Alles zum Spiel FCB vs. GC, 13.5.07

Diskussionen rund um den FCB.
_schnudergoof_basel_
Erfahrener Benutzer

Beitrag von _schnudergoof_basel_ »

Master hat geschrieben:ahjä?
han ich doch tatsächligg chöne beobachte wie drei baslerfans dr ganzi extrazug vo dr st.galler provoziert hän!!!die drei hän ein doppelhalter drbi gha und zwei vo ihne sin rächt jungi gsi und dr ander isch en uuu huere chaschte gsi!!!bier fläsche sin usem zuug gfloge wie warmi weggli verchauft wärdet!!!dr chaschte vo däne drei het denn no eins uf d schnuure kriegt aber respekt vor däne drei mer muen scho nochli muet ha vor en ganze extrazug anezstoh und z provoziere!!!han leider nit chöne mit mache do ich grad am pizza mampfe gsi bin :D

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

_schnudergoof_basel_ hat geschrieben:han ich doch tatsächligg chöne beobachte wie drei baslerfans dr ganzi extrazug vo dr st.galler provoziert hän!!!die drei hän ein doppelhalter drbi gha und zwei vo ihne sin rächt jungi gsi und dr ander isch en uuu huere chaschte gsi!!!bier fläsche sin usem zuug gfloge wie warmi weggli verchauft wärdet!!!dr chaschte vo däne drei het denn no eins uf d schnuure kriegt aber respekt vor däne drei mer muen scho nochli muet ha vor en ganze extrazug anezstoh und z provoziere!!!han leider nit chöne mit mache do ich grad am pizza mampfe gsi bin :D
find au, super aktion gsi :rolleyes:
CR7 Fanboy

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

Master hat geschrieben: :rolleyes: :rolleyes:

Bild

Das hier wars wohl...
© dai-basilea.ch
Also ich finds scheeen! :cool:
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

_schnudergoof_basel_ hat geschrieben:han ich doch tatsächligg chöne beobachte wie drei baslerfans dr ganzi extrazug vo dr st.galler provoziert hän!!!die drei hän ein doppelhalter drbi gha und zwei vo ihne sin rächt jungi gsi und dr ander isch en uuu huere chaschte gsi!!!bier fläsche sin usem zuug gfloge wie warmi weggli verchauft wärdet!!!dr chaschte vo däne drei het denn no eins uf d schnuure kriegt aber respekt vor däne drei mer muen scho nochli muet ha vor en ganze extrazug anezstoh und z provoziere!!!han leider nit chöne mit mache do ich grad am pizza mampfe gsi bin :D
ebbe alles schnuudergoofe :mad:

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

ScoUtd hat geschrieben:find au, super aktion gsi :rolleyes:
Hä? SG er extrazug?

Gaaaanz elei provoziert!? So krass!
Ich bi drfür, dass dene 3 am nägschte Match die offizielli Ehre-Hoooooligan-Fan-Plaggedde übergä wird! :rolleyes:
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

unit_bs hat geschrieben:ich wäre für 18:93 :cool:

ach nee, geht ja gar nicht :(
doch geht schon
damit alle zur rechten zeit kommen 19.33 :D :cool:

_schnudergoof_basel_
Erfahrener Benutzer

Beitrag von _schnudergoof_basel_ »

ich han d san galler luschtig gfunde 400 füfzähjöhrigi san galler singe scheiss basel scheiss basel scheiss basel mami mami dört äne stönd drü bösi basler!!!lägg mer am arsch

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

JohnHolmes hat geschrieben:ebe schyns scho, zieh dr lieber teleclub iine, fahrsch besser !
also ich ha teleclub gmeint.. wie lang goht das bis das uffgschalte isch?

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

robotnik hat geschrieben:3-0 für uns.
Ha!
(Zweckoptimismus sieht anders aus)
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`

Keule
Erfahrener Benutzer

Zensur

Beitrag von Keule »

Hoch lebe die Zensur...sackstark!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Keule hat geschrieben:Hoch lebe die Zensur...sackstark!
naja wenn man solchen unverständlichen mist entfernt, kann es ja nicht so schlimm sein, die zensur :cool:

Keule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keule »

tanner hat geschrieben:naja wenn man solchen unverständlichen mist entfernt, kann es ja nicht so schlimm sein, die zensur :cool:
überhaupt ne Ahnung, um was es geht, oder ist Dir einfach nur langweilig?

saint john
Erfahrener Benutzer

Beitrag von saint john »

Bild

Letten Lovers? Verarsche sich do d Stricher sälber? Oder hani öppis verpasst?
Und FAZH isch das d Antwort gsi?
... jusqu'ici tout va bien ...

Antworten