und? guet gsi?AJF hat geschrieben:Auf jetzt donnstig söhne mannheims
i can't waiting for the weekend...pt. 4
- Dr.Guderian
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
do gseht meh kei ahnig... ich wür mol sage was die live uf d bühni bringe isch öpis vom geilste wo ich jeh gseh han. ich chans jedem nume empfehle wills nid z vergliche isch wie d Cd'sDr.Guderian hat geschrieben:Natürlich nid.
Sone Kack goht me au nid go luege....aber ebbe....
Heil dem Untergang....
geil isch au gsi dass sie sauviel alti lieder brocht händ, leider kenne das die meiste nid sondern nur "und wenn ein lied" egal das ghört halt au dezue

aber die drecks zürcher fane isch s letschte gsi.........

aber ebe jedem das seine

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer
[quote="Dark Coyote"]do gseht meh kei ahnig... ich wür mol sage was die live uf d bühni bringe isch öpis vom geilste wo ich jeh gseh han. ich chans jedem nume empfehle wills nid z vergliche isch wie d Cd's
geil isch au gsi dass sie sauviel alti lieder brocht händ, leider kenne das die meiste nid sondern nur "und wenn ein lied" egal das ghört halt au dezue ]
*grins*
*gröhl*
*wieher*
geil isch au gsi dass sie sauviel alti lieder brocht händ, leider kenne das die meiste nid sondern nur "und wenn ein lied" egal das ghört halt au dezue ]
*grins*
*gröhl*
*wieher*
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama
Nemo me impune lacessit

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!

-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Gryff"]die hätt wirklich nid miesse sy!
d'wallisere isch schinz au dört gsi! ]
sags nid wallisere chasch de satz nomol bringe... das isch jo öpis anderst schregs gsi, dänk 80% vo allne dört ine händs nid verstande
au d location isch ganz geil .....
3 stund voll gas!

d'wallisere isch schinz au dört gsi! ]
sags nid wallisere chasch de satz nomol bringe... das isch jo öpis anderst schregs gsi, dänk 80% vo allne dört ine händs nid verstande

3 stund voll gas!
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
i ha au kei einzigs wort verstande....Dark Coyote hat geschrieben:sags nid wallisere chasch de satz nomol bringe... das isch jo öpis anderst schregs gsi, dänk 80% vo allne dört ine händs nid verstande![]()
3 stund voll gas!

irgendöbbis mit schmätterling, gold und mariekäferli - komischi mensche die buure...
AN DIE SÄCKE!