wieso? mir hään sie scho 3mol gschlaage in dere saison, isch das nit scho gnueg bewyys wär dr woori maischter isch?!Fenta hat geschrieben: Schade sind nicht ihr im Cupfinal, dort hätten wir gezeigt, wer wirklich der Meister ist...

niederlagen sind diese in denen du ein spiel verlierst, nicht solche die durch paragraphenreiter verursacht werden und die zu allem übel noch nicht einmal begründetet worden ist.......................Jamiroquai hat geschrieben:läck du mir das isch jo anderscht e chindergarte do inne
de fcb isch sälber schuld
do inne müend no viel lüt lerne wie me mit niederlage umgoht. trägets doch mit würde.
DOCH mir hänn 1 Punkt meh als dr FCZ bim FuessballspieleJamiroquai hat geschrieben:nei. süscht wär de fcb erschte.......
Zurächt? Wieso? Wenn e Funktionär e falsche Usskunft gitt ka SG nütt defür, sie hänn ihri Pflicht erfüllt und sich e Erlaubniss iigholt, klar niemerts hett dra dänkt dass dr SFV nurr uff irgend e blöde grund gwartet het und do keine ko isch hettme halt eine erfunde...Jamiroquai hat geschrieben:fakt isch de fcz het 2 pünggt vom sfv bicho, und das zurrächt.
nomol, nei, süscht wär de fcb erschte. und leider ischers nid. und für d'cl quali längts hald nidrotoloso hat geschrieben:DOCH mir hänn 1 Punkt meh als dr FCZ bim Fuessballspiele
das chönne mir doch gar nid beurteile was dört gange isch. und schliesslich het jo CAS au so entschiede. ergo isches nid nur e sfv entscheid gsi. cha jo si dass de fcsg das gar nid abklärt het und das nur gseit het dass sie nid als dubel dargschtellt wärde (guet sind si e)rotoloso hat geschrieben: Zurächt? Wieso? Wenn e Funktionär e falsche Usskunft gitt ka SG nütt defür, sie hänn ihri Pflicht erfüllt und sich e Erlaubniss iigholt, klar niemerts hett dra dänkt dass dr SFV nurr uff irgend e blöde grund gwartet het und do keine ko isch hettme halt eine erfunde...
Ich respektier zar s'CAS (was i vom SFV nid behaupte ka) trotzdäm isches klar gse dass au s'CAS nid gege e Verbandsentscheid entschiede hätt, das isch sehr sälte dr Fall und es brucht einiges meh.Jamiroquai hat geschrieben:das chönne mir doch gar nid beurteile was dört gange isch. und schliesslich het jo CAS au so entschiede. ergo isches nid nur e sfv entscheid gsi. cha jo si dass de fcsg das gar nid abklärt het und das nur gseit het dass sie nid als dubel dargschtellt wärde (guet sind si e)
mag si, aber das sind spekulatione....rotoloso hat geschrieben:Ich respektier zar s'CAS (was i vom SFV nid behaupte ka) trotzdäm isches klar gse dass au s'CAS nid gege e Verbandsentscheid entschiede hätt, das isch sehr sälte dr Fall und es brucht einiges meh.
sorry, aber de satz tschegg i nidrotoloso hat geschrieben: Wenn ich di Gäld klau und dorum richer bi als du denn bini jo au richer als du (wie dr FCZ) aber nid zu rächt, sondern will ich dir dins klaut ha.
Jamiroquai hat geschrieben:hey jack das sind 2 böhne. die händ d'meischterschaft nid entschiede.
Wenn ich dis Gäld stähl, hani jo au meh gäld als du richtig? Ich ha tatsächlich meh Gäld als du wenni dins klau oder? Aber kasch du denn behaupte dass i zu rächt richer wär? Kuum oder? Usser für di isch stähle rächtmässig...Jamiroquai hat geschrieben:sorry, aber de satz tschegg i nid![]()
aha ok. ohni satzzeiche e bitz schwer gsi zum läserotoloso hat geschrieben:Wenn ich dis Gäld stähl, hani jo au meh gäld als du richtig? Ich ha tatsächlich meh Gäld als du wenni dins klau oder? Aber kasch du denn behaupte dass i zu rächt richer wär? Kuum oder? Usser für di isch stähle rächtmässig...
schlussendlich in der abrechnung wie sie im moment ist eben schon, da man es verpasst hat die 2 punkt in einem andern spiel einzufahren!¨Jamiroquai hat geschrieben:ich würde mal sagen wenn der fcb spiele gewonnen hätte die sie unentschieden gespielt hätten, dann wären die 2 punkte nicht so ins gewicht gefallen.
de fcb het die meischterschaft nid wägem sfv verlore. das sind nur fuuli usreede.....
die haben sie aber zurecht zurückbekommen.AVATAR hat geschrieben:schlussendlich in der abrechnung wie sie im moment ist eben schon, da man es verpasst hat die 2 punkt in einem andern spiel einzufahren!¨
aber eine jede mannschaft verliert punkte in einer meisterschaft mit denen man fest gerechnet hat, so ist es nun einmal. und darum, aber auch nur darum fallen eben die 2 punkte dermassen ins gewicht, da eben auch zürich seine punkte liegen gelassen hat. leider haben sie aber eben genau die besagten 2 punkte zu unserem leidwesen zurückbekommen![]()
Mild ussdruckt: Grammatik isch nid mini Stärki....Jamiroquai hat geschrieben:aha ok. ohni satzzeiche e bitz schwer gsi zum läse![]()
Es goht jo au nid diräggt um e FCZ sondern um e SFV (wo denn aber wieder FCZ-fründlig iigstellt isch). Wieso bekunnt dr FCB in Situatione wo e Forfaitniederlag vorgseh isch, die nid zuegsproche (NE Xamax)?Jamiroquai hat geschrieben:du chasch doch nid öpfel mit biire vergliiche.
de z het jo nüt verbotnigs gmacht. ich würd mol 1'000 stutz verwette, dass de fcb das genauso gmacht hät. und wenn du das nid glaubsch, denne läbsch innere traumwält
so wie ich mich mag erinnere isch das doch e ganz andere fall gsi. (nicht bespielbares terrain) in chaux de fonds (nicht neuchatel)rotoloso hat geschrieben:Es goht jo au nid diräggt um e FCZ sondern um e SFV (wo denn aber wieder FCZ-fründlig iigstellt isch). Wieso bekunnt dr FCB in Situatione wo e Forfaitniederlag vorgseh isch, die nid zuegsproche (NE Xamax)?...
do hämmer doch s'problem. nid in de 1.liga nochefrooge sond bi de sfl. schliesslich sind die verantwortlich. wenn ich ha was mis auto betrifft, frog ich doch au de mechaniker und nid d'putzfrau, au wenn die das wüsse chönnti....rotoloso hat geschrieben: Im Fall Muntiwiler isch dr Fähler nid vom FCSG begange worde sondern vommene Funktionär von SFV (1.Liga Funktionäre sinn jo au SFV aagstellti oder?) jedefalls isches sicher nid schuld vom FCSG aber das interessiert niemerts, dört hettme e gueti chance gse e Gschänkli für e FCZ z'mache und me hett sich das nid 2x überlegt...
Nimm dPünggt, wo sich dStricher ufem Fäld erspielt hän und denn nimmsch dPünggt, wo sich dr FCB ufem Fäld erspielt het. Merksch öppis? Und Du behauptisch ärnschthaft dStricher sind nid wägem SFV Meischter worde?Jamiroquai hat geschrieben:ich würde mal sagen wenn der fcb spiele gewonnen hätte die sie unentschieden gespielt hätten, dann wären die 2 punkte nicht so ins gewicht gefallen.
de fcb het die meischterschaft nid wägem sfv verlore. das sind nur fuuli usreede.....
Die roti karte hettr in dr 1.Liga gfasst und d'Sperri isch nonig komuniziert worde....Jamiroquai hat geschrieben:do hämmer doch s'problem. nid in de 1.liga nochefrooge sond bi de sfl. schliesslich sind die verantwortlich. wenn ich ha was mis auto betrifft, frog ich doch au de mechaniker und nid d'putzfrau, au wenn die das wüsse chönnti....
calm down. zerscht mol dureschnuufe und denne diskutiere. das chunnt nid guet wenn me no voll emotione isch und immene forum idrääg schriibt.Chartking hat geschrieben:Nimm dPünggt, wo sich dStricher ufem Fäld erspielt hän und denn nimmsch dPünggt, wo sich dr FCB ufem Fäld erspielt het. Merksch öppis? Und Du behauptisch ärnschthaft dStricher sind nid wägem SFV Meischter worde?
Xamax hett in LCF gspielt. Sie hänn defür z'sorge dass s'Terrain bespielbar isch, hänn das nid gmacht will sie nid hänn welle zahle und in so Fäll isch e Forfait Niederlag vorgseh aber ohni triftigi Begründig hettme devo abgseh...Jamiroquai hat geschrieben:so wie ich mich mag erinnere isch das doch e ganz andere fall gsi. (nicht bespielbares terrain) in chaux de fonds (nicht neuchatel)
isch alles scho diskutiert worde....rotoloso hat geschrieben:Xamax hett in LCF gspielt. Sie hänn defür z'sorge dass s'Terrain bespielbar isch, hänn das nid gmacht will sie nid hänn welle zahle und in so Fäll isch e Forfait Niederlag vorgseh aber ohni triftigi Begründig hettme devo abgseh...
aber wenn rot kassiersch bis gspert. egal wo. süscht chönnt jo jede wo in de nla e roti kassiert tschroof in de 1.liga absitze......rotoloso hat geschrieben:Die roti karte hettr in dr 1.Liga gfasst und d'Sperri isch nonig komuniziert worde....
Im 1. Liga reglemänt söll schins klip und klar und schriftlich stoh, dass d'Sperri nid für oberi Ligas zellt.Jamiroquai hat geschrieben:aber wenn rot kassiersch bis gspert. egal wo. süscht chönnt jo jede wo in de nla e roti kassiert tschroof in de 1.liga absitze......
aber do händ scho anderi chöpf diskutiert. chöpf wo besser drusschöme als mir (im reglemänt) also lömmers doch si.