Definitiv d'Muntwiler-Pünggt an FCZ
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Spycher hat geschrieben: nid dr FCB hett also vor mä joor sportlich ghandlet sondern eigentlich
dr Verband
Und bim Muntwiler nit, wo d Reglemänt widersprüchlich sind im Gegesatz zum Xamax Entscheid, wo isch jetzt do d Gerechtigkeit?
Vilicht schnall es jetzt denn langsam dass do öbis falsch lauft...ansuscht isch dr nüm z hälfe!
SCONVOLTS BASILEA 98
Au das ha ich jo jetzt scho mehrmols gschriebe...muesch es nur mol läseSCAR hat geschrieben:Und bim Muntwiler nit, wo d Reglemänt widersprüchlich sind im Gegesatz zum Xamax Entscheid, wo isch jetzt do d Gerechtigkeit?
Vilicht schnall es jetzt denn langsam dass do öbis falsch lauft...ansuscht isch dr nüm z hälfe!
aber ich probiers nomol nur für dich Persönlich.
Fall 1 - Xamax
Bi mä Spiel wo nonig stattgfunde hett sucht mä immer die sportlich Lösig
(die isch in dä meischte Fäll vermutlich nid Regelkonform)
Fall 2 - FCZ- ST. Galle oder Aarau - ST. Galle
bi mä Spiel wo scho stattgfunde hett isch die einzig sportlich Lösig Reglementskonform
z'entscheide und was schlussendlich Reglementskonform isch entscheided
erschtinstanzlich dr Verband, mängmol oder meischtens wird gegä dä
Entscheid rekuriert, will mä probiert halt eifach alles aber normalerwiis
wärde die Urteil den au inere zweite Instanz vom CAS in Lausanne bestätigt.
spötischtens denn sott mä s'Urteil denn sportlich akzeptiere
Wichtig: dr Unterschied zwüsche beide Fäll isch dass eimol s'Spiel gar
nonig stattgfunde hett im andere Fall aber scho...und da die Fäll
scho vo dr Usgangslag völlig unterschiedlich sie chasch denn nid
welle go d'Urteilsfindig mitenand vergliiche.
so jetzt denk i sotts denn aber au dr hinterscht und letscht begriffe ha
und do drzue möcht i no sage dass sie nid drü Wuche bruucht händSCAR hat geschrieben:Wenn er irgendwo gesperrt aufgeführt worden wäre, hätte St.Gallen dies sicher bemerkt und kaum nachgefragt...Die haben 3 Wochen lang nicht gewusst ob er spielberechtigt ist/war, wie hätten sie es dann entdeckt...Wenn man einen Spieler sperrt, muss das vor dem nächsten Spiel sein, aber das wäre wohl aufgrund der unklaren Reglemente gar nicht ermittelbar gewesen innert nützlicher Frist...checksch es langsam du tolle Sportsmaa...
!
zum usefinde dass dä Spieler gsperrt xi wär sondern dass sie drü
Wuche bruucht händ zum es Urteil uf en Rekurs z'bekannt z'ghä
dr Rekurs vom FCZ wär nid nötig xi bim erfasse vom Manschaftsblatt
vom Spiel hätt dr Computer automatisch gmerkt dass dört en gsperrte
Spieler ufgführt xi isch, aber ebe sicher isch sicher
es wird me jetzt z blöd, däne pünkt hindedriztruure und zitlose hass uff lüüt z entwicklet, wos nid wärt sin, dass me sich über sie ufregt. dr fcb het uswärts e derart lausigi hirundi abglieferet, dass me sälber schuld isch, e klub mit 50 mio budget muess 2, 3 runde vorhär scho dr titel hole.
s einzig dubiose isch, dass anschinend kei loyaliät i däm saftlade vorliegt, denn normalerwis sött me dr mitarbeiter schtärke, dh d uffassig vom heini vrträtte, wo de güller d info gä het, dass alles ok sig.
s einzig dubiose isch, dass anschinend kei loyaliät i däm saftlade vorliegt, denn normalerwis sött me dr mitarbeiter schtärke, dh d uffassig vom heini vrträtte, wo de güller d info gä het, dass alles ok sig.
Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.

do gib dir recht, die meinig muess mä voll und ganz verträte, aberabräumer hat geschrieben: s einzig dubiose isch, dass anschinend kei loyaliät i däm saftlade vorliegt, denn normalerwis sött me dr mitarbeiter schtärke, dh d uffassig vom heini vrträtte, wo de güller d info gä het, dass alles ok sig.
wenn halt denn andersch Entschiede wird muess mä au das sportlich
akzeptiere und halt säge...jo schad aber dr heini hett halt leider
nid recht gha
Finde ich kacke, den Artikel. Es geht doch darum, dass im Reglement eine klare Formulierung fehlt. Ein Artikel hätte doch den Güllern Recht gegeben und ein anderer nicht. Darauf wird überhaupt nicht eingegangen. Im Zweifel hätte man für den Angeklagten (Güllen) entscheiden sollen.Resistencia hat geschrieben:WOZ, 24.05.2007
Am Ende hauen dann einfach alle auf Odilo Bürgy und seine Disziplinarkommission ein, die wie alle Kommissionen der Swiss Football League (SFL) von den Klubpräsidenten abgesegnet ist.
Liegt die Urteils-Begründung des Richters, der den Rekursentscheid getroffen hat, eigentlich bereits vor?
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Hejo sicher, dr Vrband hätt gseh dass dä Spieler gsperrt isch...worum het me denn St.Galle wo im Vorfäld abklärt het, nit informiert nach Afrog..?Spycher hat geschrieben: dr Rekurs vom FCZ wär nid nötig xi bim erfasse vom Manschaftsblatt
vom Spiel hätt dr Computer automatisch gmerkt dass dört en gsperrte
Spieler ufgführt xi isch, aber ebe sicher isch sicher
Ischr noni erfasst gsi......?

Und ob e Spiel scho apfiffe worde isch oder nit duet nüt zur Sach! Sie hätte pro Basle chöne entscheide, es git kai "üblichs Vorgehe bi Spiel wo nit apfiffe worde sind", sie hän im Zeiche vom Sport entschiede, nit wil s nit üblich isch e nit gspielts Spiel anders azluege! S Vrgehe vo Xamax isch vorsätzlich gsi, das vo St. Galle nit..erklär mr worum St.Galle härter bestroft wird?
SCONVOLTS BASILEA 98
sorry aber au wenn du's immer nonig wotsch begriffe, es isch ebbe genausoSCAR hat geschrieben:Hejo sicher, dr Vrband hätt gseh dass dä Spieler gsperrt isch...worum het me denn St.Galle wo im Vorfäld abklärt het, nit informiert nach Afrog..?
Ischr noni erfasst gsi......?![]()
Und ob e Spiel scho apfiffe worde isch oder nit duet nüt zur Sach! Sie hätte pro Basle chöne entscheide, es git kai "üblichs Vorgehe bi Spiel wo nit apfiffe worde sind", sie hän im Zeiche vom Sport entschiede, nit wil s nit üblich isch e nit gspielts Spiel anders azluege! S Vrgehe vo Xamax isch vorsätzlich gsi, das vo St. Galle nit..erklär mr worum St.Galle härter bestroft wird?
dass es nid xpielts spiel andersch betrachtet wird...d'entscheid cha mä
nid mitenand vergliiche will d'usgangslag jo scho völlig e anderi isch,
das wär gliich wie wenn du würdisch sage. Wo dr Halma Club hinterfuzige
siinerziit mit grüne statt mit schwarze Chegel xpielt händ, händs die
Partie am grüne Tisch verlorä drum hätt Xamax au verliere muessä
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Spycher hat geschrieben:sorry aber au wenn du's immer nonig wotsch begriffe, es isch ebbe genauso
dass es nid xpielts spiel andersch betrachtet wird..
Uf e Antwort worum St.Galle kei korräkti Info becho het wart i immer no...wenn dä Computer jo so genau schaft...
Die Fäll chame insofärn mitenand vrgliche, als dass me bi beidne pro Sport/Contra Sport hätt entscheide chöne, eimol bim wit klarere Vergehe hän sie s pro gmacht, bim andere contra! Isch do e Linie erkennbar?? Und chum mr jetzt nit wieder mit däm "nit gspielt" Schrott...Mir gohts um Reglemänt wo nit ighalte wärde und do cha me nit nur wils s Spiel noni apfiffe worde isch grundsätzlich pro Sport entscheide!
E Bispiel äxtra für di: Dr FCZ verchauft Tickets wo für e GC Sektor wäre an die eigene Fans durch Ufforderig "dört hets no Ticket"...me macht kei Zuun, vorem Spiel knallts im Sektor dermasse, dass Spiel nit cha apfiffe wärde..d Situation eskaliert und schlussändlich wirds abgseit und es cha nit gspielt wärde...Klar schuld isch dr FCZ wo fahrlässig ghandlet het und klar gege s Reglemänt vrstosse het!
Frage: Do dörf dr FCZ nit mit ere Forfait Niederlag sanktioniert wärde?
Drmit will i sage, wär gege irgendwelchi Reglemänt klar vrstosst ghört biesst, egal ob gspielt wird oder nit! Bi St.Galle sind d Reglemänt aber unklar gsi und somit isch e Sanktion e Frächheit!
SCONVOLTS BASILEA 98
- seth
- Erfahrener Benutzer
y frog mi, wär do was immer nonig will begryffe..Spycher hat geschrieben:sorry aber au wenn du's immer nonig wotsch begriffe
sanktion = willkür = frechheit (mathematisch eifach ussdruggt)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Letter to SFL
Congratulations on the Swiss championship to the commission. Switzerland now has the first Schreibtischmeister in the history of Swiss football.
During the entire process you have demonstrated an astonishing degree of amateurism and incompetence in the handling of the cursed Muntwiler case. I trust you are very proud of your decision but the outside world is laughing at the illiterates who seemingly run Swiss football as they find fit. May I suggest that the whole commission retires here and now and make room for professional people to take over the responsibility of restoring the reputaion of Swiss football. This task ib clearly way beyond the capabilities of the present leadership.
Shame on you.
During the entire process you have demonstrated an astonishing degree of amateurism and incompetence in the handling of the cursed Muntwiler case. I trust you are very proud of your decision but the outside world is laughing at the illiterates who seemingly run Swiss football as they find fit. May I suggest that the whole commission retires here and now and make room for professional people to take over the responsibility of restoring the reputaion of Swiss football. This task ib clearly way beyond the capabilities of the present leadership.
Shame on you.
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
- gundelianer
- Erfahrener Benutzer
Und dies bevor das "internationale" Sportgericht seinen Entscheid überhaupt begründet hat? Die Kacke wird nochmals kräftig dampfen.stirbelwurm hat geschrieben:Es wär nun endlich an der Zeit diese scheiss-Thread zu schliessen....
danke admins
cheers
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer