Pascal Zuberbühler - ein ausführliches Portrait
- Huber
- Erfahrener Benutzer
Ich kann mich der Meinung von Bender nur anschliessen.
Falls Gross im Sommer geht, was ich nicht für sehr unwahrscheinlich halte, wird Zubi nicht mehr zu den Goldenen Kühen gehören, die man nicht melken darf! Möglicherweise ein Grund für Mandel, im Sommer doch noch nicht abzuhauen, sondern sich ggf. unter einem neuen Trainer einem fairen Zweikampf mit Zubi zu stellen.
Ich kann mich der Meinung von Bender nur anschliessen.
Falls Gross im Sommer geht, was ich nicht für sehr unwahrscheinlich halte, wird Zubi nicht mehr zu den Goldenen Kühen gehören, die man nicht melken darf! Möglicherweise ein Grund für Mandel, im Sommer doch noch nicht abzuhauen, sondern sich ggf. unter einem neuen Trainer einem fairen Zweikampf mit Zubi zu stellen.
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
[quote="SCAR"]E "vergiss es,leider frieh morn,bi mr am überlege öb i überhaupt in Usgang gang,will i au no vrchältet bi"...E tolle 250.Jubiläumsbitrag he... ]
Mi 250. wird übergosse...hütt zObe mit Champagner...wenn de weisch was ich mein!
Schaad Alte...ich gang jo am Mäntig uf d Insle und daher wärs doch scho aabrocht, wenn de morn würdsch verpenne...(hesch am Sunntig aber frei oder? Bitter wenn de nit an Match könntsch!)...vorallem au Samschtig Obe isch pflicht, dass me kah astosse, aight...

Mi 250. wird übergosse...hütt zObe mit Champagner...wenn de weisch was ich mein!

FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
I know! Ha nur dänggt, Du möchtsch au Mol wieder e paar heissi Schnägge gseh...eazy, me gseht sich sunscht morn zObe, falls de nit kunnsch!SCAR hat geschrieben:I richt mini Arbetsplän nachem FCB... !Nadirligg frei!Morn zobe sicher awäsend,hüt lueg i mol no...

- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
CHAMPAGNE! ! ! Ich gib ein us uf mi 250gschte! ! !SCAR hat geschrieben:Vrdammte Poser!...!See ya..Vilicht hüt,vilicht morn!Details chasch mr denn vrzähle...

Das het nütt mit pose ztue...s isch eifach seeeehr gmietligg gsi mit Malibu Orange am 2i am Nomidaag...

Und nomol zum erwähne...binis stolz uf mi 250gschte! ! ! Das nennt me jetzt pose

- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Will jo nit wüsse wie du scho über 440 heschDomingo hat geschrieben:tststs 250![]()
imene Zubi-Thread und denn erscht no mit Privatgeblauder![]()
Euch sett meh grad dr Zähler zruggsetze

- Domingo
- Erfahrener Benutzer
[quote="Fire of Basle"]Will jo nit wüsse wie du scho über 440 hesch ]
würd das nid eher für's gegeteil spräche?
meh cha sich sini Mitfahrer jo nid ussueche
Nei, im Ernscht, i halt nid viel vo Müll poste und chatte, 5 Biträg am Tag hesch eineweg schnell mol zäme! abr dr Roto mit bald scho duusig!!!
würd das nid eher für's gegeteil spräche?

Nei, im Ernscht, i halt nid viel vo Müll poste und chatte, 5 Biträg am Tag hesch eineweg schnell mol zäme! abr dr Roto mit bald scho duusig!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025