genau rony, scheiss nati.Rony hat geschrieben:ich habe noch nie ein spiel der nationalmannschaft besucht und werde dies auch in zukunft kaum jemals tun...
selbt wenn das alles basler wären.
gebt der nati keine chance
alles ausser BASEL.......
genau rony, scheiss nati.Rony hat geschrieben:ich habe noch nie ein spiel der nationalmannschaft besucht und werde dies auch in zukunft kaum jemals tun...
selbt wenn das alles basler wären.
gebt der nati keine chance
genau, so lange ein cabanas und bis vor kurzem auch ein gygaxli bei dieser equipe mitwirkt, geht es fuer mich gar nicht, denen die daumen zu druecken!Latteknaller hat geschrieben: die nati boykottier ich eh seit ewigkeiten (bzw. s interessiert mich einfach nicht gross)
bringe muess'es au nüt.chacha hat geschrieben:Ein Boykott gegenüber dr Nati am Rhyyufer bringt doch nix
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
ja genau, dann kommt man nicht mal in die nähe einer versuchung, die nati unterstützen zu wollen..Mätzli hat geschrieben:Keiner. Und hoffentlich bleibt das so.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
boris war im trainingslager, oder?Bender hat geschrieben:Welcher FCB-Spieler spielt denn überhaupt in der Nati?
nit nur d nati und sfv.. ha grad beschlosse das y au keini suppeliga-spiil me lueg usser mit basler betailigung natürellmong.Spezi81 hat geschrieben:Oh Kuhn du bisch doch eifach nur e armi sau, aber was unseri super tupi mega nati so macht isch mr ächt länger als breit!!! scheissNati,scheiss Kuhn scheiss SFV.....
TOT UND HASS DEM SFV
FUSSBALLMAVIA SFV
seth hat geschrieben:nit nur d nati und sfv.. ha grad beschlosse das y au keini suppeliga-spiil me lueg usser mit basler betailigung natürellmong.
für alli andere clubs hani eh nur no verachtig übrig(z united, iihbäääh, gülle, lutscher, sh) oder si göhn mir schlicht am arsch verbi (thun, siong, aarau)
für die farce-liga no go zyt verschwände? nope!
du mainsch mit lieschtel, prattele, muttenz und konsorte e aigeni liga vom freistaat basel bilde?Spezi81 hat geschrieben:Ehrlich gseit isch mr dr räscht vom CH-Fuessball au scheiss egal!!
wieso bilde mr nit unseri eigeni Liga?? dän wärde mr wenigschtens ehrlich Maister!!