Playstation 3 - Wer hat Sie schon und was ist eure Meinung???

Der Rest...
maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

E.T.A hat geschrieben: am Beschte...4'000 uf d'Site.. und Sony KDL46 Zoll hole... mit Full HD (1920 x 1080p)!!!
ha mer jetzt abr erst grad e musikstudio iigrichtet, d yacht isch au no neu und jetzt bekumm i den au s blingbling gebiss mit de diamante!!!

:rolleyes:
Basel ai Liebi!!!

Dizp
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dizp »

E.T.A hat geschrieben:nid vergässe, dass nid irgend en HD TV scho okey isch... me muess natürlich uf d'Ufflösig luege...
en HD TV mit schlächter Ufflösig bringt der au nid wirklich das.... am Beschte...4'000 uf d'Site.. und Sony KDL46 Zoll hole... mit Full HD (1920 x 1080p)!!!

Isches besser mit volli ufflösig... hehehe... luegsch mol was dr Unit_bs ussgeh het... :eek:
hahaha jo klar, bruchis ja kei wohnig, kha jo mitem fette hd tv und ps3 uf dr strass zogge :D

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

maradoo hat geschrieben:ha mer jetzt abr erst grad e musikstudio iigrichtet, d yacht isch au no neu und jetzt bekumm i den au s blingbling gebiss mit de diamante!!!

:rolleyes:
Ah jo stimmt. Und was isch mit em Lambo wo vorbstellt hesch... dä spezielli Coupé mit trennte plätz?! Dä Konzept meini... :D :p
Ersguterjunge!!!

Ob FCB oder FCB... Hauptsach Rot/Blau!
Visca el Barça!!!

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Denn kunnts mr jo doch no friehner wie erwartet z guet dass ych vormene halbe Joohr e HD-Ready TV kauft ha :p

Ych glaub aber dass bi mir d PS3 erscht e Thema wird, wenn entwäder mini PS2 abliggt, oder s PES7 für d PS3 ussekunnt (oder ych soooo viel Positivs hör, dass ych Sie eifach Hals über Kopf) kauf. Faggt isch, dass ych in de letschte 2 Joohr nur no PES gspielt ha. Aber viellicht kumm ych jo mit de PS3 uff e Gschmagg für anderi Spiel...

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

Dizp hat geschrieben:hahaha jo klar, bruchis ja kei wohnig, kha jo mitem fette hd tv und ps3 uf dr strass zogge :D
Hejo... dass das überhaupt erwähnsch, git mer scho z'dängge! :confused:

Losed... ich han gnueg Karton für ALLI!!! Alli Konsole bsorge... alli en FULL HD-TV und ab in Gass go zogge!! :D
Ersguterjunge!!!

Visca el Barça!!!

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

Mayor hat geschrieben:Denn kunnts mr jo doch no friehner wie erwartet z guet dass ych vormene halbe Joohr e HD-Ready TV kauft ha :p

Ych glaub aber dass bi mir d PS3 erscht e Thema wird, wenn entwäder mini PS2 abliggt, oder s PES7 für d PS3 ussekunnt (oder ych soooo viel Positivs hör, dass ych Sie eifach Hals über Kopf) kauf. Faggt isch, dass ych in de letschte 2 Joohr nur no PES gspielt ha. Aber viellicht kumm ych jo mit de PS3 uff e Gschmagg für anderi Spiel...
Wa hesch denn für en Ufflösig??? Weisch HD isch nid gleich HD!!! Hesch se wäg dr WM kauft stimmt's?! :D
Ersguterjunge!!!

Visca el Barça!!!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Dizp hat geschrieben:hahaha jo klar, bruchis ja kei wohnig, kha jo mitem fette hd tv und ps3 uf dr strass zogge :D
mit hd tv und ps3 kasch bi mir iizieh!! :D
Basel ai Liebi!!!

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Helmut Penthouse »

Dizp hat geschrieben:wieso nit? bin da nit dr profi.. also uffeme normale tv kha eifach d möglichkeit vo de grafik nit voll usgschlöpft wärde oder wie? :confused:

naja mit eme neue hd-tv wirds scho seeehr tüür!
Stimmt. Dafür chasch mit dr normale TV während du gamesch a Videokonfärenz mit dim Gegner mache. ( Online verstoht sich... )
s'gsicht vo dim Gegner aluege wenn du grad a hättrick ( Fifa od. PES ) gmacht hesch... :D
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

maradoo hat geschrieben:was schnurre dir vo PS3 nit online etc.... XBox isch besser online etc....

dä scheiss!!!!!!!!! gescht fett mit dr PS3 Formel1 online gamet gege 12 anderi!
hammmmmer!!!!!

und bi dr xbox zahlsch fürs online game!!
Das machst du bei der PS3 genauso...
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

E.T.A hat geschrieben:Wa hesch denn für en Ufflösig??? Weisch HD isch nid gleich HD!!! Hesch se wäg dr WM kauft stimmt's?! :D
Null WM! Ha dä im letschte Herbscht kauft, wo de alti afoh umezicke hett!

Bi nidd sicher, aber ych glaub ych dä do:

http://www.panasonic.ch/products/produc ... v60eh&typ=

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Das machst du bei der PS3 genauso...
Es geht hier ja auch um die PS3! :D
Ersguterjunge!!!

Visca el Barça!!!

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

Mayor hat geschrieben:Null WM! Ha dä im letschte Herbscht kauft, wo de alti afoh umezicke hett!

Bi nidd sicher, aber ych glaub ych dä do:

http://www.panasonic.ch/products/produc ... v60eh&typ=
Naja... min HD-TV Monitor woni für mi PC han het en besseri.... glaubs... hehehehe :cool:

1280x1024 ... heeeeeeeeeeeeeeeeschn!

Mit dinere Ufflösig bisch aber guet bedient... mach der mol keini Sorge!!! Ha scho XBox 360 uf soner Ufflösig gspielt und s'macht Spass....
Ersguterjunge!!!

Visca el Barça!!!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Das machst du bei der PS3 genauso...
egal... xbox sucked.... :p
Basel ai Liebi!!!

Dizp
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dizp »

xbox360 vs ps3... da bruchts kei gägenüberstellig, het au mit sympathie und kult ztue... also ps3 kaufe, alli! :cool:

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

maradoo hat geschrieben:egal... xbox sucked.... :p
korrekt - die xbox schon, die xbox360 hingegen gar nicht. ;)

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

E.T.A hat geschrieben:Naja... min HD-TV Monitor woni für mi PC han het en besseri.... glaubs... hehehehe :cool:

1280x1024 ... heeeeeeeeeeeeeeeeschn!

Mit dinere Ufflösig bisch aber guet bedient... mach der mol keini Sorge!!! Ha scho XBox 360 uf soner Ufflösig gspielt und s'macht Spass....
Ufffff, do bin ych aber beruhigt :p

Nei, ych bi sehr z fryyde mit däm TV und ych glaub au nidd dass mini alte Auge e Unterschyyd merke wurde :D

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

E.T.A hat geschrieben:Es geht hier ja auch um die PS3! :D
Eben und auch dort zahlst du Gebühren für Online spielen....

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:egal... xbox sucked.... :p
Es gibt doch nichts über eine objektive Diskussion mit vielen guten Argumenten....

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Es gibt doch nichts über eine objektive Diskussion mit vielen guten Argumenten....
glaubensfrage! ;)
Basel ai Liebi!!!

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Y ha mer eerlig gseit vor Langem emol gschwoore nie irgend e Konsole vo Microsoft z kaufe. Het für mi eifach nid basst. Abgsee dervoo het die alti XBox brutal gsucked. Nachdäm si aber mit der 360 brutal uffdreit hän und Sony mit somene Bryys in Märt goot schtoot für mi fescht dassi mer (vorerscht) sicher emol d 360 hol. Wenn d PS3 mitem Bryys aabekunnt denn überlegs mer vilicht. Nur gits bis denn woorschiinlig scho gli d PS4 und XBox 720 oder so...

Schad, s duet mer als altem PS-Jünger zwoor wee, aber y glaub Sony macht sich mit däm Dräggsbryys s Lääbe sälber schwer.

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Platini hat geschrieben:[...] gits bis denn woorschiinlig scho gli d PS4 und XBox 720 oder so...[...]
für beide systeme ist nicht vor 2012 mit einer next-generation konsole zu rechnen.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

[quote="maradoo"]glaubensfrage! ]
Was spricht denn deiner Meinung nach für die PS3? Ausser der höhere Preis natürlich... ups, sorry, da hab ich was verwechselt :rolleyes:

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

zul alpha 3 hat geschrieben:für beide systeme ist nicht vor 2012 mit einer next-generation konsole zu rechnen.
Denn gits glyych no Hoffnig ;)

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Platini hat geschrieben:Y ha mer eerlig gseit vor Langem emol gschwoore nie irgend e Konsole vo Microsoft z kaufe. Het für mi eifach nid basst. Abgsee dervoo het die alti XBox brutal gsucked. Nachdäm si aber mit der 360 brutal uffdreit hän und Sony mit somene Bryys in Märt goot schtoot für mi fescht dassi mer (vorerscht) sicher emol d 360 hol. Wenn d PS3 mitem Bryys aabekunnt denn überlegs mer vilicht. Nur gits bis denn woorschiinlig scho gli d PS4 und XBox 720 oder so...

Schad, s duet mer als altem PS-Jünger zwoor wee, aber y glaub Sony macht sich mit däm Dräggsbryys s Lääbe sälber schwer.
-Was hat dir denn an der Xbox nicht so schlecht gefallen?
-Wie will Sony denn die PS3 noch mehr subventionieren? Die Kosten übersteigen ja den Verkaufspreis um glaube ich 500 Dollar... UNd wenns nicht läuft und zu wenig Spiele etc. verkauft werden?!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Was spricht denn deiner Meinung nach für die PS3? Ausser der höhere Preis natürlich... ups, sorry, da hab ich was verwechselt :rolleyes:
was sprach für den fcb in der nati b?? treue...
aimol sony immer sony...

hauptgrund für d ps3 -> spiel!!
Basel ai Liebi!!!

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:was sprach für den fcb in der nati b?? treue...
aimol sony immer sony...

hauptgrund für d ps3 -> spiel!!
Welche denn? Meinst du die vielen Exclusiv, ähm, Ex-Exclusivgames, welche es nun nur noch für die Xbox 360 geben wird?! Die grosse Auswahl die zurzeit herrscht (finde ich übrigens eine Frechheit!)

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:[...] hauptgrund für d ps3 -> spiel!!
maradoo,

viva pinata spielt man auf der 360 nicht auf ps3 ... ;)

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:-Was hat dir denn an der Xbox nicht so schlecht gefallen?
-Wie will Sony denn die PS3 noch mehr subventionieren? Die Kosten übersteigen ja den Verkaufspreis um glaube ich 500 Dollar... UNd wenns nicht läuft und zu wenig Spiele etc. verkauft werden?!
Zue 1. Hä ? Ha gseit an der alte Xbox het mer grad gar nüt gfalle. Durchschnittlichi Schpiil, z wenig exclusives...An der neue gfallt mer d Grafik, d Games und sogar so nääbesächliggi Sache wie s Design (guet, das gfallt mer bi der PS3 au).

Und zue 2. Miesst me sich bi Sony halt d Froog schtelle, ob me denn halt nid hätt könne z.B. uff das Blueray-Laufwärgg oder weiss der Gugger was das Ding so düür macht (ha jetz nid alli 500 Threads zur PS3 duuregläse) verzichte.

D XBox360 bewiist jo, dass me e Konsole mit äänliger Leischtig durchus au rentabel produziere ka.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Welche denn? Meinst du die vielen Exclusiv, ähm, Ex-Exclusivgames, welche es nun nur noch für die Xbox 360 geben wird?! Die grosse Auswahl die zurzeit herrscht (finde ich übrigens eine Frechheit!)
kasch mer au sage d xbox360 lutscht mer eins, i kauf si trotzdäm nit...
Basel ai Liebi!!!

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Usserdäm @zuli

Kasch mer glaube, wenni die Tonne uff der hooche Kante hätt würdi mer d PS3 kaufe ooni mit der Wimbbere z zugge. Aber d XBox bringt fascht genauso gueti Performance zumene dütligg gringere Bryys. Das isch im Momänt s usschlaggäbende.

Antworten