '82 konnte ich auch noch nicht dabei sein).

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

Luigi hat geschrieben:Bi mi vorher au grad nach de Zugpriise go erkundige. 72.- Basel - Bern - Basel
Sorry aber das find ich gspunne. Hätt Bern e Flughafe wär easyJet dänk no günstiger.
Und do ich au erstmol uf Basel cho muess, kostet mi die ganz Reis am schluss ca. 90.-
Wieder mol e guets Argument drfür, wieso ich die letzte 6 Johr nur no mitm Auto gfahre bi und dr Zug gmiide ha. Nur leider wän alli Kollege morn mitm Zug goh.
falls du öfters an d fcb spiel fahrsch, den lohnt sich e halbtax uf all fäll! aber falls de nur vereinzelt gosch... päch gha ;)

los uf d kollege, die 90.- lohne sich :cool:

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

läck bi ich hibbelig... bi scho sit ere Stund wach well i nüm schloofe cha..

no 2 Stündeli, und denn gohts loos.. ab uf Bärn...

Söll nur no ufhöre schiffe... Isch jo hässlig, was do an Wasser obe abe chunnt.. :(

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Muggel hat geschrieben:läck bi ich hibbelig... bi scho sit ere Stund wach well i nüm schloofe cha..

no 2 Stündeli, und denn gohts loos.. ab uf Bärn...

Söll nur no ufhöre schiffe... Isch jo hässlig, was do an Wasser obe abe chunnt.. :(
erweckt bi mir aber gueti erinnerige
lieschtel - fcb 1:6 :D

Gesperrt