Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
rächte gängschter das...GRANDE BASILEA hat geschrieben:das der präsident hinter dem ganzen terrorakt steht , hätte ich jetzt nie gedacht!
I freu mi sooooo, wenn dr Jackie-Boy dä verhöre wird...Asselerade hat geschrieben:die geschichte ist eigentlich so billig. der präsident steht hinter dem terror. tönt wie eine billige geschichte, ist aber sowas von jäääääääääääääääääääääääs gemacht. zu hart, bin gespannt wie es nun weiter geht.
zu hart, jetzt gehts gegen die wichtigste person auf der welt. mal gucken wie jack das anstellen will![]()
Klar ha i gluegt!! Shit... i sag nur no shit...Asselerade hat geschrieben:so, wär het gestert gluegt? sind wieder vieli neue frogezeiche ufbaut worde. es wird uf jede fall extrem spannend.
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
Cha mers au nid vorstelle, dass dr Jack däm das Tape gäh het. Zuedäm, dr Henderson hets jo au nid abgspielt zum kontrolliere. Big Mistake vo ihm!!Asselerade hat geschrieben:mol luege. ich bin nit ganz sicher ob dr jack überhaupt d tonufzeichnig gäh het. er könnt jo e kopie gmacht ha, oder was weiss ich, allerdings wird er wohl sicher no öppis ide hand ha.
mol luege ob d audrey stirbt, kei ahnig.
genau oder e kopie gmacht. mol luege, uf jede fall kanni nächst wuche nit luege, ich hoff es passiert nit zvielJohn_Clark hat geschrieben:Cha mers au nid vorstelle, dass dr Jack däm das Tape gäh het. Zuedäm, dr Henderson hets jo au nid abgspielt zum kontrolliere. Big Mistake vo ihm!!
S Fettdruckte isch e Witz, oder??Asselerade hat geschrieben:genau oder e kopie gmacht. mol luege, uf jede fall kanni nächst wuche nit luege, ich hoff es passiert nit zviel![]()
John_Clark hat geschrieben: Prognose: Aaron Pierce stirbt- erschosse durch d First Lady, wo nid checkt, was für e Wichser ihre Maa isch
Prognose: Jack bechunnt Stress.....
wäg em aaron weiss ichs wirklich nid. nur... sie hän in dere season scho soviel gueti Lüüt verrecke loh. S cha doch nid au no dr Aaron si, dä ewigs loyali bodyguard vom präsi. S cha's eifach nid si. Nur.... s isch wohl eso.. byebye Aaron...Basic hat geschrieben:mmn ysch dr aaron scho tot... sie handy wo am bode gläge ysch...
ach ne? meinsch wirgligg dr jack bikunnt stress?![]()
![]()
big mistake !Asselerade hat geschrieben: mol luege, uf jede fall kanni nächst wuche nit luege, ich hoff es passiert nit zviel![]()
" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
ich bin in hamburg. null chance derte sf2 z bekoh. gits irgend e chance einzelni stunde abezlade und nochezluege? video hanni nümme, han gmeint ich bruch das nümme ih dem ziitaltereglifish_reloaded hat geschrieben:big mistake !
umbedingt ufnäh odr suscht irgendwo luege !!!![]()
http://www.onlinetvrecorder.comAsselerade hat geschrieben:ich bin in hamburg. null chance derte sf2 z bekoh. gits irgend e chance einzelni stunde abezlade und nochezluege? video hanni nümme, han gmeint ich bruch das nümme ih dem ziitalter![]()