SFV-Gegen FCB-Fan-Buch

Diskussionen rund um den FCB.
Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

seth hat geschrieben:1. bisch legalistisch veranlagt? kiffsch drum au nit?
2. liis dr schluss vo mim post obe
3. in dr mk scho, aber hän NÜT im harte kärn z sueche...
4. mir könne nüt drfür, wenn d medie bengale als mörderisch darstelle, sprich d lüt uffhetze
1. kiffe düen nur dummi.. Sorry, isch so, so wie Droge.. Aber anders Thema...
3. gegefrog, wieso nid??? gföhrlich??? denn scho nächstfrog, wieso muess die gföhrlich si?
4. ihr könnet nüd derfür, wenn ich nid lach... ihr sind jo wo verantwortig hän mit so mist sache
[CENTER]Ich bitte um eine kleine Spende...[/CENTER]
[CENTER]http://tuning4life.de?i=560[/CENTER][CENTER]Ich danke herzlich für die Klicks... Und ja niemals aufhören damit ;) hehe[/CENTER]

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

mimpfeli hat geschrieben:Göhn Dir d'Argumänt uss?
jetzt machsch Di extreeeeem lächerligg. Täubeli.
nei gön si mir nid... aber wie ich sag: amene holzkopf chamme nid verstand inezaubere....

und apropo, bi erst 19, ha keini kinder aber bi scho so verantwortigsbewusst.
ihr dänket doch nur an euch, alles andere isch euch egal.. ihr sind doch immer die arme wo alles akängt wird.

ich finds eifach nur krank, wenn meh sich sogar muess verteidige wäge denne Mordwaffene (sinds nonig zgsi zum glück)
[CENTER]http://tuning4life.de?i=560[/CENTER][CENTER]Ich danke herzlich für die Klicks... Und ja niemals aufhören damit ;) hehe[/CENTER]

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Chilli hat geschrieben:1. kiffe düen nur dummi.. Sorry, isch so, so wie Droge.. Aber anders Thema...
3. gegefrog, wieso nid??? gföhrlich??? denn scho nächstfrog, wieso muess die gföhrlich si?
4. ihr könnet nüd derfür, wenn ich nid lach... ihr sind jo wo verantwortig hän mit so mist sache
1. hihihi und alkohol tringge au??? :rolleyes:
3. hän kinder öppis um mitternacht in dr disco verlore? nai!
4. hä? ha glaub z vill kifft :D
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

Chilli hat geschrieben:MK-FCB-FANS..
du kunsch mr vor wie:

Bild

wieso denkt den niemand an die kinder

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

Chilli hat geschrieben:1. kiffe düen nur dummi.. Sorry, isch so, so wie Droge.. Aber anders Thema...
du hesch schiinbar sehr vieli schlächti droge in dim läbe konsumiert. anders kann ich mir all dini verwirrti posting nid erkläre... mol e joint z'rauche würd vilicht emol di horizont erwiitere...

i frog mir eh wieso du do inne überhaupt schribsch, schinsch jo nid emol fcb-fan z'sii...

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Chilli hat geschrieben: 3. gegefrog, wieso nid??? gföhrlich??? denn scho nächstfrog, wieso muess die gföhrlich si?
inde mitti wird viel au umegumpet und zwar ned nur a eim ort sondern au zimli hi und her, das isch für es chind gföhrlich...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

seth hat geschrieben:1. hihihi und alkohol tringge au??? :rolleyes:
3. hän kinder öppis um mitternacht in dr disco verlore? nai!
4. hä? ha glaub z vill kifft :D
1. alkohol, im eigentliche au.. sehnd nur dumm us wenn meh durch d'strosse lauft.. meh kotz, (huhuuhuuuu hani scho immer welle erläbe) und meh isch nüm sich selber. PS: alk. isch scho guet aber in masse
3. hän si nid.. aber das beantwortet nid mini frog wieso MK so gföhrlich für Kinder sölle si
4. jop hesch, bisch eh unnütz fürs land..

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

mimpfeli hat geschrieben: Okay, eigentligg lüpfts mir bi so ängstirnige Mensche scho dr Huet, aber ich probiers:
lass es :cool:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Zum dritte die Gfährligkeit isch uff d Kinder bezoge (es isch halt eifach inere Fankurve e weneli e gröbere Umgang mit enand wie wenn me öbis mit Kinder macht)

Und DU wottsch jo nid grad no uss dr Kurve e Kinderhort welle mache, wo me sich möglischt süfferli muess bewege wills kleineri Kinder drunter hett?

Im andere Fall hättsch definitiv nid verstande WAS e Fankurve ussmacht...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

Chilli hat geschrieben:nei gön si mir nid... aber wie ich sag: amene holzkopf chamme nid verstand inezaubere....

ihr dänket doch nur an euch, alles andere isch euch egal.. ihr sind doch immer die arme wo alles akängt wird.

ich finds eifach nur krank, wenn meh sich sogar muess verteidige wäge denne Mordwaffene (sinds nonig zgsi zum glück)
junge, die "mordwaffene" sind scho in stadie zündet worde wo du nonig gwüsst hesch was fuessball überhaupt isch. änlich bi mir. ich stand aber zu minere fankultur. also, wieso redisch du über öppis, wo du überhaupt nüt mitzrede hesch. was gibt dir s rächt als 19jährige e jahrzehntelangi stadion-tradition z verumglimpfe? du kunnsch neu ins stadion und fangsch ah gäge irgendwelchi sache z motze. ich hingäge han respekt vor dr vergangeheit und versuech die z bewahre, will sie e teil vo uns isch...wenn das begriffe hesch, denn cheggsch au,w ieso hüt no pyro zündet wird...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Chilli hat geschrieben:nei gön si mir nid... aber wie ich sag: amene holzkopf chamme nid verstand inezaubere....

19 und scho so spiessig?!? Viel Vergniege im wyttere Läbe.

Mordwaffene?!? :D :eek: Y verreck! Du liesisch eidütig z'viel Zyttige, BRANDBOMBENE sinns BRANDBOMBENE...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

redisch vo dir?
Chilli hat geschrieben: ihr dänket doch nur an euch, alles andere isch euch egal.. ihr sind doch immer die arme wo alles akängt wird.
jojo, wäge däm passiert au ständig mord und totschlag in dr mk (sorry, jetzt wird y au polemisch :p )
Chilli hat geschrieben:ich finds eifach nur krank, wenn meh sich sogar muess verteidige wäge denne Mordwaffene (sinds nonig zgsi zum glück)
ojemine, het kai wärt... es auto isch au e mordwaffe, kunnt druf a wies yysetzisch :rolleyes:
sogar mit dim nagelclipper kasch öpper verletze..
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Chilli hat geschrieben: und apropo, bi erst 19, ha keini kinder aber bi scho so verantwortigsbewusst.
fuck mann, hesch du ä scheissläbe
CR7 Fanboy

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Chilli hat geschrieben:apropo kinder chönne das nid.. du hesch e ahnig und no so verklemmt, sorry....

wieso brucht meh platz.. macht er öpis guets, nid würklich oder??

lueg ich mein numme, ich finds nid guet.. im algemeine für kinder und für euche Verein..

Ich hoff es passiert emol öpis, denn chamme die uslache wos guet finde oder drübr stritte...
mergsch nit wie de di do lächerlich machsch?
wie kunnsch druf so ebis usezloh?

Sit wenn gosch an mätch? 2 Johr nim ich mol ah...
Alte Joggeli kennsch aber no..? Die Stimmmig
die geile Pyroshows vor / während / noch de
mätch! Das isch Basel! Pyro gheert zum FCB
wie dr Rase zum Fuessball!

Pyromanie jetzt oder nie! Vorwärts FCB!

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

haha jungs hani schyns öpis vrpasst in dr Mittagspause! :D

untersti wie du d'MK abstämplisch Chili, abr öpis het mr no me zdängge gäh:
Chilli hat geschrieben: ich finds nid guet.. im algemeine für kinder und für euche Verein...
mhm unsere, welle isch denn dine??

nei ich hör liebr uf, es argmuentiere scho gnueg gege di, abr glaubs mr mit dinere Meinig kunnsch eifach niene ane! :rolleyes:
cigán hat geschrieben:polizia assassini

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

Chilli hat geschrieben:1. alkohol, im eigentliche au.. sehnd nur dumm us wenn meh durch d'strosse lauft.. meh kotz, (huhuuhuuuu hani scho immer welle erläbe) und meh isch nüm sich selber. PS: alk. isch scho guet aber in masse
3. hän si nid.. aber das beantwortet nid mini frog wieso MK so gföhrlich für Kinder sölle si
4. jop hesch, bisch eh unnütz fürs land..
kumm doch mol ins fanprojäggt den chönt mä jo mol drüber rede.

ansuschte ischs glaub fyr beidi syte beschte wen du nid in dr mk stosch. sorry.

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

Asselerade hat geschrieben:junge, die "mordwaffene" sind scho in stadie zündet worde wo du nonig gwüsst hesch was fuessball überhaupt isch. änlich bi mir. ich stand aber zu minere fankultur. also, wieso redisch du über öppis, wo du überhaupt nüt mitzrede hesch. was gibt dir s rächt als 19jährige e jahrzehntelangi stadion-tradition z verumglimpfe? du kunnsch neu ins stadion und fangsch ah gäge irgendwelchi sache z motze. ich hingäge han respekt vor dr vergangeheit und versuech die z bewahre, will sie e teil vo uns isch...wenn das begriffe hesch, denn cheggsch au,w ieso hüt no pyro zündet wird...
mit sonere istellig chönntsch jo zum islam wächsle und de glichi mist verzelle.. vo wäge fraue chamme verschlo, töte usw. die sind au mit em verstand stoh blibe wie ihr dött ine..

wenn ich jo so viel respekt hän vorem verein und de Muttenzerkurve, denn verhaltet euch au eso.. MK isch do gsi um de FCB zunderstütze und nid um ihne minus pünkt zgeh, geisterspiel zbeschaffe usw.

ohhhh dämmerts langsam echli, gäll???

Unterstüze chamme au ohni gfahrene... aber ich weiss.. hindedri und stoh blibe mitem verstand

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Chilli hat geschrieben: 4. jop hesch, bisch eh unnütz fürs land..
Warum gleich beleidigend werden?!? Die andern User sind sehr sachlich....

Komm, probier im OT-Bereich deine Mode zu verkaufen und lass Fussball Fussball sein.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Müüsli
Benutzer

Beitrag von Müüsli »

seth hat geschrieben:redisch vo dir?
jojo, wäge däm passiert au ständig mord und totschlag in dr mk (sorry, jetzt wird y au polemisch :p )

ojemine, het kai wärt... es auto isch au e mordwaffe, kunnt druf a wies yysetzisch :rolleyes:
sogar mit dim nagelclipper kasch öpper verletze..
Darum darf man den beim Fliegen nicht im Handgepäck haben :D

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Chilli hat geschrieben: 3. hän si nid.. aber das beantwortet nid mini frog wieso MK so gföhrlich für Kinder sölle si
ischs in dr disco gfährlich? NEEEEEEE

goht nur drum, das es ort git, wo kinder nit unbedingt aane miese... z spot am obe, z klai usw..

ok, löhn mers, du bisch aber scho jääs druff mit dine 19 joor :D

ps: glaub nit alles, wo d zyttige schryybe :eek:

pps: grosses kino, aber du redisch di um kopf und krage ;)

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

Chilli hat geschrieben:mit sonere istellig chönntsch jo zum islam wächsle und de glichi mist verzelle.. vo wäge fraue chamme verschlo, töte usw. die sind au mit em verstand stoh blibe wie ihr dött ine..

wenn ich jo so viel respekt hän vorem verein und de Muttenzerkurve, denn verhaltet euch au eso.. MK isch do gsi um de FCB zunderstütze und nid um ihne minus pünkt zgeh, geisterspiel zbeschaffe usw.

Unterstüze chamme au ohni gfahrene... aber ich weiss.. hindedri und stoh blibe mitem verstand
jetzt au no rassistisch wärde????

...mä sot ame eifach wüsse wen mä nüt me gschys usezloh het *kopfschüttel*

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Chilli hat geschrieben:mit sonere istellig chönntsch jo zum islam wächsle und de glichi mist verzelle.. vo wäge fraue chamme verschlo, töte usw. die sind au mit em verstand stoh blibe wie ihr dött ine..

Und nonemol e Öpfel/Byyre-Verglyych-Post. Köschtligg..... :D !
Jetzt bin ich nitt nur e böse böse Kinderfrässer uss dr MK, nei, jetzt bin ich au no e Terrorischt.

Apropos Respäggt?! Wielang zollsch Du dr Respäggt scho im FCB?!? Sitt dr CL? Sitt er wieder cool isch?

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Müüsli hat geschrieben:Darum darf man den beim Fliegen nicht im Handgepäck haben :D
frogt sich was gfährlicher isch, langi fingernägel oder dr nagelclipper :D

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

[quote="seth"]ischs in dr disco gfährlich? NEEEEEEE

goht nur drum, das es ort git, wo kinder nit unbedingt aane miese... z spot am obe, z klai usw..

ok, löhn mers, du bisch aber scho jääs druff mit dine 19 joor :D

ps: glaub nit alles, wo d zyttige schryybe :eek:

pps: grosses kino, aber du redisch di um kopf und krage ]
ganz ehrlich... ich bi nur gege so sache.. ich sälbr ha schissdräck wo ihr gar nid würde getraue.. sidn aber anderi gschichte...

ich find eifach so sache, und au füre FCB würdi alles mache will ich ihn lieb.. und wenn ich öper lieb machi sbeste für ihn nid sache wo ihm schade chönne..

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Chilli hat geschrieben:ganz ehrlich... ich bi nur gege so sache.. ich sälbr ha schissdräck wo ihr gar nid würde getraue.. sidn aber anderi gschichte...
WOOOOOOOAH ehrligg?!? Wo mir uns nitt würde getraue? Wooooah!!!! Verzell....und das mit 19? Harte Siech, eh?!

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

mimpfeli hat geschrieben:Und nonemol e Öpfel/Byyre-Verglyych-Post. Köschtligg..... :D !
Jetzt bin ich nitt nur e böse böse Kinderfrässer uss dr MK, nei, jetzt bin ich au no e Terrorischt.

Apropos Respäggt?! Wielang zollsch Du dr Respäggt scho im FCB?!? Sitt dr CL? Sitt er wieder cool isch?
ich ha gar kei respekt für de FCB...

fcb isch de stärksti fuessballclub vo de schwiz und das blibt so.. nur so sache beidrucke mi, aber nid die mk.. bi eimol debi gsi..

stimmig händr, das stimmt-.. has au mega gfunde dötte, aber unnötigs umemotze, umeschrieie, usw.

nach em spielverlauf luegeter nid mol.. nur um die choreos, wo aber geil sind...

bi am match gege die albanische oder jugoslawische debi gsi.. kei ahnig wer genau hehe :D

MK = Geil user mit so scheiss Aktione

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

Chilli hat geschrieben:ganz ehrlich... ich bi nur gege so sache.. ich sälbr ha schissdräck wo ihr gar nid würde getraue.. sidn aber anderi gschichte...

ich find eifach so sache, und au füre FCB würdi alles mache will ich ihn lieb.. und wenn ich öper lieb machi sbeste für ihn nid sache wo ihm schade chönne..
merksch nid das di aifach nur no lächerlig machsch???`

ich glaub langsam das du ä fake bisch. so dämlich ka doch niemert sy, oder?

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Chilli hat geschrieben:.
19 Jahre alt...

wiso hämmer geisterspil becho?
überleg zerschd mol bevor de schribsch
würd sich no lohne...
und hör ez mol uff sone seich usezloh!
So schadisch NUR du und zwor DIR!
D'Muttenzerkurve schadet im Verein vilicht
finanziel wäg de Buesse aber überleg mol
wiso dr fcb nüt GEGE Pyro unternimmt.
Ah nei kasch nit wüsse bisch jo gege d MK
und so und do erfahrsch hald nix...

Vorwärts FCB!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Chilli hat geschrieben:ich ha gar kei respekt für de FCB...

fcb isch de stärksti fuessballclub vo de schwiz und das blibt so.. nur so sache beidrucke mi, aber nid die mk.. bi eimol debi gsi..

stimmig händr, das stimmt-.. has au mega gfunde dötte, aber unnötigs umemotze, umeschrieie, usw.

nach em spielverlauf luegeter nid mol.. nur um die choreos, wo aber geil sind...

bi am match gege die albanische oder jugoslawische debi gsi.. kei ahnig wer genau hehe :D

MK = Geil user mit so scheiss Aktione
^

Tschöss bisch Du lächerlig. E schöne, ab uff Ignore.

Nei ei Froog ha ich no; was hesch do inn verlore?!?

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

duurige hat geschrieben:merksch nid das di aifach nur no lächerlig machsch???`

ich glaub langsam das du ä fake bisch. so dämlich ka doch niemert sy, oder?
ich lo euch ins lächerliche inezieh... ich sälbr, bi e optimist und e mitdenker...

Antworten