Italien - Schotland

Alles über Fussball, ausser FCB.
Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

chinatown hat geschrieben:und sogar dschotte hän dfranzacke gschlage...

zu gester:

buffon arbetslos
hinte dr matrix guet, oddo sehr guet! milan het ä schnäppli gmacht...

mitti: gattuso üblichi maschine
camoranesi sötsch usbürgere!
di natale mues di riiieeesechance mache, das wars wohl...

sturm: lululu luluca toni!

delpiero het bewiese, dass er nit ind starting11 ghört!
i weiss au nid was füre match du gseh hesch..

zerst mol zum camo.. de het au wieder mol e gueti partie gspielt und de isch eifach nur wichtig für d'mannschaft.. mit sine päss, sine ball erobige, sinere techhnik usw.

und apropo zum del piero... de het au mega wieder gspielt... er het geili szenene kha, het wieder power brocht und meh het ihn eifach numme brucht.

ich bestohh immer no uf de dreier agriff... Toni , Del Piero und de Totti....

ich will die 3 wider zämme hharmoniere gseh... Toni eher de golschiesser, de del piero mit sinere technik und sine pass, u de totti sowie de del piero mit sinere techhnik, und sim gol reiz.

die 3 müenn wider e spiel spiele und mir hän eifach öpis geils vorne...

aber de di natale sowie aqui. chömme au langsam dri u denn hhämmr wider e sexy sturm
[CENTER]Ich bitte um eine kleine Spende...[/CENTER]
[CENTER]http://tuning4life.de?i=560[/CENTER][CENTER]Ich danke herzlich für die Klicks... Und ja niemals aufhören damit ;) hehe[/CENTER]

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

donadoni isch eifach en geile siech, hett mir scho bi milan immer gfalle!!

er hetts verstande, nachem WM-titel d'mannschaft wieder hungrig z'mache!!

geschter hänn si guet gspielt, leider zweni us de toorschance gmacht.

del piero hanni scho lang nümme äso sprützig gseh in dr nati!!
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

l'antimilan hat geschrieben:donadoni isch eifach en geile siech, hett mir scho bi milan immer gfalle!!

er hetts verstande, nachem WM-titel d'mannschaft wieder hungrig z'mache!!

geschter hänn si guet gspielt, leider zweni us de toorschance gmacht.

del piero hanni scho lang nümme äso sprützig gseh in dr nati!!
genau... ändlich eine wo de matchh gseh hhet und qualitäte vom del piero gseh het...

de donadoni ischh au eine vo mine lieblingstrainer/spieler gsi. Erhet eifach die macht oder eifach die disziplin italie wie de lippi zbehersche.

ich hhoff er wird euro 08 mit italie leite und hoffentlich au gwünne (wämmers mol hhoffe) und an wm aträtte....
[CENTER]http://tuning4life.de?i=560[/CENTER][CENTER]Ich danke herzlich für die Klicks... Und ja niemals aufhören damit ;) hehe[/CENTER]

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

Donadoni immer noch sauer auf Presse

Nach dem Sieg gegen Schottland hat sich der italienische Nationalcoach über die Presseberichte der letzten Tage beschwert

Nach dem 2:0-Sieg in Bari gegen Schottland hat sich Italiens Nationaltrainer Roberto Donadoni Luft verschafft: "Ich will jetzt nur diesen Sieg geniessen, der Rest ist mir egal. Es ist nicht schön, wenn man wie Aktien an der Börse gehandelt wird. Es braucht mehr Respekt mir und den Nationalspielern gegenüber." Der langjährige Milan-Spieler ist über weite Teile der italienischen Presse sauer, weil diese seiner Meinung nach vor der Partie zu negativ berichtet und das Spiel gegen Schottland zur Schicksalspartie hochstilisiert haben.

Antworten