wenn ihr sauer seiht??
y explodier kurz und denn isch meischtens wieder guet...aber es muess use
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
ahlso, wen ych sauerr pihn, tahn üpperlekke ich mihr, wifile dume mänschen es auv der ärte kipt, unt dan keht es mihr wider beser.FCBLover hat geschrieben:wenn ihr euch aufgeregt hat und extrem sauer seiht über was ,was macht ihr das ihr wieder schön runter kommt??
ich brauche meistens 10min frische luft ein bier ,und danach noch ein wenich mukke und dann geht es wieder
grüsse
Leider hed mr d Zit gfählt, weniger z schribe.
auf die strasse!
- Apassionado
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
baslerstab hat geschrieben:sagg doch grad no, y sigg schawuuuul....!
aber e schüche bini halt scho.....aber do kani nüt drfür. das hani vo mim bappe in d'wiegi glegt bekoh. wär dä nämmlig nit so schüch, wär y hütt 10 joor älter!

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
jaja, und da schliesst sich der kreislauf wieder, gibs zu du willst mal später amokläufer werden!John_Clark hat geschrieben:Früehner - Ich sauer - heim, TV a, Nintendo 64 a, Goldeneye/Perfect Dark - und ha mer mi kummer vo dr Seel balleret... :-)
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
-
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
...meiner besten Freundin oder meinem besten Freund anrufen und mal einfach über das Fluchen was mich aufregt. Dann gehts dann bald wieder 

ZUBI...für immer eine vo üs...ZUBI
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Hey du
-Hey du. Was machst du so?
-Ich gehe Fussball spielen. Kommst du auch?
-Naja ich weiss nicht... Wie spielt ihr denn? Richtig, oder so wie sie in der Schweiz spielen?
++++23.4.2007 --> Der Tod des Schweizer Fussballs++++
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Hey du
-Hey du. Was machst du so?
-Ich gehe Fussball spielen. Kommst du auch?
-Naja ich weiss nicht... Wie spielt ihr denn? Richtig, oder so wie sie in der Schweiz spielen?
++++23.4.2007 --> Der Tod des Schweizer Fussballs++++