FA-Cup Chelsea - ManU Resultattipps...??
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Was tippt ihr und weshalb??
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
-
pete boyle
- Erfahrener Benutzer
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
fakte sinn klar. dr ball isch rund - s'spiel goht 90 minutte und, wills göpp isch, sinn d'chance exakt 50:50!Nur So... hat geschrieben:welli vo beidne Mannschafte besseri Chance uff dr Sieg het, rein sachlich.
y hass dr ronaldo, find dr rooney e geile siech. y hass dr ballack, find dr terry e geile siech. chelski isch friehner e geile club gsi, hütt dangg em ivan e pseudo-retorte-club (sali gisela.....), manU het in barcelona für eine vo de schönste momänt in mim passive fuessball-läbe gsorgt.
ergo: y hoff uff manU - doch chelsea wirds mache!
z'friede?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
E Fred vom Nur so, unemotional bliebe bitte...Nur So... hat geschrieben:Also bis jetzt hilft mr das nit wirklich wyter... ich will nit wüsse wär ihr emotioal vorziehnd sondern welli vo beidne Mannschafte besseri Chance uff dr Sieg het, rein sachlich.
Ich sag dases drvo abhängig isch wär am 9.Mai in dr Liga wird gwinne.. dr Verlierer wird no mit mehr Motivation drbi si.
Chelsea het 94 verlore im Final, het also no e Rächnig offe, wobi das scho zlang her isch und die aktuelle Spieler nid involviert gsi sin..
Insgesamt het ManU die bessere Statistike, in allne Bereiche.. 61:39 Spiel gwunne. S letschte spiel in dr Liga isch unentschiede usgange.
Wenn me d Mannschaftr verglicht, vo de Einzelspieler her sin die beide Mannschafe usgliche.. Aber schlussendlich isches unterschiedlich wie die Spieler zämmegwachse sin, do die Clubs jo anderi Transfersystem hän. Chelsea kauft scho gueti Einzelspieler i. ManU eher Talent wo no jung sin und bildet die witer us. Bsp. Christiano Ronaldo (zu hart gäll nuri, wenn dä match vo ihm entschiede wird.
Allgemein, isch ManU sicher dr traditionelleri Club, und au dr richer.. und wenn me d Vergangeheit a luegt, denn kunnt Chelsea i keim Bereich a ManU ane. Aber i hoffe genau das motiviert d Spieler vo Chelsea.
Chelsea gewinnt den FA Cup nach Elfmeterschiessen, weil die Blues mit Petr Cech den besseren Keeper haben. Beide Teams kennen sich in- und auswendig, weshalb es eine knappe und vermutlich langweilige Sache wird. Chelsea for the Cup, ManUtd for the Championship.
"Big Ears" jedoch wandert in ein anderes Trophäenkabinett...
"Big Ears" jedoch wandert in ein anderes Trophäenkabinett...
WINE FOR MY MEN, WE RIDE AT DAWN.
18 + 5
18 + 5
Mir eigentlich Wurscht....mag keini vo dene.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer