FCB vs FCZ am 22.April
-
- Erfahrener Benutzer
Strichts no Stricher? Strich di zrugg ins Stricher-Forum.Letziprinz hat geschrieben:Also ich tippe auf 0:3. Das macht dann 9 Punkte Vorsprung exkl. die 2 Bonuspunkte von St. Gallen. Und weil es so schön ist, habe ich gleich noch ein kleines Gedicht für Euch gedichtet:
D's Bosel am Rhy da gömmer am Sundtig hih. Pynggt müesemr zrughole, denn sie händ sie uns letzschmohl z'Unrecht gestohle.
Där Goschtanza vierliert für einmal d'Konstanz voll und ganz! Jääh scho passierts: es zappelt glei mehrfagg im Netz vom Basler Pagg!
Joh es isch wirggli hard, doch Ziiri isch halt aifach ganz viel z'staargg. Und wänns ja nur der Fuessball wär, so wärs ja au nur halb so schwer! Aber isch halt laider wirggli so, Ziri isch viel schener sowieso.
Der hat einen Rabenschwarzen Tag gegen Güllen eingezogen und hätte eigentlich auf die Bank gehört, aber Mangels Alternativen und Stereo's Vorreiterrolle hat die Glatze dies nicht machen wollen/können.Chiller82 hat geschrieben:passt mir also auch!! Rakitic hatte von mir aus gesehen einen schwarzen Tag
eingezogen gegen Güllen, der wird aber am SO ein grandioses spiel machen und die Fäden im Basler Spiel ziehen!!
3:0!!
Am Wetter soll es also nicht liegen, wenn die Stricher keinen Spaziergang vom HB zum Joggeli machen.BadBlueBoy hat geschrieben:Der Wetterfrosch meint für Sonntag:
In der ganzen Schweiz meist sonniges und tagsüber sommerlich warmes Wetter. Jeweils am Nachmittag über den Bergen einige Quellwolken. Gelegentlich vorüberziehende Schleierwolken.
Sonnenschein 70-100%
23°
"Man. United, Chelsea:West Ham, Liverpool
We can take' em all" - Vanilla Muffins
We can take' em all" - Vanilla Muffins
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Suffbrueder hat geschrieben:nimmen ins muul..
Am Sunntig, jo, do kunnts drufah,
s brucht e mannschafft vo 12 maa,
Au wenn Bluet und Schweiss und Träänli fliesse,
wärde mer dä Oobe gniesse,
singe schreye und krawehle,
unseri hoffnig nid verheehle,
das die mannschaft super ginggt,
und dä sieg mit heime bringt,
und wäg de zürcher aka stricher -zecke,
hoffe mer das si alli scho im reisebus verrecke!
hmm--nid so glunge..aber immerhin besser als dä do obe..

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Bim Unispital gits e Abgabestell, probiers dört mol. Heuwoog gibts au aini.Letziprinz hat geschrieben:Also ich tippe auf 0:3. Das macht dann 9 Punkte Vorsprung exkl. die 2 Bonuspunkte von St. Gallen. Und weil es so schön ist, habe ich gleich noch ein kleines Gedicht für Euch gedichtet:
D's Bosel am Rhy da gömmer am Sundtig hih. Pynggt müesemr zrughole, denn sie händ sie uns letzschmohl z'Unrecht gestohle.
Där Goschtanza vierliert für einmal d'Konstanz voll und ganz! Jääh scho passierts: es zappelt glei mehrfagg im Netz vom Basler Pagg!
Joh es isch wirggli hard, doch Ziiri isch halt aifach ganz viel z'staargg. Und wänns ja nur der Fuessball wär, so wärs ja au nur halb so schwer! Aber isch halt laider wirggli so, Ziri isch viel schener sowieso.
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Also ich gibs zue - ha miesse lacheLetziprinz hat geschrieben:D's Bosel am Rhy da gömmer am Sundtig hih. Pynggt müesemr zrughole, denn sie händ sie uns letzschmohl z'Unrecht gestohle.

O TEMPORA, O MORES
Herlig dä versuech uns e Freud z`mache.Letziprinz hat geschrieben:D's Bosel am Rhy da gömmer am Sundtig hih. Pynggt müesemr zrughole, denn sie händ sie uns letzschmohl z'Unrecht gestohle.
Dr Mätzli oder dr Schoofseggel miessde no e weneli mitem s`Ryme und d`Schbrooch feile, denn chunt das scho no!

WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`
- altjoggeli
- Erfahrener Benutzer
Und ihr gönd denn in cl qualiLetziprinz hat geschrieben:Also ich tippe auf 0:3. Das macht dann 9 Punkte Vorsprung exkl. die 2 Bonuspunkte von St. Gallen. Und weil es so schön ist, habe ich gleich noch ein kleines Gedicht für Euch gedichtet:
wos wider eins ufd frässi git gopferdammi
nit mol gege ä östricher chömet ihr witer
dass isch für ä ch fuessball ganz bitter
wenn mir im uefa cup uftrupfe
sind ihr in dr superleague am ume sumpfe
kasch uns denn im färnseh luege
nidisch und wohrschins völlig betrunke
züri isch jo schön und rächt
wennd d`Alpe unbedingt im horizont wödsch
do in basel gsehsch zum glück keine alpe
an unserem horizont gsesch nur Stadionlampe
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Weiss öper wie dufstellig si könnt wenn Ergic und Koij tatsächlich nit könnte spiele.....
Ich würde gege Züri uf die junge wilde Setzte.
----------------Costanzo--------------
Zanni----Meastro----Marque----Baumann
-----------------Ba---------------------
--Mile/Morganella---------------Chippy--
-----------------Rakitic----------------
-----------Caicedo---Eren--------------
oder Riskanter
Zanni------------Meastro---------Marque
-------------Ba----------Grippo---------
Bi de iwächslige emol e Stocker oder e Frei bringe ( oder e Junge woni in dr Startelf ha) und nit Burgemeier und dr Herr ich verdien viel Geld ohni das ich schutte ka.
--------------------edit---------------
weiss öper was mit em edu isch ?
Ich würde gege Züri uf die junge wilde Setzte.
Zanni----Meastro----Marque----Baumann
-----------------Ba---------------------
oder Riskanter
Zanni------------Meastro---------Marque
-------------Ba----------Grippo---------
Bi de iwächslige emol e Stocker oder e Frei bringe ( oder e Junge woni in dr Startelf ha) und nit Burgemeier und dr Herr ich verdien viel Geld ohni das ich schutte ka.
--------------------edit---------------
weiss öper was mit em edu isch ?
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
über 5000 G-Block Tix sind bereits weg..
B,C und D Block ausverkauft !
A-Balkon Business Seats 120.00 30
Galerie (G1, G2, G9, G10) 55.00 677
Galerie aussen (G3,G4,G7,G8) 60.00 815
Sektor A1,A2,A5,A6 (Parkett) 71.50 249
Es hat nur noch Sitze in der Lachsetage und an den Ecken. Geil !
B,C und D Block ausverkauft !
A-Balkon Business Seats 120.00 30
Galerie (G1, G2, G9, G10) 55.00 677
Galerie aussen (G3,G4,G7,G8) 60.00 815
Sektor A1,A2,A5,A6 (Parkett) 71.50 249
Es hat nur noch Sitze in der Lachsetage und an den Ecken. Geil !
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.
-
- Erfahrener Benutzer
Neues von der Verletzungsfront aus dem verbotenen Blatt:
Ergic fällt am Sonntag sicher aus, seine Schulterverletzung ist so schwer, dass die Saison für ihn möglicherweise zu Ende ist.
Eduardo sollte spielen können.
Der Einsatz von Nakata ist wegen einer Fussprellung nach wie vor fraglich.
Petric hat trainiert, ein Einsatz am Sonntag ist aber noch nicht möglich (im 20Minuten gibt sich Petric allerdings zuversichtlich).
Ergic fällt am Sonntag sicher aus, seine Schulterverletzung ist so schwer, dass die Saison für ihn möglicherweise zu Ende ist.
Eduardo sollte spielen können.
Der Einsatz von Nakata ist wegen einer Fussprellung nach wie vor fraglich.
Petric hat trainiert, ein Einsatz am Sonntag ist aber noch nicht möglich (im 20Minuten gibt sich Petric allerdings zuversichtlich).
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten