Boykott der Fussball-Nati/SFV

Alles über Fussball, ausser FCB.
Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Helmut Penthouse »

Rony hat geschrieben:ich habe noch nie ein spiel der nationalmannschaft besucht und werde dies auch in zukunft kaum jemals tun...

selbt wenn das alles basler wären.

gebt der nati keine chance
genau rony, scheiss nati.

alles ausser BASEL.......
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

Isch mir so öpis vo egal, die ganz Nati het mi nonie wirklich intressiert und wirds au in Zuekunft nit mache
I kha nit uf dr einte Site Spiler uspfiffe will si gäge mi Fcb spile und uf dr andere Site si bejuble will si für d Schwiz spile, dasch für mi nonie ufgange

Dä Typ cha vo mir us ahne go woner wot, who cares
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

elei scho d'vorschtellig, näbe'me schtricher oder irgendeme buur, wallisser oder sunscht eim, woni si schprooch gar nit verschtand z'schtoh und für die glychi mannschaft z'fiebere...zum kotze

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

maradoo in blau-wiss im gäschtesektor.... wär hätt das dänggt...

ARGENTINA!!!!!!
Basel ai Liebi!!!

Siegfried
Benutzer

Beitrag von Siegfried »

Latteknaller hat geschrieben: die nati boykottier ich eh seit ewigkeiten (bzw. s interessiert mich einfach nicht gross)
genau, so lange ein cabanas und bis vor kurzem auch ein gygaxli bei dieser equipe mitwirkt, geht es fuer mich gar nicht, denen die daumen zu druecken!

wie schoen waers gewesen wenn die sued koreaner die schweiz rausgeworfen haette?? dan waer der koebeli wohl laengst nicht mehr trainer! und als solch eine hanswurst das ziel: europa-meister nur schon auszusprechen, sollte hart bestraft werden..

den koebeli kann ich nur dann anschauen, wenn er mal wieder so haerzig in erklaerungs-not steckt und sich nicht erklaeren kann.. ein regelmaessiger genuss solche szenen des vaetterlis!

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

was interessiert mich die nationalmannschaft? ich schaue diese spiele allerhöchstens im fernsehen
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

chacha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chacha »

Ein Boykott gegenüber dr Nati am Rhyyufer bringt doch nix, solangs no so viel
innerschwiizer und Zürcher Bachelis gid wo das Kasperlitheater unterstütze!
Mir isch d`Luscht au vergange in letschter Zyyt an dr Nati aber im Hinblick uff d`EURO 2008 wärs halt scho toll, wenn me e schlagkräftigi Mannschaft uff em Fäld hätt. Jä guet jetzt hämmer mit em Atze jo wieder eine vo unsere in dr Füherigsreihe. Jetzt chas nur no besser wärde :rolleyes:

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

chacha hat geschrieben:Ein Boykott gegenüber dr Nati am Rhyyufer bringt doch nix
bringe muess'es au nüt.

fakt isch, das d'räschtschwiz d'abneigig vom basler fuessballpublikum gegenüber dr ch-nati längschtens kennt. und wenn im joggeli an de länderschpiel (abgseh vo dere EM), näbscht dr verhaltene unterschtützig uf de räng au no zueschauerzahle wider wärde zrugg goh, könne si ihri mätschli bald wider im "wanggeli" oder sunscht neume veranschtalte

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Würde aber vermutlich Karli O. auch machen.

Nur weil der gesamte Verband verlogen ist, muss man ja nicht gleich die ganze Nati verdammen.

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Welcher FCB-Spieler spielt denn überhaupt in der Nati?

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Bender hat geschrieben:Welcher FCB-Spieler spielt denn überhaupt in der Nati?
Keiner. Und hoffentlich bleibt das so.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Heute abend wird ihnen ab 20.00 auf dem 2. Zürcher Nationalfernsehen das dramatische Endspiel: BASEL VS. SCHWEIZ übertragen.

Nati? Köbi? Strichermafia? missgünschtigi, klyykarierti räschtschwyz? WAYNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALLES AUSSER BASEL IST SCHEISSE :cool:

Lieber 2. und Basler syy... so hed me scho gwunne!

btw...AAAAAARGENTINA :cool:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Mätzli hat geschrieben:Keiner. Und hoffentlich bleibt das so.
ja genau, dann kommt man nicht mal in die nähe einer versuchung, die nati unterstützen zu wollen..
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

Bender hat geschrieben:Welcher FCB-Spieler spielt denn überhaupt in der Nati?
boris war im trainingslager, oder?
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

Do gsehni jetzt nütt schlächts dra, wenn är bi sim Stammverein verbyluegt. Dr Knup, unterdesse jo e Mitarbeiter vo dr Nati, hoggt hütt au im Joggeli und druggt em FCB dr Duume.

Wo liggt's Problem??

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

Latteknaller hat geschrieben:boris war im trainingslager, oder?
ist ja auch ein zürcher, oder?
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

emgi hat geschrieben: ps: hesch du nid e falsche Avater :D
Also ych find en guet! :D
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

Juha
Erfahrener Benutzer

Sfv boykott!

Beitrag von Juha »

In Sachen länder spiele gehe ich min.bis nach der em an Keines mehr.
Z.b wir bald eines gegen eine weltmanschaft aus Süd America sein.
Ich zahle nich für ein Sfv Ls hinter den goals 70 Fr.
bahndam 100 fr und Ht 150 Fr!
Sche...
Sfv!
Bleibt alle zuhause !!!!

toaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von toaster »

Du bisch bis jetzt an Länderspiel gange? Pfffft....
\o
/\_o
) ) \

[SIGPIC][/SIGPIC]

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

:D :cool:
toaster hat geschrieben:Du bisch bis jetzt an Länderspiel gange? Pfffft....
:D :cool:

eric.cartman
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eric.cartman »

Ich wäre für ein Stadionverbot für Truthahn und seine SFV- bzw. SFL-Schergen.

Da ein Fussballspiel im Joggeli eine 'private' Veranstaltung ist, müsste das doch eigentlich machbar sein, oder?
siempre positifo

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Juha hat geschrieben: Bleibt alle zuhause !!!!
Ich habe fürs Argentinien-Spiel ein Gratis-Ticket von nem Arbeitskollegen gekriegt - deshalb werde ich hingehen. ansonsten hätte ich drauf verzichtet

Spezi81
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spezi81 »

Oh Kuhn du bisch doch eifach nur e armi sau, aber was unseri super tupi mega nati so macht isch mr ächt länger als breit!!! scheissNati,scheiss Kuhn scheiss SFV.....

TOT UND HASS DEM SFV

FUSSBALLMAVIA SFV

Spezi81
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spezi81 »

Allez Allez Allez Argentinia!!!! Bitte e Ständeli gege dSchwiiiiiiiz!!!!!!! :p

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Spezi81 hat geschrieben:Oh Kuhn du bisch doch eifach nur e armi sau, aber was unseri super tupi mega nati so macht isch mr ächt länger als breit!!! scheissNati,scheiss Kuhn scheiss SFV.....

TOT UND HASS DEM SFV

FUSSBALLMAVIA SFV
nit nur d nati und sfv.. ha grad beschlosse das y au keini suppeliga-spiil me lueg usser mit basler betailigung natürellmong.

für alli andere clubs hani eh nur no verachtig übrig(z united, iihbäääh, gülle, lutscher, sh) oder si göhn mir schlicht am arsch verbi (thun, siong, aarau)

für die farce-liga no go zyt verschwände? nope!

Spezi81
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spezi81 »

seth hat geschrieben:nit nur d nati und sfv.. ha grad beschlosse das y au keini suppeliga-spiil me lueg usser mit basler betailigung natürellmong.

für alli andere clubs hani eh nur no verachtig übrig(z united, iihbäääh, gülle, lutscher, sh) oder si göhn mir schlicht am arsch verbi (thun, siong, aarau)

für die farce-liga no go zyt verschwände? nope!
:D Ehrlich gseit isch mr dr räscht vom CH-Fuessball au scheiss egal!!
wieso bilde mr nit unseri eigeni Liga?? dän wärde mr wenigschtens ehrlich Maister!!

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Spezi81 hat geschrieben: :D Ehrlich gseit isch mr dr räscht vom CH-Fuessball au scheiss egal!!
wieso bilde mr nit unseri eigeni Liga?? dän wärde mr wenigschtens ehrlich Maister!!
du mainsch mit lieschtel, prattele, muttenz und konsorte e aigeni liga vom freistaat basel bilde?

jo, y wurd maine denn hätte mir gueti chance uff e faire titel :D

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

En Natitrainer dörfti das minere meinig nid sooooooooo offesichtlich zeige...aber dr Köbi halt...er isch jo Schwizer vom Johr worde... :eek: :p ;) :mad:
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

ZUGLO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZUGLO »

Am2 Juni Nati spiel boykottiere und an dr Autobahn und in dr Stadt Transparent gege dr SFV und Nati uffhänge. Mir wänn die Sauhünd nit

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

panda hat geschrieben:Ich habe fürs Argentinien-Spiel ein Gratis-Ticket von nem Arbeitskollegen gekriegt - deshalb werde ich hingehen. ansonsten hätte ich drauf verzichtet
...wenn schon, dann aber BITTE, BITTE mit einer ARGENTINA-Fahne und dem entsprechenden Support.

Antworten