Fahnenmeer
ok messi vil mol. jetzt no e anderi frogGoofy hat geschrieben:Wenn Uabo hesch kasch jo mit em Bus in Jumbo noch Prattele, dert hän sie KIR-Rohr, sunscht kasch jo mol bime Elektriker vrbii go froge, eb är hett und wieviel sie bi ihm däte koschte....

mi dh isch mit umgneitem saum für d stange öbbe 120 breit und 150 hoch...
wie lang sötte denne d stange öbbe sy und döffi die denne überhaupt no ihne neh?
- Apassionado
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Wenn der Stoff 150cm hoch ist sollte die Stande etwa 160-165cm sein. Je nach dem wie gross deine Hände sindswissstar hat geschrieben:ok messi vil mol. jetzt no e anderi frog![]()
mi dh isch mit umgneitem saum für d stange öbbe 120 breit und 150 hoch...
wie lang sötte denne d stange öbbe sy und döffi die denne überhaupt no ihne neh?

Wegen der Grösse weiss ichs gar nicht. Hatte mit meinem nie Probleme. Aber hab schon sehr viele grosse DHs in der MK gesehn. Deiner wird also keine Probleme geben.
wär geil wenn no chli farb(rotblau natürlich) chöntsch dribringe.swissstar hat geschrieben:messi vil mol an alli und y hoff är wird fertig bis am samschtig. also muess numme no ummeneie und d stange hole.
so seht är us. isch zwar numme mit em natel gfötelet aber meh seht gnueg
ydrück?
http://www.fcbforum.ch/attachment.php?a ... 1178209536
dh.JPG
[CENTER]ITALIA CAMPIONE DEL MONDO 2006
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER][/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]
My Music http://www.last.fm/user/NKBS/
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER][/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]
My Music http://www.last.fm/user/NKBS/
-
- Erfahrener Benutzer
- _schnudergoof_basel_
- Erfahrener Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- Apassionado
- Neuer Benutzer
seisch dr lehererin e gruess si heib doch kei ahnig_schnudergoof_basel_ hat geschrieben:han jetzt dän projektwuche und mache ein oder zwei doppelhalter, d lehrerin het wiiise jeansstoff vorgschlage, han s gfühl das dä chli schwääär isch und er het au rille drin!was söll i für stoff näh?

was isch das füre geili projäggtwuche das möchi au mol!

- Apassionado
- Neuer Benutzer
würd au saage är isch no biz leer.suschd gfalltr mr ganz guet sehr modärn...swissstar hat geschrieben:messi vil mol an alli und y hoff är wird fertig bis am samschtig. also muess numme no ummeneie und d stange hole.
so seht är us. isch zwar numme mit em natel gfötelet aber meh seht gnueg
ydrück?
ich würd uffpasse dass de ihn nid unüberlegt "versausch" ich würds zerscht imene fotoshop vormoole odr soo...
-
- Erfahrener Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
Ich würde das Motiv so lassen. Mit Rot-Blau als Hintergrundfarbe sticht der Baslerstab und das FCB-Emblem nicht mehr so raus...mit weniger kräftigen Farben eventuell, aber ich glaube nicht, dass Blau-Weiss dem Gusto des Erschaffers entspricht...
Mir sin mitem Velo doo
Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

- Apassionado
- Neuer Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
die fahne ist übrigens vollgeil!unit_bs hat geschrieben:hatte schon lange fahnenstoff zuhause und habe es nun endlich geschaft, diesen zu diversen fahnen weiter zu verarbeitensind insgesammt sieben fahnen geworden. in verschiedenen grössen (so ungefähr zwischen 1m x 1x bis 2m x 2,5m) und verschiedenen "designs". u.a. diese hier vorne rechts im bild:
habe mir gedacht ich verschenke diese fahnen innerhalb der kurve. wenn also jemand interesse hat, soll er sich doch melden...
- Apassionado
- Neuer Benutzer
machs eifach...rot blau..und umd d schrift e gäle rand oder so...Apassionado hat geschrieben:find ebbe nid, well muesch mol überlege wenn de vo witem legsch sehsch nur wiss, hesch abr sone hintergrund sehschs rot-blau...abr isch halt gschmack sach...vorallem wenn mes genau würd zeichne und nid so wie ich uffem bild würds au nomol andersch wirke...
würkt sicher hunder tmol besser als eifach die schrift ufem wisse stoff..
qualität!!!! jungs und mädels qualität isch wichtig!!!
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
-
- Erfahrener Benutzer