uf dr fcz hp stod 16.00flOX hat geschrieben:hmm.. pro 1930!!
anyways.. uff fcb.ch stoht aber dä match vom mäntig gäge/in zirü sigi au am 2..
nim ah isch e fähler..
isch en fähler!flOX hat geschrieben:hmm.. pro 1930!!
anyways.. uff fcb.ch stoht aber dä match vom mäntig gäge/in zirü sigi au am 2..
nein nein keine angst, am ostermontag ist wie gehabt um 16:00 und erst im rückspiel ist spielbeginn schon um 14:00 uhr.baslerstab hat geschrieben:GRIESSLI-URS, MACH MI NIT RANZIG!!!! SOFORT BERlCHTIGE ODER Y HA E FRISCHTLOOSE!!!!!!!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Tja irgendwenn spiele sie denn am Sunntig am morge am 10ni, drmit dr Otto und d Ottilie Normalbürger-Bünzli bequem bim zmörgele so Spiel kenne aaluege, ebs d Fans wo ins Stadion pilgere stört, huuu cäärs, die wo stärgger regglamiere gege die Aaspielzyte sin jo eh numme Grösschteteils d Stehplatzfäns und die ka me jo grundsätzlich nid bruuche, do sie sich nid als Marionette eigne (sin halt z eigeständig) und drzue als Stadiongänger erscht no dien sie jo au no d Iischaltquote sängge (und die isch jo schliesslig heilig bi de TV-Fritze), die selle ruhig motze und nid kenne an Match so frieh (vorallem d Basler usswärts, die luege schliesslig, denn garantiert das Spiel im Färnseh)bumbui hat geschrieben:Freu dich nicht zu Früh. Dann überträgt der Teleclub plötzlich am Sonntag 16:00 Uhr. Alles ist möglich.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
mi persönligs "post der woche"BadBlueBoy hat geschrieben:Ich brauche kein Zürcher Fernsehen im Joggeli. Die sollen ihre lumpigen Kröten nehmen und das sponsern, was sie am liebsten haben. Springreiten und Schwuchtelnballett.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Also wenn dieses Spiel von der Affiche her nicht reicht um das Stadion voll zu kriegen, dann wirds wohl nie wieder voll werden... Ich denke, die Hütte wird ausverkauft sein...ganz sicher, falls der FCB in den nächsten 3 Spielen dem FCZ auf die Pelle rückt!!!BadBlueBoy hat geschrieben:Da dieses Spiel bestimmt 30...35'000 Leute ins Stadion locken wird, ist mit noch grösserem Chaos an den Eingängen (insbesonders am einzigen Eingang beim D) zu rechnen. Die Filzerei wird auch wieder angezogen und man muss wahrscheinlich schon um 13'00 Uhr anstehen, will man den Match inkl Sixpack pünktlich starten.
Auswärtige die anreisen müssen zudem schon am Vormittag losfahren.
Und wozu ?