Hallo zämme.
Kennt öpper e Lade in dr Region (evtl. z'dütschland wenns günstiger isch) wo Zält verkauft? Jä, dr Transa kenni, isch bestimmt sehr guet aber für mini aasprüch fascht z'düür (i bruch kei jack wolfskin zält).
Bruche tue ich das ding für openairs und week-ends. es sött aber so hoch sy dass i kah drin stoh.
Bi für jede tipp dankbar.
Messi =)
Outdoor-Lade
-
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Messi isch aber nur 1.58 gross....Schluggspächt hat geschrieben:Hallo zämme.
Kennt öpper e Lade in dr Region (evtl. z'dütschland wenns günstiger isch) wo Zält verkauft? Jä, dr Transa kenni, isch bestimmt sehr guet aber für mini aasprüch fascht z'düür (i bruch kei jack wolfskin zält).
Bruche tue ich das ding für openairs und week-ends. es sött aber so hoch sy dass i kah drin stoh.
Messi =)

gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
Was füre Zelt? e ganz normals Campingzelt? Die bechunsch jo gopf überall.Schluggspächt hat geschrieben:Hallo zämme.
Messi =)
Migros M-Parc
OBI
Coop Baucenter
und im Internet chasch tonnewies bstelle...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
-
- Benutzer
Jo aber sone migros zält han ich ebbe jetzt scho. die sin alli ganz nätt aber ich wött eins wo ebbe relativ hoch isch (us medizintechnische gründ). und es wär toll wenns in eme lade us/ufgstellt wär.Sharky hat geschrieben:Was füre Zelt? e ganz normals Campingzelt? Die bechunsch jo gopf überall.
Migros M-Parc
OBI
Coop Baucenter
und im Internet chasch tonnewies bstelle...
Also ich nehme nicht an das es einen Laden gibt wo hunderte Zelte am Boden stehen damit man sie besser betrachten kann. Im Migros, Atlethicum etc. steht ja jeweils auf dem Zelt wie gross/breit etc. es ist.Schluggspächt hat geschrieben:Jo aber sone migros zält han ich ebbe jetzt scho. die sin alli ganz nätt aber ich wött eins wo ebbe relativ hoch isch (us medizintechnische gründ). und es wär toll wenns in eme lade us/ufgstellt wär.