2 Kater suchen neues zuhause!
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
ich hatte auch zwei katzen, die jetzt leider aus altergründen im katzenhimmel sind....
aber mir wäre es nie in den sinn gekommen, meine katzen fortzugeben als ich einen zweijährigen auslandjob in ghana antreten durfte.
mein katzen sind mitgekommen. es war schon recht umständlich. als ich meine katzen gekauft habe, da war es mir bewusst, dass ich eine verantwortung übernehme.
ich finde es schade, wenn man den einfachsten weg wählt.
hast du wirklich keine andere möglichkeit?
aber mir wäre es nie in den sinn gekommen, meine katzen fortzugeben als ich einen zweijährigen auslandjob in ghana antreten durfte.
mein katzen sind mitgekommen. es war schon recht umständlich. als ich meine katzen gekauft habe, da war es mir bewusst, dass ich eine verantwortung übernehme.
ich finde es schade, wenn man den einfachsten weg wählt.
hast du wirklich keine andere möglichkeit?
Beim Fussball verkompliziert sich alles durch die Anwesenheit des Gegners.
Jean-Paul Sartre
Jean-Paul Sartre
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
das wünschen sich die menschen so.jimmsalabim hat geschrieben:y ka irgendwie eifach nit nochvollzieh wie me e tierli wo me emol zue do het ka wäg gä. ha sälber 4 katze würd sie NIE wäg gä, das würd mir s'härz bräche und ihne wohrschinlig au![]()
katzen haben keine probleme - auch im hohen alter - sich an neue herrchen zu gewöhnen. vor allem da wir sowieso hauptsächlich futterlieferanten, kloputzer und streichelmaschinen sind.
alle, die den diggen verurteilen und sich selbst beweihräuchern, dass sie ihre katzen nie weggeben und überall mit hinnehmen würden, sollen mal überlegen, ob sie das für die katzen, oder nicht doch eher für sich selbst tun. im zweifelsfall kann es für die katzen durchaus angenehmer sein, den besitzer zu wechseln als dessen lebensplanung immer mittragen zu müssen.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
typen, die auf vierbeinige katzen abfahren, sind mir eh suspekt!Lou C. Fire hat geschrieben:Digge, merggsch ebis? Alli halte Di fyr e Schwein....
intressant zu wissen wär noch, ob bei diesen typen, die freundin auch erst an zweiter stelle kommt

Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Nein, an zweiter Stelle steht immer die Ehefrau!baslerstab hat geschrieben:typen, die auf vierbeinige katzen abfahren, sind mir eh suspekt!
intressant zu wissen wär noch, ob bei diesen typen, die freundin auch erst an zweiter stelle kommt![]()
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
me saits! aber mini sin dr beschti bewiis das es nit so isch. y ha nit eso katze wo nur kömme wenn sie hunger hän oder wenn sie wänn schmüsele, mir hän katze wo voll uff uns fixiert sin und uns nochelaufe wie e hund. me muess halt villicht au emol uff öppis verzichte wenn me tierli het. ich tue dr digge nit verurteile, y kas nur nit nochvollziehLatteknaller hat geschrieben:das wünschen sich die menschen so.
katzen haben keine probleme - auch im hohen alter - sich an neue herrchen zu gewöhnen. vor allem da wir sowieso hauptsächlich futterlieferanten, kloputzer und streichelmaschinen sind.
alle, die den diggen verurteilen und sich selbst beweihräuchern, dass sie ihre katzen nie weggeben und überall mit hinnehmen würden, sollen mal überlegen, ob sie das für die katzen, oder nicht doch eher für sich selbst tun. im zweifelsfall kann es für die katzen durchaus angenehmer sein, den besitzer zu wechseln als dessen lebensplanung immer mittragen zu müssen.
y lieb gummibärli 

- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
e lappe druffe, dass es wyybli sinn.......jimmsalabim hat geschrieben:mir hän katze wo voll uff uns fixiert sin und uns nochelaufe wie e hund
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
mache unsri au, aber wenn mr in d Ferie gehn, hogge sie scho am näggschte Daag vor dr Tür vo dr Nochberin, wo se während dere Zyt fietteret.jimmsalabim hat geschrieben:mir hän katze wo voll uff uns fixiert sin und uns nochelaufe wie e hund.
Mach dr keini Illusione, Katze sin glatt, härzig und amigs sogar aahänglig, aber Du bisch trotz allem eigentlig numme als Doseneffner "duldet", schliesslig wohnsch Du bi ihne und nid umgekehrt...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
Lou C. Fire hat geschrieben:mache unsri au, aber wenn mr in d Ferie gehn, hogge sie scho am näggschte Daag vor dr Tür vo dr Nochberin, wo se während dere Zyt fietteret.
Mach dr keini Illusione, Katze sin glatt, härzig und amigs sogar aahänglig, aber Du bisch trotz allem eigentlig numme als Doseneffner "duldet", schliesslig wohnsch Du bi ihne und nid umgekehrt...
also mir sin 1 wuche in d'ferie und sie hän schwierig do bim ässe. y glaub das sait alles
y lieb gummibärli 

- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
mir rede vo katze, liebe frünnd!!!!Lou C. Fire hat geschrieben:mache unsri au, aber wenn mr in d Ferie gehn, hogge sie scho am näggschte Daag vor dr Tür vo dr Nochberin, wo se während dere Zyt fietteret.
Du bisch trotz allem eigentlig numme als Doseneffner "duldet", schliesslig wohnsch Du bi ihne und nid umgekehrt...
und bitte vrschoon uns vo stories vo dinne ferie mit de jungs.........
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Halt doch ändlig mol dr Rand, suscht box Di morn um!baslerstab hat geschrieben:mir rede vo katze, liebe frünnd!!!!
und bitte vrschoon uns vo stories vo dinne ferie mit de jungs.........
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
du muesch immer grad mit körperliger gwalt koh. gang doch moll uff öbber stärkers loos, langsam drau mi nüt meh saage.....Lou C. Fire hat geschrieben:Halt doch ändlig mol dr Rand, suscht box Di morn um!

- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
danke latteknaller, genau das isch dr springendi punggt. ich chönnt mini kater scho mit zwinge und würge mitnäh, allerdings würd das ihri läbensqualität extrem yhschränke. zuedäm sin mini jungs dr ganz daag dusse und chömme wirklich nur yhne zum frässe und pfuse. wenn ich zwei wuche in de ferie bi und öber anders sie hüetet, bzw. füetteret düen si überhaupt nüt degliche. d beziehig zum bsitzer isch do viel andersch als bi wohnigskatze.Latteknaller hat geschrieben:das wünschen sich die menschen so.
ich will mine katze wyterhin e gueti läbensqualität biete chönne. für das chani in zuekunft nid garantiere, drumm suech ich für sie e schöns plätzli wo si wyterhin e schöns katzeläbe hän.
Y finds eifach härzlos und egoistisch so zwei härzigi Chäzzli wägzgeh nur will me sälber wett e "neueri" und "besseri" Wohnig bezieh! Dängg emol wie du di gfyhlt hättsch wenn di dini Eltere friehner eifach wäggäh hätte will si in e tölleri Wohnig wo jezz halt kei Chinderzimmer het, hätte welle zieh!
Unterschti!
Unterschti!

Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Schissdrägg, die zwei Stubetiger vo Dinere Fründin hätte allefalls e (vorübergehendi) Ischrängig vo Ihrer Läbensqualität, well sie Dini Raubtier wurde trangsaliere, aber nach ei, zwei Wuche wär die Sach gritzt.Digge hat geschrieben:ich chönnt mini kater scho mit zwinge und würge mitnäh, allerdings würd das ihri läbensqualität extrem yhschränke.
Du schissesch Dir eifach vor Dinere Fründin in d Hose (jo weisch Schatz, das wär für mini Stubetiger eifach z viel...)
Also kumm mr nid mit Guetmensch und quatsch vo dr bessere Läbensqualität für Dini Kater! Du bisch eifach e Pantoffelheld!!
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer
Wenn es in dieser Grössenordnung wäre, dann wüssten Wir sogar einen Verwendungszweck...

Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama
Nemo me impune lacessit

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!

-
- Erfahrener Benutzer
Ich wurd sie gern ahneh..jedoch letschtes mol wo mir mehr als ei Katz cha han isch mi jetztige fascht wege angst gstorbe
finds echt geil wie lut in der thread ihne chomme und dr Digge amotze weil er e scheiss Entscheidig mache muss..es goht euch jo e scheiss dreck ah..han ihr kei Threads uberm Zanni zum schriebe oder so oppis? Ihr sind jo alli peinlich..echt peinlich
Get a life you retards..
finds echt geil wie lut in der thread ihne chomme und dr Digge amotze weil er e scheiss Entscheidig mache muss..es goht euch jo e scheiss dreck ah..han ihr kei Threads uberm Zanni zum schriebe oder so oppis? Ihr sind jo alli peinlich..echt peinlich
Get a life you retards..
das isch ebe eine vo vielne gründ, werum ich e neus deheim muess sueche...TonofBasel hat geschrieben:Ich wurd sie gern ahneh..jedoch letschtes mol wo mir mehr als ei Katz cha han isch mi jetztige fascht wege angst gstorbe
Get a life you retards..
danke, isch scho bedänklich was me do für kommentär liest...

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer