RIP Teleclub - Willkomme BluewinTV!

Der Rest...
Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

Chleini Froog:
I ha e DVD-Recorder, cha meh mit däm au Sache uffnäh wo über d'Bluewin-TV-Box inechömme?
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf :cool:
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Beckenpower hat geschrieben:Chleini Froog:
I ha e DVD-Recorder, cha meh mit däm au Sache uffnäh wo über d'Bluewin-TV-Box inechömme?
wenns richtig verkablisch wurd ich sage jo - de kasch aber denn nid öppis anders luege und programmiere goot woll au nid, will de eifach nurs grad azeigte Programm uffnee kasch
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

Rankhof hat geschrieben:wenns richtig verkablisch wurd ich sage jo - de kasch aber denn nid öppis anders luege und programmiere goot woll au nid, will de eifach nurs grad azeigte Programm uffnee kasch
Das heisst i cha Sache uff d'Harddisk uffnäh und denn vo dört uffe DVD-Recorder aber nit diräkt, richtig? (Und währenddesse chani nütt anders luege, also müessti's am gschiidschte z.B. mol über d'Nacht mache?)
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf :cool:
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Der Recorder der Cablecom kann 2 Sender gleichzeitig empfangen. Entweder nimmt man also auf einem Kanal auf und schaut einen anderen, oder man nimmt zwei Sendungen gleichzeitig auf, muss dann aber einen der zwei schauen (oder halt nichts schauen :p )

Toll waere, wenn man verpasste Sendungen noch schauen koennte, also on-demand TV. Ich schaetze das wird kommen, wenn die naechsten Analogsender abgeschalten werden. Braucht auch viel Bandbreite, wobei man es moeglicherweise ziemlich schnell auf der Festplatte buffern koennte...

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Beckenpower hat geschrieben:Das heisst i cha Sache uff d'Harddisk uffnäh und denn vo dört uffe DVD-Recorder aber nit diräkt, richtig? (Und währenddesse chani nütt anders luege, also müessti's am gschiidschte z.B. mol über d'Nacht mache?)
also ich cha nur sage, wies bim Cablecom-Recorder isch, aber vo de Funktione här isch dä sovill ich weiss ähnlig wie de vo Bluewin

De kasch ei Sändig luege und die ander gliichzitig uff d Feschtplatte uffne. Das 2. Signal blibt aber im Grät inne, de kasch es also weder uff en 2. TV no susch e Grät umleite.

Also nimmsch d Sändig am beschte uff d HD uff und duesch si denn überspiele. Für das duesch die gspeicherti Sändig awääle, wie wennse luege wotsch, duesch aber s Signal no uff dr DVD-Recorder umleite. Denn kasch aber ebe nüd anders luege.

Diräkt goot theoretisch au, de muesch eifach das, wo de "live" luegsch, grad uffneh.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Ich zügle demnächst und muss mein ganzes Equipment neu einrichten.. da bleibt die Frage ob ich...

1) Bluewin Grümpel abonnieren soll (Bluewin suckst mich irgendwie an)
2) weiterhin TC Schrott mit den B Movies und Cablecom weiterzahlen soll
3) eine Dreambox/SAT mit allem "PiPaPo" einrichten soll

Adrian Fetscherin bleibt mir nirgendwo erspart.. ich weiss. Würde sofort eine Hypothek aufnehmen, falls ich die Fresse nicht mehr erdulden müsste :)

Was würdet ihr machen in der Situation ? In Anbetracht das HDTV bald verfügbar ist, ausser bei Bluewin. Mein Favorit ist ne SAT Schüssel und das ganze "enablen"...
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Kommt es bei SAT nicht auch etwas auf die Lage des Hauses und das Wetter an? Bei dichter Bewoelkung wird das Signal kaum gleich stark sein.

gundelianer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gundelianer »

Da Sat1 kai mätsch me übertreit mussi mir au bluewin TV zuelegge,weiss öpper obmer de schwyzer sender 3 Plus empfange cha mit bluewin tv?Ich gse de nirgends i de TV lischte?
[SIGPIC][/SIGPIC]

Antworten