D'Legände läbt: Der Velo-Extrazug rollt wiider!
-
- Benutzer
185 Leuts bis jetzt!
Sali zämme
185 Amäldig bis jetzt!
Do no zwei, drei Bemerkige zu de Frooge im Forum:
- Tix gits in beschränkter Azahl. Verteilt wärde si irgendwenn uf dr Fahrt. Es muess also keine meine, dass är eifach mit em Velo uf dr Münschterplatz ka ko und denn wider mit eme Billet heim goht go usschloofe. Falls es kritisch würdi mit dr Mängi, kriegt das dr Agmäldeti per Mail mitteilt.
- Geschter hämmer d'Teschtfahrt gmacht. Die Fahrt nach Bärn isch nid ohne. Isch e zimliche Schluuch, aber uf jede Fall machbar für jede und jedi, wo nid grad "Sport ist Mord" als Läbensmotto het.
- Dr Rucktransport macht d'SBB diräkt ab Bärn. Details findsch bald uf dr Homepage.
IG Velo-Extrazug nach Bärn
185 Amäldig bis jetzt!
Do no zwei, drei Bemerkige zu de Frooge im Forum:
- Tix gits in beschränkter Azahl. Verteilt wärde si irgendwenn uf dr Fahrt. Es muess also keine meine, dass är eifach mit em Velo uf dr Münschterplatz ka ko und denn wider mit eme Billet heim goht go usschloofe. Falls es kritisch würdi mit dr Mängi, kriegt das dr Agmäldeti per Mail mitteilt.
- Geschter hämmer d'Teschtfahrt gmacht. Die Fahrt nach Bärn isch nid ohne. Isch e zimliche Schluuch, aber uf jede Fall machbar für jede und jedi, wo nid grad "Sport ist Mord" als Läbensmotto het.
- Dr Rucktransport macht d'SBB diräkt ab Bärn. Details findsch bald uf dr Homepage.
IG Velo-Extrazug nach Bärn
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
stimme dir grundsätzlich zu. Nur ist aus der Pervertierung der ursprünglichen Beweggründe schon in vielen Fällen eine Tradition entstanden. Viele Fasnachtsveranstaltungen sind z.B. aus Protest gegen den steifen Formalismus entstanden, der normalerweise herrschte. Daran denkt heute kaum noch einer, wenn er das Piccolo ansetzt. Der damalige Protest ist ja "gut" angekommen, wenn ich an das verheulte Interview des Zirüchers denke, dass man mit dem Auswärtsspiel im Joggeli "die Falschen" treffe. Darum schadet es mA nicht, wenn man etwas Bestehendes nimmt - hier der Velotreck - und was anderes daraus macht.cigán hat geschrieben:pfff...dazumals isches als protescht gege d polizei gsi....
schiinbar sin eifach z villi vergässlich....
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
früher gingen viele der FCB-Fans zu fuss nach bern an den cup-final, heute halt mit dem velocigán hat geschrieben:pfff...dazumals isches als protescht gege d polizei gsi....
schiinbar sin eifach z villi vergässlich....

Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Es haen do inne jo einigi gforderet, dass me sich e Ticket 'verdiene' mues, aentwaeder mit em Bsuech vo Uswaertsspiel etc oder mit Aastoh bimene offene Verkauf. So gseh isch dr Velo-Extrazug genau uf daere Linie, 100km mit em Velo isch doch bitz astraengender als mit em Sixpack in Zug z hogge. Wenn i das uf daene ihrer Homepage richtig gseh ha, starte si um die 6i am Morge...Domingo hat geschrieben:mE ist jedes Eins zuviel![]()
Und wie dr Stavia scho gseit het, waerde si kuum e Riesekontingaent bekoo...
whatever...
Vor allem wenn i gseh, dass d'Luzärner ihri Tix scho uff ricardo am verschärble sindbicoid hat geschrieben:Es haen do inne jo einigi gforderet, dass me sich e Ticket 'verdiene' mues, aentwaeder mit em Bsuech vo Uswaertsspiel etc oder mit Aastoh bimene offene Verkauf. So gseh isch dr Velo-Extrazug genau uf daere Linie, 100km mit em Velo isch doch bitz astraengender als mit em Sixpack in Zug z hogge. Wenn i das uf daene ihrer Homepage richtig gseh ha, starte si um die 6i am Morge...
na also los emmol, in jeder hand es sixpack isch au nid liichtbicoid hat geschrieben:Es haen do inne jo einigi gforderet, dass me sich e Ticket 'verdiene' mues, aentwaeder mit em Bsuech vo Uswaertsspiel etc oder mit Aastoh bimene offene Verkauf. So gseh isch dr Velo-Extrazug genau uf daere Linie, 100km mit em Velo isch doch bitz astraengender als mit em Sixpack in Zug z hogge. Wenn i das uf daene ihrer Homepage richtig gseh ha, starte si um die 6i am Morge...

Ich wär au drbii (du bisch doch dr Ced wo friehner in 4133 gwohnt hett oder?), denn wurde mir uns kenne....ced hat geschrieben:Ich wuerd au gaern mitfahre, ha aber keini Kollege gfunde wo Interesse haen. Choenntich mich irgendoepperem aschliesse? Schisst mi ah so ohni Connexion... Please PM falls oepper sich erbarmt......
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Hey Goofy! Jo eh bini dae. Haen sich bereits scho 2 gmoldeGoofy hat geschrieben:Ich wär au drbii (du bisch doch dr Ced wo friehner in 4133 gwohnt hett oder?), denn wurde mir uns kenne....

Eat shit, millions of flies can't be wrong
Gsehsch bisch doch nid so ellaiced hat geschrieben:Hey Goofy! Jo eh bini dae. Haen sich bereits scho 2 gmoldeSeht sich aber sicher irgendwo zwuesche Speiche und Velopneu irgendwo!!

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Neuer Benutzer
Hey Mr. Napster...
Jo wohrschins kenni sicher e paar Nase, aber es isch oeppis anders wenn de kurz hallo seisch oder fescht unterwegs bisch mit e paarne :-)
Weil ob mini sunschtigae Luet, woni an Match normalerwis gang, denn Tickets bechoeme, zum denn mitem normale Zug go, isch jo meh als unsicher!!!! (tolle Satz..lol)
Ansunschte gisch denn mol bi glaegeheit euri Erkennigszeiche dure, denn findi euch vilicht in daem Getuemmel.. Ihr startet jo direkt vu Prattele daenki? Ich vu Basel.
Jo wohrschins kenni sicher e paar Nase, aber es isch oeppis anders wenn de kurz hallo seisch oder fescht unterwegs bisch mit e paarne :-)
Weil ob mini sunschtigae Luet, woni an Match normalerwis gang, denn Tickets bechoeme, zum denn mitem normale Zug go, isch jo meh als unsicher!!!! (tolle Satz..lol)
Ansunschte gisch denn mol bi glaegeheit euri Erkennigszeiche dure, denn findi euch vilicht in daem Getuemmel.. Ihr startet jo direkt vu Prattele daenki? Ich vu Basel.
Eat shit, millions of flies can't be wrong
Ich chönt mr guet vorstelle, dass es dr eint oder ander nid packt und entweder z spot oder gar nid im Wankdorf itrifft.
D Verlockig isch ebbe scho gross, für e Ticket 100 km z radle, obwohl mä gar nid of dr Höchi isch.
Bi gege Züri au nur schwer am Ziel acho, obwohl die Route liechter gsi isch als wohrschinlig die nach Bern. Bi jetzt scho gspannt, wie das usechunt. Drby bini trotzdem.
D Verlockig isch ebbe scho gross, für e Ticket 100 km z radle, obwohl mä gar nid of dr Höchi isch.
Bi gege Züri au nur schwer am Ziel acho, obwohl die Route liechter gsi isch als wohrschinlig die nach Bern. Bi jetzt scho gspannt, wie das usechunt. Drby bini trotzdem.
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
wieso? welche bergpreise HC liegen auf der route? oder hast du angst vor dem schlussanstieg?Firefrog hat geschrieben: Bi gege Züri au nur schwer am Ziel acho, obwohl die Route liechter gsi isch als wohrschinlig die nach Bern. Bi jetzt scho gspannt, wie das usechunt. Drby bini trotzdem.
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
MIndestens Col de la Madelaine und Alp d`Huez.... Blutdoping allezalter sack hat geschrieben:wieso? welche bergpreise HC liegen auf der route? oder hast du angst vor dem schlussanstieg?
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"
Das Leben ist eine Hure!"