Gigi Oeri im Sportpanorama 18.35 Uhr
Gigi Oeri im Sportpanorama 18.35 Uhr
Bi jo gspannt was die hüt laberet 

-
- Erfahrener Benutzer
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- das Orakel
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
was hat sie denn so gesagt? Bin zu faul um das Interview zu streamen
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
wow, i bi ächt überrascht gsi vo ihre!
isch scho bitzli uffällig gsi, wie dr moderator ihre ubers muul het welle fahre, wosis vom forfait gha het.
dä het jo scho geschter sini häme kuum unterdrücke könne-
isch scho bitzli uffällig gsi, wie dr moderator ihre ubers muul het welle fahre, wosis vom forfait gha het.
dä het jo scho geschter sini häme kuum unterdrücke könne-
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
- andreas
- Erfahrener Benutzer
super interview gsih, bi wirklich z fride mit ihrne ussage.
zämmefassend:
- si findets schad, dass evtl. d meisterschaft am griene tisch entschide wird
- si findets nid in ornig, dass bim xamax uswärtsspil PRO sport entschide worde isch letscht johr, das johr aber CONTRA sport
- si haltet gar nüt vo lüt, wo si als bankierin vom fcb aluege
- si het sich ab däm doofe sportpanorama typ gnärvt mit sine blöde froge wie "hättet si nid in schaffhuuse odr luzern letscht johr könne pünggt hole" etc...
mi meinig:
ins muul zf!
trotzdem entscheide die 2 pünggt evtl um e meischtertitel, egal wie vil pünggt basel suscht no ligge loh het. letscht johr isches genau so verschisse gege uns gloffe mit all dene schiri entscheidige.

zämmefassend:
- si findets schad, dass evtl. d meisterschaft am griene tisch entschide wird
- si findets nid in ornig, dass bim xamax uswärtsspil PRO sport entschide worde isch letscht johr, das johr aber CONTRA sport
- si haltet gar nüt vo lüt, wo si als bankierin vom fcb aluege
- si het sich ab däm doofe sportpanorama typ gnärvt mit sine blöde froge wie "hättet si nid in schaffhuuse odr luzern letscht johr könne pünggt hole" etc...
mi meinig:
ins muul zf!
trotzdem entscheide die 2 pünggt evtl um e meischtertitel, egal wie vil pünggt basel suscht no ligge loh het. letscht johr isches genau so verschisse gege uns gloffe mit all dene schiri entscheidige.
Was mr guet gfalle het, isch das verbandskritische Sache nit nume vom Heusler kömme. Au d Gigi het sich i dem Interview kritisch güssert.
Z.B., dass mr in dere Xamax Sach im Sinne des Sports entschiede heig und das jetzt in dere Saison nümme zählt het (im bezug uf die Gülle Sach).
Z.B., dass mr in dere Xamax Sach im Sinne des Sports entschiede heig und das jetzt in dere Saison nümme zählt het (im bezug uf die Gülle Sach).
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Sehr gutes Interview und sehr interessant
Diese Saison jetzt war nur eine Überbrückungssaison mit hohen finanziellen Einbussen. Heisst für mich auch man wollte gar nicht unbedingt Meister werden.
Nächste Saison möchte man dann wieder gute Verstärkungen holen und international etwas bewirken.
Diese Saison jetzt war nur eine Überbrückungssaison mit hohen finanziellen Einbussen. Heisst für mich auch man wollte gar nicht unbedingt Meister werden.
Nächste Saison möchte man dann wieder gute Verstärkungen holen und international etwas bewirken.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
lottchen, gestern hast du noch vernünftiger getönt (oder sind das die nachwirkungen von meinem bier?IP-Lotto hat geschrieben:Dämm Duubel hätt y gescht zOobe könne e Backstai inpfrässi schloo![]()

Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]