http://www.blick.ch/showbiz/artikel63386
Gopfertelli, zu mine Zyte hän die 16-Jährige aber nonig eso usgseh. Bikinis sin anno dazumals nur öppis für d'Dorfmatraze gsi. Friehner isch halt doch nid alles besser gsi.....
Miss Bikini Suisse
-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Seitenaufruf blockiert
Das System hat versucht, eine gesperrte Webseite aufzurufen. Dies wurde abgebrochen.
Wenn Sie der Meinung sind, dass es sich um einen notwendigen Zugriff handelt, wenden Sie sich bitte an [email]support@######.com[/email].
Das kan ich jo nid beurteile. Wie gsehnd ihr das, isch es e notwändige Zuegriff? Ich muess wüsse öb ich unseri IT söll stresse...
Edith meint: Richtig, ich bi tatsächlig no im Gschäft, sit 12 Stunde jetz... und das amene F-Fritig!
(aber OK, villicht sött ich emoll schaffe statt im Forum ummesurfe)
Das System hat versucht, eine gesperrte Webseite aufzurufen. Dies wurde abgebrochen.
Wenn Sie der Meinung sind, dass es sich um einen notwendigen Zugriff handelt, wenden Sie sich bitte an [email]support@######.com[/email].

Das kan ich jo nid beurteile. Wie gsehnd ihr das, isch es e notwändige Zuegriff? Ich muess wüsse öb ich unseri IT söll stresse...

Edith meint: Richtig, ich bi tatsächlig no im Gschäft, sit 12 Stunde jetz... und das amene F-Fritig!

© Basilou, 2024
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
Dasch aber e sympathischs Gschäft, wo grad mol Blick sperrt!Basilou hat geschrieben:Seitenaufruf blockiert

funkt anonymouse.org nit?Basilou hat geschrieben:Seitenaufruf blockiert
![]()
Edith meint: Richtig, ich bi tatsächlig no im Gschäft, sit 12 Stunde jetz... und das amene F-Fritig!(aber OK, villicht sött ich emoll schaffe statt im Forum ummesurfe)
[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]