Het öper dr Match ufzeichnet oder weiss öper woni dr Match aluege ka ? Will mi nit mit Sportaktuell begniege...
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
Wenn der FCZ den Titel verteidigen kann, ist es legitim zu behaupten, dass der FCZ die beste Mannschaft der Schweiz ist und Favre der beste Trainer. Ich denke da aber anders. Jaja, die Fehlentscheide, Benachteiligungen etc.FCB Forever hat geschrieben:Jo! Warum rede die vom "erfolgrichste Trainer in der Schwiz" ? Was macht ihn zu däm? 2 Titel in 4 Johr?
Diräktduell FCB - FCZ die Saison 3:1DasRasenschacharovding hat geschrieben:Wenn der FCZ den Titel verteidigen kann, ist es legitim zu behaupten, dass der FCZ die beste Mannschaft der Schweiz ist und Favre der beste Trainer. Ich denke da aber anders. Jaja, die Fehlentscheide, Benachteiligungen etc.
eso wieni das mitbekoh ha hets vom wäg durchs stadion bis zem äxtrastricherzug keini troubles gäh, erscht wo dr zug het welle abfahre hän si xmol dnootbräms zooge. isch no e glatts schauspiel gsi dene duuble zuezluege. leider het den dschrooterei ebis drgäge kha und het daasamlig ääne an dr birs ufglööst...Juha hat geschrieben:Weiss eigentlich wie Lange das noch unser Staats Aberrat im stricher Sektor beschäftigt war. Super System!
Wo ich heim lief fand ichs sehr fridlich.!
Gegen die Romands ist ja wohl nichts einzuwenden. Ich jedenfalls ziehe einen Westschweizer Trainer grundsätzlich einem Zürcher vor.JohnHolmes hat geschrieben:fucking romands
und e zirücher hets vomene steiwurf zimmli troffe....JohnHolmes hat geschrieben:eso wieni das mitbekoh ha hets vom wäg durchs stadion bis zem äxtrastricherzug keini troubles gäh, erscht wo dr zug het welle abfahre hän si xmol dnootbräms zooge. isch no e glatts schauspiel gsi dene duuble zuezluege. leider het den dschrooterei ebis drgäge kha und het daasamlig ääne an dr birs ufglööst...
Unterschied ?footbâle hat geschrieben:Gegen die Romands ist ja wohl nichts einzuwenden. Ich jedenfalls ziehe einen Westschweizer Trainer grundsätzlich einem Zürcher vor.
Smile in die IV und Marque als LVLupinin hat geschrieben:Spielt für mich scho längeri Zyt nit in Topform, Alibi Fuessball und unpräzisi Bäll noch vorne, degt si Ma nit in dr Abwehr (oder isch das Taktik vom Team?), eifach nur Mittelmässig.
Gäge Romands isch grundsätzlich sicher nütt izwände, mir hän jo au scho französisch sprächendi Trainer gha (Didi Andrey, Guy Mathez usw. bi aber nit sicher ob's z.T. nit au Franzose gsii sind) und jo au durchus nit nur schlächti Erfahrige gmacht mitene.footbâle hat geschrieben:Gegen die Romands ist ja wohl nichts einzuwenden. Ich jedenfalls ziehe einen Westschweizer Trainer grundsätzlich einem Zürcher vor.
Und Favre im besonderen finde ich völlig ok. Absoluter Fachmann, Fussball Maniac, bescheiden, objektiv und sehr sympathisch.
Da darf man sich auch mal um klare Sicht bemühen, auch wenn der Mann sein Gehalt vom Gegner bezieht.
Kleine Meinungsverschiedenheit (den genauen Grund kenn ich nicht) zwischen Baslern. Keine Zürcher beteiligt. Ich glaube die Frau war der Auslöser1majstorovic1 hat geschrieben:het öper genaueri details:
nachem match bini use gloffe(vo dr mk).Ha zerst no e cola für e halbe priis beko!
Und woni bim ecke denn ako bi,renne ali wäg..!!! Sin dört zürcher dureko??Het s keini poliziste ka?? Was isch mit dere frau passiert wo dört näbem Stand(läckerli,mandle..usw.)mega khült het??? nimmt mi no wunder!!