Chilli hat geschrieben:nur will öper eher uf romantik stoht, heissts nid das meh e memme isch...
egoismus gedanke chasch jo immer ha.. aber so wichtigi datum's chasch nid eifach so vergässe oder nid "fiere"..
e frau, wo uf so sache nid wärt legt, isch kei frau...
Romantik? Wichtigs Datum? E Frau wo nid wärt do druf legt, isch kei Frau?
ABAAAAA HALLLOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die ganzi Romantik chasch dr dört ane stecke wos dunkel isch, wenn inere Beziehig kei Toleranz herrscht. Was isch an däm Daag eso verdammt wichtig? D Liebi sottsch tagtäglich pfläge und hääge und nid nur amene Joohrestag. Würdsch du dim Partner öbbis welle vermiese, wo du genau weisch, wie wichtig dass es ihm isch?
Ich als Frau leg druf Wärt dass mir d Ufmerksamkeit s ganz Joohr dure entgegebrocht wird und zwar imene Rahme wos für beidi es näh und es gäh isch. Das bedütet Toleranz, Freiruum und halt au Kompromissbereitschaft.
Vorallem stell ich mir dä Tag denn grausam entspannt und "fiirlig" vor. Ihn schissts z tod aa, will är nämmlig lieber an Cupfinal wurd goh. Wo bitte gheit jetzt dere aabättete Dame d Zacke us dr Krone, wenn si ihm das wurd gönne und weiss dass dä Maa wosi gärn het, e tolls Erläbnis het. Wenn är ihr derfür ihre e schöne Tag schänggt und wenn das halt e Tag vorhär isch, als an däm effektive Joohrestag. Das isch Kompromissbereitschaft und Toleranz.
Aber i bi schono froh, dassi jetzt weiss, dass i nid wirklich e Frau bi.