abräumer hat geschrieben:pyros sin läbensgföhrlich, das chönnet ihr no lang vrdränge oder schönrede. ich ha überhaut nüüt gege pyros, solang wie zb im alte joggeli bi schpielafang e gwüsse sicherheitsabschtand ighalte wird, aber zmitzt in dr mängi isch eifach scho e vrdammi risiko.
das het aber nüüt mit dr entschtehig vo däm lächerliche telebasel bricht ztue, ich ha berächtigti zwyyfel, ob dr sfv sich zu wort gmäldet hätt, wenn dä sensationsgeili provinzsänder nid uff d suechi noch ere witere aheizig gange wär.
wenn me öbbis vrbietet und wie dä vom sfv gfrogt wird, ka me jo kuum sage: super, findi au voll geil, und das het telebasel genau gwüsst, zuedäm isch es jo kei pyro -, sondern e choreobuech, wo s nid um verherrlichung goht. telebasel het eifach welle dr max mache und sich blöd ufschpiele bin eme thema, wo eigentlich keine wirklich intressiert hätt, wenn sie nid d initiative ergriffe hätte.
ich finds vo allne beteiligte unglücklich, au vom zindel, denn pyros sin vrbotte und är als schprochrohr vom fcb muess sich zumindescht diplomatisch usdrugge und nid si persönliche sänf drzue gä.
ich finde das du übertreibst wen du sagst "pyros sin läbensgföhrlich". es steht ausser frage das man sich durch eine seenotfackel verbrennungen zuziehen kann. dass diese aber dein leben gefärden würden, wage ich zu bezweifeln.
dein einwand das die dinger in der kurve gezündet werden kann ich teilweise nachvollziehen. leider sieht es aber in der realität folgendermassen aus. im alten joggeli wurden pyros mit absprache der sicherheitskräfften tolleriert. nun hat sie aber die fifa und somit der sfv verboten und somit entfällt ein gut organisiertes abbrennen.
das risko wird aber hochgespielt. seit die kurve sich darauf geeinigt hat das man bengalen nicht mehr aufs feld oder gar in andere sektoren wirft, ist das risiko relativ gering das sich jemand ernsthafte verletzungen zuzieht. das gros der pyromanen hat doch eingesehen das die eigenverantwortung hoch sein muss um im block zu zünden. anders sieht es da an cup- oder meisterschaffts-feiern aus. da ist das "zünden" ja beinahe schon volkssport.
ich finde man sollte gerade was pyros angeht doch ein wenig diferenzieren wer und wan da gezündet wird.
auch deine kritik an herrn zindel finde ich fehl am platz. oft genug hat herr zindel erklärt das der fcb das abbrennen von pyrotechnischem material nicht tolleriert. herr zindel hat in besagtem interview nur stellung zu den abbildungen im choreobasel-buch bezogen und nicht zu pyros im allgemeinen. ich fand sein statement sehr gut formuliert.