Aus dieser Sicht geht meine tiefste Verachtung nach Muri und nach Zürich zum FCZ. Sie sollten sich eigentlich schämen über diesen Titel.
Es ist an der Zeit, dass Bewegung in den Verband kommt. Die alten, senilen Funktionäre gehören abgesetzt.

Du hast natürlich recht, nur, die 50% unter 15-jährigen in diesem Forum schnallen das nicht! Partout nicht!Nedim hat geschrieben:Amüsant, amüsant.
Alle regen sich über ZÜRICH auf, nur weil sie die Punkte "genommen" haben.
Aber hallo?!? Welcher Klub würde die Punkte nicht nehmen???
Schuld daran ist einzig und allein der Sportchef des FCSG.
Der SFV ist Schuld daran, dass er so spät entschieden hat.
checkeders eigendlich immer nonig????PastaBasta! hat geschrieben:Du hast natürlich recht, nur, die 50% unter 15-jährigen in diesem Forum schnallen das nicht! Partout nicht!
Jep, wie scho hundert mol gseit, das dauernde 'd'pünkt liege dört und dört' isch so was vo lächerlich und eine wo eppis vo sport verschtoht seit das nid.König 1893 hat geschrieben:checkeders eigendlich immer nonig????
es goht nid drum, dass dr FCZ die pünkt agnoh het!
Die ganzi scheisse isch vom SFV usgange, wos überigens zig freds im FCB Forum git![]()
D devises het im alte johr glutet: nid ins sportgscheh izgriffe (xamax)! = 3 pünkt minus
und ei johr spöter grifft me ih! = 3 pünkt minus
mir hätte mindeschtens eimol sötte "offizielle" meischter wärde!
und verzehelt mr nid so sache wie, jo die pünkt häm mr in st.galle gloh blabala..d meischterschaft wird in allne europäische ligene oft ganz knapp entschiede, es got doch immer um einzelni pünkt!
was meineder händ milan, madrid, barca usw schoh pünkt lige loh gäge underdogs? zitig sind jo immer voll demit wo sie wieder schämer grisse händ in ihrne ligene..
du arme! y wird die zG niemols seh mieseDasRasenschacharovding hat geschrieben:Zum Glück sah ich die Pokalübergabe erst jetzt.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Nein, ist sie nicht!!!König 1893 hat geschrieben:ganzi scheisse isch vom SFV usgange
Hät der FCB die Pünkt becho, wäre mir nid wäge däm Meister worde! Mir hätte den 3 Punkt Vorsprung gha!Dome hat geschrieben:Ich verstehe nicht, warum alle jetzt die Schuld dem FCZ in die Schuld schieben.
Der FCB hätte die Punkte genau so gegeben.
Wenn jemand beschimpft gehört, dann der SFV, dafür, dass er so scheiss Reglemente hat, dafür, dass nicht mit gleichen Ellen gemessen wird, etc.
Auf dem FCZ herumzuhacken, finde ich trotzaller Rivalität für NICHT ANGEBRACHT.
Hesch rächt - Zürcher sin glich e stinkends und grusigs Volk!!!Dome hat geschrieben:Ich verstehe nicht, warum alle jetzt die Schuld dem FCZ in die Schuld schieben.
Wenn jemand beschimpft gehört, dann der SFV, dafür, dass er so scheiss Reglemente hat, dafür, dass nicht mit gleichen Ellen gemessen wird, etc.
SFV und Zürcher sins gliche ,sölle alli verreckeDome hat geschrieben:Ich verstehe nicht, warum alle jetzt die Schuld dem FCZ in die Schuld schieben.
Ou sorry gäll, los emol du Druid... ghört zum Erwaggse si au alles z'akzeptiere was d'Frau Oeri verlangt und ihre systematisch in A*sch iinekrieche oder längts eifach wennme sich generell immer d'Meinig vo dr Masse aeignet?PastaBasta! hat geschrieben:Du hast natürlich recht, nur, die 50% unter 15-jährigen in diesem Forum schnallen das nicht! Partout nicht!
eine busse hätts wohl auch getan. oder habt ihr kein geld mehr in der kasse...Nedim hat geschrieben:Nein, ist sie nicht!!!
Was soll der SFV im Fall Muntwiler machen?! Als Verband muss man so reagieren. Wenn jemand was macht, was gegen die Regeln verstosst, = Strafe.
Welles Reglemänt zellt für e Tat wo in dr 1. Liga begange worde isch? Dä vo dr 1.Liga oder dä vo dr NLA?Nedim hat geschrieben: Was soll der SFV im Fall Muntwiler machen?! Als Verband muss man so reagieren. Wenn jemand was macht, was gegen die Regeln verstosst, = Strafe.
also zerscht emol isch das jetzt, anderscht als bim xamax spiel, wos e klari regle gha het (Forfaitsieg Für dr fcb!!!), e reglement gsi wo zweidütig gsi isch und nid klar formuliert, dass händ alli beteiligte jurischte gseit! D Frog isch eifach öb die 5 minute wod dr muntwiller über das fäld glofe isch, so bedütend gsi sind, dass me das ganze spiel muess durch forfait beende! d göhrt ebe au no bitz fingerspitzegfühl und sportlichs verständniss derzue, weme e johr zuvor scho en klub wo um die nationali spitze kämpft um 3 pünkt durch sportlichichi entscheid brocht het und jetzt imene heikle fall wieder gäge ihn entscheidet!Nedim hat geschrieben:Nein, ist sie nicht!!!
Was soll der SFV im Fall Muntwiler machen?! Als Verband muss man so reagieren. Wenn jemand was macht, was gegen die Regeln verstosst, = Strafe.
Für einmal musste der SFV ja fast so entscheiden, oder sollte er einfach sagen, "ja, kann vorkommen, versucht es zu vermeiden"?!
Naja, Schuld am Fall Muntwiler:
98% Verantwortliche FCSG
2% FCZ, weil sie es gemerkt haben..![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
und wie haben sie das gemerktNedim hat geschrieben:Nein, ist sie nicht!!!
Für einmal musste der SFV ja fast so entscheiden, oder sollte er einfach sagen, "ja, kann vorkommen, versucht es zu vermeiden"?!
Naja, Schuld am Fall Muntwiler:
98% Verantwortliche FCSG
2% FCZ, weil sie es gemerkt haben..![]()