
Swiss go Home! Welcome EasyJet!
Muess i jetzt drvo ussgoh dass bis zum Winterflugplan 2007 sicher emol keini neue Destinatione ab Basel bedient wärde oder könne so Destinatione trotzdämm no koh?easyjet.ch hat geschrieben: Sommerflugplan mit neuen Strecken für die Schweiz
Ab März nach von Genf nach Bordeaux und Porto
Ab sofort ist der neue Sommerflugplan von easyJet, Europas führendem Billigflieger, zu buchen. Für den Reisezeitraum vom 25. März bis zum 27. September gibt es einfache Flüge schon ab 43,95 CHF unter http://www.easyJet.com zu buchen. Wie immer gilt: Wer früh bucht bekommt die günstigsten Preise.
Ab der Schweiz werden im kommenden Sommer 48 Strecken im Angebot sein, darunter 19 vom EuroAirport Basel-Mulhouse-Freiburg. Wie schon im letzten Sommer wird Palma de Mallorca wieder ins Programm genommen. Auf anderen typischen Sommerstrecken wie Nizza und Malaga wird die Frequenz im Vergleich zum Winterflugplan erhöht, um der steigenden Nachfrage gerecht zu werden.
Ab Genf bietet easyJet im kommenden Sommer 29 Strecken an, darunter zwei neue Verbindungen nach Frankreich und Portugal. Am 29. Juni 2007 wird eine tägliche Verbindung nach Bordeaux aufgenommen. Abflug ist wochentags um 15.45 Uhr mittags, Ankunft um 17 Uhr. Die Flugzeit beträgt eine Stunde und 15 Minuten. Um Wochendausflüglern eine optimale Verbindung anbieten zu können geht der Flieger am Samstag bereits um 7.10 Uhr, der Rückflug aus Bordeaux ist am Sonntag um 16.10 Uhr.
Die zweite neue Verbindung geht nach Porto, einer der wichtigsten portugiesischen Städte, gelegen nördlich von Lissabon an der Atlantikküste. Nachdem die Flüge von Basel und Genf nach Lissabon bereits erfolgreich angelaufen sind, wird nun eine dritte Verbindung zwischen der Schweiz und Portugal angeboten. Der orange-weisse Airbus hebt am 29. Juni wochentags um 12.10 Uhr in Genf und landet um 14.25 Uhr Ortszeit. Die Buchungen beginnen aber erst am 20. Dezember 2006.
Auch ab Genf kehren typische Sommerstrecken zurück: Olbia, gelegen an der wunderschönen Costa Smeralda Sardiniens, sowie die Baleareninseln Mallorca und Ibiza werden aufgrund der hohen Nachfrage wieder angeflogen.
Philippe Vignon, Marketing-Direktor easyJet Schweiz: u201EDurch unsere Expansion in der Schweiz können wir nächsten Sommer eine noch größere Auswahl an Destinationen bieten. Bordeaux an der französischen Atlantikküste ist ein beliebtes Ziel für Gourmets und Weinkenner sowie Badeurlauber gleichermaßen. Porto ist bisher nicht so bekannt, wird aber mit Recht als ein noch nicht gehobener Schatz bezeichnet. Weitere neue Strecken für die Schweiz sind in Planung.u201C
Nachdem am 1.12.2006 bereits ein siebtes Flugzeug in Genf basiert worden ist, wird die easyJet Flotte am Flughafen Genf am 29. Juli 2007 auf acht Flugzeug vom Typ Airbus A319 aufgestockt werden. Insgesamt werden dann 12 Flugzeuge (vier in Basel, acht in Genf) mit einem Durchschnittsalter von unter zwei Jahren in der Schweiz basiert sein.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
S cha durchuss no ebbis cho. Flüg wärde nid nur jewils Afangs Flugplanperiode bekanntgäh sondern au zwüschedure.
Es seht momentan eso uss, dass mr no chli uff e neus Flugzüüg warte mien, aber dass durchuss s einte oder andere vo usswärtige Basene drzuecho cha.
Persönlich hani vo Athen und London-Gatwick ghört, wo als nögschts ab em EAP bedient werde sell, aber so langs nid offiziell isch, muess me mit so Sache vorsichtig umgoh. Ich will nid, ass denn ebber enttischt isch wenns nid klappt...
So oder e so, es goht au neggscht Johr berguff am EAP. Das Johr gits knapp iber 4 mio. Passagier und neggscht Johr strebt me 5 mio. aa.
Gruss
Es seht momentan eso uss, dass mr no chli uff e neus Flugzüüg warte mien, aber dass durchuss s einte oder andere vo usswärtige Basene drzuecho cha.
Persönlich hani vo Athen und London-Gatwick ghört, wo als nögschts ab em EAP bedient werde sell, aber so langs nid offiziell isch, muess me mit so Sache vorsichtig umgoh. Ich will nid, ass denn ebber enttischt isch wenns nid klappt...
So oder e so, es goht au neggscht Johr berguff am EAP. Das Johr gits knapp iber 4 mio. Passagier und neggscht Johr strebt me 5 mio. aa.
Gruss
I wart sytt Johre uff d'Diräggtverbindig BSL - OPO und jetzt kömme die und mache GVA - OPObslrules hat geschrieben:S cha durchuss no ebbis cho. Flüg wärde nid nur jewils Afangs Flugplanperiode bekanntgäh sondern au zwüschedure.
Es seht momentan eso uss, dass mr no chli uff e neus Flugzüüg warte mien, aber dass durchuss s einte oder andere vo usswärtige Basene drzuecho cha.
Persönlich hani vo Athen und London-Gatwick ghört, wo als nögschts ab em EAP bedient werde sell, aber so langs nid offiziell isch, muess me mit so Sache vorsichtig umgoh. Ich will nid, ass denn ebber enttischt isch wenns nid klappt...
So oder e so, es goht au neggscht Johr berguff am EAP. Das Johr gits knapp iber 4 mio. Passagier und neggscht Johr strebt me 5 mio. aa.
Gruss


[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
... wenn mr die 5. aapeile, denn mien abr mindeschtens d'Ryanair no koh und Easy ussbaue, sunscht längt das nid.bslrules hat geschrieben:S cha durchuss no ebbis cho. Flüg wärde nid nur jewils Afangs Flugplanperiode bekanntgäh sondern au zwüschedure.
Es seht momentan eso uss, dass mr no chli uff e neus Flugzüüg warte mien, aber dass durchuss s einte oder andere vo usswärtige Basene drzuecho cha.
Persönlich hani vo Athen und London-Gatwick ghört, wo als nögschts ab em EAP bedient werde sell, aber so langs nid offiziell isch, muess me mit so Sache vorsichtig umgoh. Ich will nid, ass denn ebber enttischt isch wenns nid klappt...
So oder e so, es goht au neggscht Johr berguff am EAP. Das Johr gits knapp iber 4 mio. Passagier und neggscht Johr strebt me 5 mio. aa.
Gruss
btw: versuech scho die ganzi Zytt fyr mi und 4 Kollege BSL - Berlin z'bueche für Aendi April, sowie Berlin - Riga. Goht abr nid. Weisch wieso? (anderi Deschtis sind scho freygschaltet... :confused

Was lauft eigentlich am EAP? I ha s'Gfühl es stagniert alles e bitzeli... keini neu Verbindige, keini neui Airlines... lauft denn nütt meh? 

[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Na ja, dr EAP het im Januar e Passagierzuewachs vo 17% kha und im Februar vo 22%.
Allerdings weiss ich au nid was los isch, London isch noch Berlin die zweitprofitabelsti Linie ab Basel für easyJet und dennoch sehts e so uss als ob mr ei Flug verliere werde und Züri dä drfür bechunnt.
Kha mr guet vorstelle, dass weg em Grichtsurteil vo Air France Füür im Dach isch und dr EAP sini vertragliche Zuesicherige nid yhaltet und drum easyJet Druck macht...isch allerdings reini Spekulation minersits.
Gruss
Allerdings weiss ich au nid was los isch, London isch noch Berlin die zweitprofitabelsti Linie ab Basel für easyJet und dennoch sehts e so uss als ob mr ei Flug verliere werde und Züri dä drfür bechunnt.
Kha mr guet vorstelle, dass weg em Grichtsurteil vo Air France Füür im Dach isch und dr EAP sini vertragliche Zuesicherige nid yhaltet und drum easyJet Druck macht...isch allerdings reini Spekulation minersits.
Gruss
Und wie gseht's uss mit neue destinatione und neui Airline? Scho lang nütt meh gange in dere Hiisicht, oder?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
S heisst imer me sigi in fortgschrittene Verhandlige mit mehrere Gsellschafte...wie die Ussage z bewerte sin weiss ich au nid. Am Schluss zelle news und vo dene gits momentan wirgligg nid viel.
Was easyJet momentan spielt weiss ich nid. Lut em marketing director, wo vor e paar Mönet in Basel gsi isch, sigi London noch Berlin die profitabelsti Linie ab em EAP und s het gheisse si wänns ussbaue...
Ich verstand das jetzt als Drohgebärde gege e EAP, dass sie dr Finger uss em Arsch näh sölle. Es git jo au sunst Problem am EAP (Gepäck wird immer z spoot glieferet, Flughafe wird weg jeden Schneeflöckli grad 8 Stund gschlosse etc.).
Gruss
Was easyJet momentan spielt weiss ich nid. Lut em marketing director, wo vor e paar Mönet in Basel gsi isch, sigi London noch Berlin die profitabelsti Linie ab em EAP und s het gheisse si wänns ussbaue...
Ich verstand das jetzt als Drohgebärde gege e EAP, dass sie dr Finger uss em Arsch näh sölle. Es git jo au sunst Problem am EAP (Gepäck wird immer z spoot glieferet, Flughafe wird weg jeden Schneeflöckli grad 8 Stund gschlosse etc.).
Gruss
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Beiträge: 1677
- Registriert: 08.12.2004, 16:23
- Wohnort: Ganz oben!
Naja was kamme anders erwarte, wenn dert praggtisch numme Waggis schaffe. Gopferdammi sogar in Neapel bykunnsch di Gepägg schnäller als z Basel...bslrules hat geschrieben:Es git jo au sunst Problem am EAP (Gepäck wird immer z spoot glieferet, Flughafe wird weg jeden Schneeflöckli grad 8 Stund gschlosse etc.).
Die Frösch kasch wirklig für rein gar nix gebruuche, mol mit Ussnahm vom Kapituliere....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
-
- Erfahrener Benutzer
- Beiträge: 292
- Registriert: 15.12.2004, 17:05
Stimmt! Ausserdem waren die Zeiten nicht ideal...könnte mir vorstellen, dass man plötzlich mit einer in Paris stationierten Maschine im richtigen Tagesrand fliegt- und erst noch zum besseren Flughafen Orly. So könnte es funktionieren...
Air France wird übrigens ihre Frequenzen trotz TGV beibehalten (4x täglich CDG und 7x täglich ORY) und führt ab dem 1. Juni eine neue attraktive Tarifstruktur ein. Ab Basel soll es oneway-Flüge nach Paris bereits ab 20 Euro geben.
Gruss
Air France wird übrigens ihre Frequenzen trotz TGV beibehalten (4x täglich CDG und 7x täglich ORY) und führt ab dem 1. Juni eine neue attraktive Tarifstruktur ein. Ab Basel soll es oneway-Flüge nach Paris bereits ab 20 Euro geben.

Gruss
kei wunder. wenn mit air france fliege wottsch, fiehrt jo (fascht) kei weg an paris verbi.
****************************************
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
****************************************
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
****************************************
Die SBB haben von Easyjet und Co. gelernt: Sie locken mit Tiefpreisen für Frühbucher. Ein einfaches Billett im neuen TGV ab Basel und Zürich nach Paris bietet die SBB-Tochter Lyria SAS für 18 respektive 22 Franken an.Die Strecke wird am 10. Juni in Betrieb genommen.Stadtbasler hat geschrieben:Diese Streichung hat bestimmt mit der Einführung der TGV-Verbindung Basel-Paris zu tun, die im Juni erfolgt.
Auch in punkto Reisezeit können die Bahnen dank der neuen Hochgeschwindigkeitsstrecke mithalten. In nur dreieinhalb Stunden gelangt man beispielsweise ab Basel direkt ins Pariser Stadtzentrum.
Easyjet wird den Preiskampf nicht mitgehen. Sie gibt vielmehr kampflos auf. «Wir stellen die Strecke Basel-Paris auf Ende Juni ganz ein», bestätigt Easyjet-Sprecher Oliver Aust Recherchen von CASH daily.
Zitiert aus dem Blick
Eine weitere neue Destination ab dem EAP wird Bari in Italien sein. TUIFLY, die ehemalige Hapag-Lloyd Express, wird Basel ab dem 24. Juni 2x die Woche (Donnerstag und Sonntag) mit Apulien verbinden.
Die Flüge sind bereits bei amadeus geladen und werden bald bei tuifly.com zur Buchung freigegeben.
TUIFLY bedient bereits mehrere Destinationen ab dem EAP, unter anderem fliegt sie zu günstigen Konditionen täglich nach Palma de Mallorca.
Gruss
Die Flüge sind bereits bei amadeus geladen und werden bald bei tuifly.com zur Buchung freigegeben.
TUIFLY bedient bereits mehrere Destinationen ab dem EAP, unter anderem fliegt sie zu günstigen Konditionen täglich nach Palma de Mallorca.
Gruss
Ja, ebenfalls durch TUIFLY...bei amadeus sind die Flüge schon drinnen, aber bei TUI noch nicht buchbar.
Sieht mir etwas nach einer überhasteten Aufnahme aus. Man weiss bei TUIFLY, dass sonst halt jemand anders nach Italien fliegt. Vor allem easyJet und Ryanair sind an Italien-Linien interessiert...
TUIFLY ist das Fusionsprodukt von Hapagfly (ehemals Hapag-Lloyd) und Hapag-Lloyd Express (HLX). Nach dem Zusammenbruch der Crossair erwägte diese Gesellschaft, in Basel eine Basis zu öffnen, entschied sich dann aber für Stuttgart.
Sieht mir etwas nach einer überhasteten Aufnahme aus. Man weiss bei TUIFLY, dass sonst halt jemand anders nach Italien fliegt. Vor allem easyJet und Ryanair sind an Italien-Linien interessiert...
TUIFLY ist das Fusionsprodukt von Hapagfly (ehemals Hapag-Lloyd) und Hapag-Lloyd Express (HLX). Nach dem Zusammenbruch der Crossair erwägte diese Gesellschaft, in Basel eine Basis zu öffnen, entschied sich dann aber für Stuttgart.

Waseliwas hetmr do e Vögeli ins Ohr zwitscheret? Gitt's Hiiwis uff e Verbindig BSL-OPO-BSL mit U2?????
Grücht oder öbbis meh?
DAS WÄR ZU GEIL!!!! Fascht so geil wie e Petric abgang (beides zämme wär sowieso e supergau

[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
OPO? wasn dat?rotoloso hat geschrieben:![]()
Waseliwas hetmr do e Vögeli ins Ohr zwitscheret? Gitt's Hiiwis uff e Verbindig BSL-OPO-BSL mit U2?????
Grücht oder öbbis meh?
DAS WÄR ZU GEIL!!!! Fascht so geil wie e Petric abgang (beides zämme wär sowieso e supergau) Würd natürlich grad mehrmols im Johr 2 paxe hi und här schwinge...
Basel ai Liebi!!!
Stoht ämmel sit neuem so im Bordmagazin unter "Destinatione" ab Basel.
Es wird zum Winterflugplan sicher no e paar Aenderige gäh. Die typische Summerziel wärde denn e Weeneli weniger agfloge, drfür chunnt denn ebbis neys drzue.
Porto wär natürlich dr Hammer. Lissabon lauft sehr guet, also wieso nid au Porto.
Usserdem: Air Berlin stoht offebar kurz drvor, e täglichi Verbindig Düsseldorf-Basel azbiete. Si hän ämmel d slots (Zitfenster) scho mol beanträgt. Muess also nur no bewilligt wärde.
Gruss
Es wird zum Winterflugplan sicher no e paar Aenderige gäh. Die typische Summerziel wärde denn e Weeneli weniger agfloge, drfür chunnt denn ebbis neys drzue.
Porto wär natürlich dr Hammer. Lissabon lauft sehr guet, also wieso nid au Porto.
Usserdem: Air Berlin stoht offebar kurz drvor, e täglichi Verbindig Düsseldorf-Basel azbiete. Si hän ämmel d slots (Zitfenster) scho mol beanträgt. Muess also nur no bewilligt wärde.
Gruss
Jä meinsch isch Porto erscht uff e Winter z'erwarte? I flieg ebbe so ca. im Auguscht dört in dr nöchi und bi scho dra gse öbbis z'bueche mit Umstige wo rächt tüür wär... U2 diräggt ab BSL wär sicher vill billiger... kasch do nid e bitz dini Bezieige spiele loh zum luege ob öbbis dra isch und vorallem für wenn...bslrules hat geschrieben:Stoht ämmel sit neuem so im Bordmagazin unter "Destinatione" ab Basel.
Es wird zum Winterflugplan sicher no e paar Aenderige gäh. Die typische Summerziel wärde denn e Weeneli weniger agfloge, drfür chunnt denn ebbis neys drzue.
Porto wär natürlich dr Hammer. Lissabon lauft sehr guet, also wieso nid au Porto.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Also so wie d Flugplanig isch hets keini Lückene im Flugplan mehr. Das heisst me muess ebbis striiche, dass me Oporto starte kha- und das wird wohrschyns erst uff e Herbst passiere (Winterflugplan startet Oktober/November). S kha aber au sy ass si e neue Flieger do stationiere dien, aber do druff würd y jetzt nid spekuliere.
Hesch emol probiert noch Lissabon z fliege und vo dört e Inlandsflug näh? (z.B. mit Portugalia oder TAP)
Viel Glück!
Hesch emol probiert noch Lissabon z fliege und vo dört e Inlandsflug näh? (z.B. mit Portugalia oder TAP)
Viel Glück!
I muess ebbe nid nach Porto sondern nach VGO und do wär OPO ideal, Lisabon isch denn zu witt und VGO aafliege isch umständlich aber vorallem tür via BCN, Madrid oder Paris... oder kennsch e billigeri variante ab Basel (und nur ab Basel, Basler fliege ab Basel!)bslrules hat geschrieben:Also so wie d Flugplanig isch hets keini Lückene im Flugplan mehr. Das heisst me muess ebbis striiche, dass me Oporto starte kha- und das wird wohrschyns erst uff e Herbst passiere (Winterflugplan startet Oktober/November). S kha aber au sy ass si e neue Flieger do stationiere dien, aber do druff würd y jetzt nid spekuliere.
Hesch emol probiert noch Lissabon z fliege und vo dört e Inlandsflug näh? (z.B. mit Portugalia oder TAP)
Viel Glück!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]