Miss Bikini Suisse

Der Rest...
Antworten
Turiddu
Neuer Benutzer

Miss Bikini Suisse

Beitrag von Turiddu »

http://www.blick.ch/showbiz/artikel63386

Gopfertelli, zu mine Zyte hän die 16-Jährige aber nonig eso usgseh. Bikinis sin anno dazumals nur öppis für d'Dorfmatraze gsi. Friehner isch halt doch nid alles besser gsi.....

*Butthead*
Neuer Benutzer

Beitrag von *Butthead* »

Was hast denn du für n Geschmack??

Sorry, aber diese Faces sind ja wohl zum kotzen!
Deutschland an die Macht!

BillyTheKid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BillyTheKid »

s'Rodi isch e aber e hübsches! :)

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

find ich jetzt alle nciht so überragend. das mit den dorfmatratzen hat sich glaub nicht geändert...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Seitenaufruf blockiert
Das System hat versucht, eine gesperrte Webseite aufzurufen. Dies wurde abgebrochen.

Wenn Sie der Meinung sind, dass es sich um einen notwendigen Zugriff handelt, wenden Sie sich bitte an [email]support@######.com[/email].

:o

Das kan ich jo nid beurteile. Wie gsehnd ihr das, isch es e notwändige Zuegriff? Ich muess wüsse öb ich unseri IT söll stresse... :D

Edith meint: Richtig, ich bi tatsächlig no im Gschäft, sit 12 Stunde jetz... und das amene F-Fritig! :mad: (aber OK, villicht sött ich emoll schaffe statt im Forum ummesurfe)
© Basilou, 2024

VorwärtsFCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von VorwärtsFCB »

Meine klare Favoritin: NICOLE :eek: :eek: :eek: .

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

Basilou hat geschrieben:Seitenaufruf blockiert
Das System hat versucht, eine gesperrte Webseite aufzurufen. Dies wurde abgebrochen.

Wenn Sie der Meinung sind, dass es sich um einen notwendigen Zugriff handelt, wenden Sie sich bitte an [email]support@######.com[/email].

Dasch aber e sympathischs Gschäft, wo grad mol Blick sperrt! :cool:

Italiano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Italiano »

Basilou hat geschrieben:Seitenaufruf blockiert

:o

Das kan ich jo nid beurteile. Wie gsehnd ihr das, isch es e notwändige Zuegriff? Ich muess wüsse öb ich unseri IT söll stresse... :D

Edith meint: Richtig, ich bi tatsächlig no im Gschäft, sit 12 Stunde jetz... und das amene F-Fritig! :mad: (aber OK, villicht sött ich emoll schaffe statt im Forum ummesurfe)
funkt anonymouse.org nit?
[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]

Antworten