...und dr fcb dr titel hole, wär das bis ändi joor mi neue sympathieklub in dr ch , au wenn s paradox und gege jeglichi prinzipie wär.

aber bi son eme glücksfall würdi mini ideologischi abneigig gege die dräckschtadt, ihre hässliche dialäkt, ihri grosskotzigi art und ihri beschämende fuessballklubs über bord wärfe und wär für e zyytli bekennende gc-sympathiesant. do isch mr s wohl vo unserem fcb eifach wichtiger als die sunschtgi züri-antipathie, wär uns dr titel rettet, sammlet bi mir bonuspünkt, ob ich das will oder nid.
hoffe mr trotzdäm, dass mr nid uff die schändlichi hilf agwiese wärde si, aber mängisch muess me im läbe eifach opportunistisch vrfahre und sich gege feschtvrankerti prinzipie schträube.

ich ha eifach s gfühl, dass mr no uff die hilf wärde agwiise si, weiss noni so genau, wie s sunshct no söll lange
schande über mich

Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.