FC Basel vs FC Sion
-
- Erfahrener Benutzer
- HighVoltage66
- Neuer Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
Basel gwünnt 2:0 mit Gol vom Petric und em Caicedo...
Züri macht es 1:1
Züri macht es 1:1
[CENTER]Ich bitte um eine kleine Spende...[/CENTER]
[CENTER]http://tuning4life.de?i=560[/CENTER][CENTER]Ich danke herzlich für die Klicks... Und ja niemals aufhören damit
hehe[/CENTER]
[CENTER]http://tuning4life.de?i=560[/CENTER][CENTER]Ich danke herzlich für die Klicks... Und ja niemals aufhören damit

- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
ich tippe auf ein 2-0 sieg für uns! rakitic+ ergic ...
vor 28000
vor 28000
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
die Spiel gege sion hani immer gärn!! Mittwuch obe.. agnähms Wätter..was will me mehr?? Nachem Spiel erreicht uns d nochricht,,Züri het patzt''!
Also mir sin ufem 1. Platz !!
Aber s resultat fallt klar us
3:0...wie scho in dr hirundi
1:0 majstro
2:0 majstro
3:0 majstro
Also mir sin ufem 1. Platz !!
Aber s resultat fallt klar us
3:0...wie scho in dr hirundi
1:0 majstro
2:0 majstro
3:0 majstro
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
-
- Erfahrener Benutzer
wär das nit fühlt......Nino Brown hat geschrieben:ich tip nit - ich sag nur: ON VA BOUGER BOUGER....
tip au nit
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
-
- Erfahrener Benutzer
kame an däm Spiel eigentlich die caps mit em 12 vorne druff au widdr kaufe??
Oder hets widder anderi cooli Sache?? Muess sage was momentan vo dr MK produziert wird isch aller 1. Sahne!! S liebli hani scho! s Buech au, d pullis (4 verschideni)....RESPECT
Oder hets widder anderi cooli Sache?? Muess sage was momentan vo dr MK produziert wird isch aller 1. Sahne!! S liebli hani scho! s Buech au, d pullis (4 verschideni)....RESPECT
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......