NIEMALS werde ich FC ZH-United unterstuetzen. NIEMALS. NIEEEEMMMAAALLLSSSSS!!!tanner hat geschrieben:wenn schon voten, dann für den fcz![]()
![]()
verschwörungsmodus ONNamelos hat geschrieben:Spinn ich oder wo cha me do e Kommentar abgeh?
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
hesch also au e zirüch-komplex?Helmut Penthouse hat geschrieben:NIEMALS werde ich FC ZH-United unterstuetzen. NIEMALS. NIEEEEMMMAAALLLSSSSS!!!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Jo scho - isch au so e Spasti gsi us Zürrrri - wo uns genau glich uf e Sack gange isch - guet - glaub dä isch fascht no e stuefe schlimmer gsi... aber au nur 1 stuefe.... i find als Z-ler sött meh us respäggt jetzt nid im ne fremde forum go umezünde und noher mit em finger uf d fcb-fans go zeige, wenn meh mol eins ifangt.....Spiderman hat geschrieben:Nein u2013 sollte ich?
ziiri-komplex... JA / NEIN.seth hat geschrieben:hesch also au e zirüch-komplex?![]()
![]()
spinne, wo bisch? scho yygsugt worde? RIF
das mit de hübschere wiiber - das cha nid si. will, sobald die d schnuure ufmache und das züridütsch usechunnt isch alles wieder neutralisiert...Helmut Penthouse hat geschrieben:ziiri-komplex... JA / NEIN.
ehrlich gsait hets in Ziiri die huebscheri chiccas als in basel + baselland.
und in ziiri wirsch du kulinarisch besser verpflegt...
dafuer haen sie 2 alibifuessballclub + ueli maurer.![]()
@ tanner: hoff du hesch diemol raecht.![]()
mit de chicas hesch völlig rächt (ha au e aug uff e zürchere gworfeHelmut Penthouse hat geschrieben:ehrlich gsait hets in Ziiri die huebscheri chiccas als in basel + baselland.
ne ne john, huebschi fraue muen nit rede... die muenn nur mund + bein us.... , ach loehn mer das lieber....bevor forumbolizei wieder zueschloh....John_Clark hat geschrieben:das mit de hübschere wiiber - das cha nid si. will, sobald die d schnuure ufmache und das züridütsch usechunnt isch alles wieder neutralisiert...
da dialekt isch unter unterschti..........sau."häsch guät gschlaaafää?"
jep jack, heheheJohn_Clark hat geschrieben:sobald die d schnuure ufmache und das züridütsch usechunnt isch alles wieder neutralisiert...
Von wem ist das ?Helmut Penthouse hat geschrieben: Wenn du durch einen Sturm gehst, geh erhobenen Hauptes
und habe keine Angst vor der Dunkelheit
am Ende des Sturms gibt es wieder einen goldenen Himmel
Und das süße, silberhelle Lied einer Lerche
Geh weiter durch den Wind
Geh weiter durch den Regen
Auch wenn sich alle Deine Träume in Luft auflösen
Geh weiter, geh weiter,
mit Hoffnung im Herzen
und du wirst niemals alleine gehen...
ich merks mir haen uns scho wieder verstande... he he heJohn_Clark hat geschrieben:i mein, d billig-affaire cha jo scho us züri si - das stresst jo niemert.![]()
Kann mich erinnern, dass du (oder halt der echte Mac) bei uns im Aargau an einem Grümpi warst und ich dich als kleiner Hosenscheisser um ein Autogramm bat. Als du dann aufgestanden bist, ist mir fast das Herz in meine (voll geschissenen) Hosen gerutscht – warst also eine verdammte Maschine! Damals warst du als Betreuer einer Damenmannschaft an diesem Grümpelturnier, wenn ich es recht in Erinnerung habe, spielte deine Freundin – eine schwarze Perle – in diesem Team. Ist aber sicher schon weit über 30 Jahre her...tanner hat geschrieben:erinnere mich nicht daran, war der grösste blödsinn den ich gemacht habe
es war nirgends so schön wie beim fcb![]()
do inne spinnt nur aineNamelos hat geschrieben:Spinn ich oder wo cha me do e Kommentar abgeh?
http://de.wikipedia.org/wiki/You'll_Never_Walk_Aloneerha hat geschrieben:Von wem ist das ?
Woher hast du das ?
Hat zwar einen religiösen Touch, gefällt mir aber gut ...
Hehe jo aber ich has ihm nid so eifach welle mache wie du das jetzt gmacht heschHelmut Penthouse hat geschrieben:http://de.wikipedia.org/wiki/You'll_Never_Walk_Alone
chacha isch schneller gsi....
Oh, dass tut mir jetzt aber leid, dass ich dir auf den Sack gehe (tut das nicht weh?)!John_Clark hat geschrieben:Jo scho - isch au so e Spasti gsi us Zürrrri - wo uns genau glich uf e Sack gange isch - guet - glaub dä isch fascht no e stuefe schlimmer gsi... aber au nur 1 stuefe.... i find als Z-ler sött meh us respäggt jetzt nid im ne fremde forum go umezünde und noher mit em finger uf d fcb-fans go zeige, wenn meh mol eins ifangt.....
kum yezz...chacha hat geschrieben:Hehe jo aber ich has ihm nid so eifach welle mache wie du das jetzt gmacht hesch![]()
das einzige was hier weh tut, ist mitanzuschauen, wie eine kleine verwirrte züricher spinne aus dem aargauSpiderman hat geschrieben:Oh, dass tut mir aber leid, dass ich dir auf den Sack gehe (tut das nicht weh?)!
Bin wohl ein bisschen masochistisch veranlagt, dass ich mich hier herum treibe...