nai viil aifacher: ai kuugele isch rotblau, aini schwarzwiss und zwai sin blauwissKimplayer hat geschrieben:Jo d Kugele sind sicher irgendwie markiert dass d Glücksfee au joo Z gege Basel zieht...![]()

nai viil aifacher: ai kuugele isch rotblau, aini schwarzwiss und zwai sin blauwissKimplayer hat geschrieben:Jo d Kugele sind sicher irgendwie markiert dass d Glücksfee au joo Z gege Basel zieht...![]()
du kasch nit schryybe, das wüsse mir..aber läse offebar au nitz basel a mym ryy hat geschrieben:aso ich wönsche mir jetzt willudn im final zürich... hoffe aber dann können wir feiern... wann wird ausgelosst?!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
BS-Supporter hat geschrieben:I wünsch mir Züri dehei!
FCB-FCZ
FCL-YB
Final in Bärn: FCB - FCL