Bahnhofshalle

Diskussionen rund um den FCB.
Rey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey »

tilly hat geschrieben:ich war heute nachmittag beim kaffee und kuchenessen in gedanken bei euch.
ja, und auch ich bin heute beim spazierengehen auch nass geworden!
über ein nettes liedchen vom bahnhof hätte ich mich jedenfalls sehr gefreut!
Schade. :(
es waren einige am filmen/aufnehmen beim besagten lied ohne ende in der halle, vielleicht findet sich noch jemand? (hätte es auch gerne)

da hast wirklich was verpasst, das ambiente war dank dem hall MAGISCH und das lied wurde wieder und wieder angestimmt. eine japanische touristin neben mir blieb stehen, hielt sich die hand völlig berührt vor den mund und schwelgte, wie auch dutzende von passanten :cool:
auf jetzt, nächst mal wieder machen!

Apassionado
Neuer Benutzer

Beitrag von Apassionado »

cinyna hat geschrieben:Euphorie nach dem scheiss match?! sorry aber spiel isch schlächt gsi und d stimmig wohl dementsprächend.. am bahnhof hän plötzlich alli könne singe, aber im stadion.. naja..
Ich dänk das het eher drmit ztue, dass mr im bahnhof eifach alli wo gärn, luut und immer singe uff eim huffe gsi sin und im stadion hets immer lyt drzwüsche wo eifach s muul nid uffgriege...

s.t.f
Neuer Benutzer

Beitrag von s.t.f »

jo das isch halt scho so- aber die aktion isch eifach ;) :cool: - zieh mir d videos immer wieder ihne-zuuuu geil :D so chas ächt witer goh
F.C. Basel 1893

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

s.t.f hat geschrieben:jo das isch halt scho so- aber die aktion isch eifach ]videos[/B] immer wieder ihne-zuuuu geil :D so chas ächt witer goh
wo chamme das luege

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

mannomann isch das geil gsi...

pause duuresinge (das lied aignet sich jo sooo perfeggt :cool: )

ufem haiwäg singe

im zug e riiiise gaudi (in unserem abteil)

und denn dr bahnhof...

ehrlich, y ha hienerhutt gha...magie, euphorie, wie wenn mir maischter worde wäre,
ha no znacht im bett wyttergsunge :D

GANZ GEIL GSI JUNGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

an alli wo sich froge, wieso die grundlosi stimmig:

scheissegal wieso!!!!

egal was für droge in dr luft gsi sin,
spontan e fescht mache isch doch dr hammer :cool:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

seth hat geschrieben:an alli wo sich froge, wieso die grundlosi stimmig:

scheissegal wieso!!!!

egal was für droge in dr luft gsi sin,
spontan e fescht mache isch doch dr hammer :cool:
dr beschti post in dem fred sit mim erschte :cool:

SO ISCHES!!!!

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Josy Ebinger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Josy Ebinger »

"Erst kommt das kleine Fest, dann kommt das große Fest."

s.t.f
Neuer Benutzer

Beitrag von s.t.f »

...eifach handy-videos vo dennä wo gmacht hänn- isch eifach hammer :cool:
F.C. Basel 1893

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

s.t.f hat geschrieben:...eifach handy-videos vo dennä wo gmacht hänn- isch eifach hammer :cool:
dann frag ich mal meinen filius
der singt glaub ich immer noch :cool:

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

seth hat geschrieben:mannomann isch das geil gsi...

pause duuresinge (das lied aignet sich jo sooo perfeggt :cool: )

ufem haiwäg singe

im zug e riiiise gaudi (in unserem abteil)

und denn dr bahnhof...

ehrlich, y ha hienerhutt gha...magie, euphorie, wie wenn mir maischter worde wäre,
ha no znacht im bett wyttergsunge :D

GANZ GEIL GSI JUNGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
definitiv! ich au
haimfaart und schalterhalle sin schlicht und aifach :cool: gsi

ganz geil isch au d byyljeekontrolle im zug gsi *sing* "daas isch uns're hyundai..."

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

V.I.P.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von V.I.P. »

scheiss natel filmereie....lieber selber mitsinge statt go fötele und filme..
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Rey hat geschrieben:. eine japanische touristin neben mir blieb stehen, hielt sich die hand völlig berührt vor den mund und schwelgte, wie auch dutzende von passanten
Die armi Frau hett wohrschyyns eher Angscht ka vor somene Huffe singende Barbare.... :D :D :D
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

mimpfeli hat geschrieben:Die armi Frau hett wohrschyyns eher Angscht ka vor somene Huffe singende Barbare.... :D :D :D
weshalb sollte sie angst haben? du warst doch nicht dabei ...

*duckundweg*
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Jaja, Kriens ist ja um Welten besser :rolleyes:

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Hier ein kleiner Vorgeschmack

Bild

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

wow war das ne stimmung.. einfach genial... hab mich super amüsiert... :) bravo...
ja nieh meh brögglifääld... denke ich auf jeden fall... aber eigentlich finde ich es fast einbisschen schad.. war doch imemr so schön :D
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

die ganze zeit wird darüber geredet wie scheisse das brügglifeld ist.

ich hingegen finde dieses stadion überhaupt nicht schlecht. für einen club wie aarau genau die richtige grösse. ausserdem eine nette stehrampe nahe am feld...

wer sich sicher freuen wird sind unsere capos, welche sich nicht mehr mit dem spitzen zaun herumschlagen müssen :D

Laca
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laca »

unit_bs hat geschrieben:die ganze zeit wird darüber geredet wie scheisse das brügglifeld ist.

ich hingegen finde dieses stadion überhaupt nicht schlecht. für einen club wie aarau genau die richtige grösse. ausserdem eine nette stehrampe nahe am feld...

wer sich sicher freuen wird sind unsere capos, welche sich nicht mehr mit dem spitzen zaun herumschlagen müssen :D
das brügglifeld ist solange nicht scheisse bis man mal scheissen muss... :o

Ach, wie gut, dass niemand weiss,

dass ich Rumpelstilzchen heiss!

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

unit_bs hat geschrieben:die ganze zeit wird darüber geredet wie scheisse das brügglifeld ist.
ja hast recht.. so nah ist man wirklich fast nicht mehr-- irgendwie ist dieser brögglifäld einfach so alt,,, wir müssen ja auf einem hügel dreck stehen.. ;) aber als aargauer fand ich es immer so schöön "verräter zu spiielen*
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

[quote="Stiffmeister"]Die einzig reale sind die wo d Halbzit durregsunge händ :cool: ]

wie wahr!!!

doch zu dämm erlääsene krais derf sich nid ä mängge zellä ;)
halbzyt und bhf.halle allez. das hett au fyr mi das spiel zem spiel vo dr ruggrundi gmacht.

schappo vor allne bedailigte!!!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Laca hat geschrieben:das brügglifeld ist solange nicht scheisse bis man mal scheissen muss... :o
Hast verdammt recht :mad:

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

Laca hat geschrieben:das brügglifeld ist solange nicht scheisse bis man mal scheissen muss... :o
haha :)
goldigs 1893

RL88
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RL88 »

[quote="Stiffmeister"]Die einzig reale sind die wo d Halbzit durregsunge händ :cool: ]

aight so isches ;)
1893  :cool:

_schnudergoof_basel_
Erfahrener Benutzer

Beitrag von _schnudergoof_basel_ »

het öpper es video???oder en soundclip??i wohn jo bekanntlicherwiiis nit in basel :mad:

Pibe d'oro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pibe d'oro »

Schooffseggel hat geschrieben:ganz geil isch au d byyljeekontrolle im zug gsi *sing* "daas isch uns're hyundai..."
Er heisst jetzt aber nach eigenen Angaben Kawasaki :D

Herrlich gsi :D

Hyundai schiess ä gooool, schiess ä goool für uuuns :cool:
Mir sin mitem Velo doo :cool:

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher :eek:

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

Pibe d'oro hat geschrieben:Er heisst jetzt aber nach eigenen Angaben Kawasaki :D

Herrlich gsi :D

Hyundai schiess ä gooool, schiess ä goool für uuuns :cool:
het är das so gsait gha?
ha numme gheert, ass pletzlig nimm "hyundai" sonder "kawasaki" gsunge woorde isch.
bisch däm fall au im waage mit dr disco-lampe gsi, wo immer numme denn glyychtet het, wenn epper an d deggi glopft het?

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Schooffseggel hat geschrieben:definitiv! ich au
haimfaart und schalterhalle sin schlicht und aifach :cool: gsi

ganz geil isch au d byyljeekontrolle im zug gsi *sing* "daas isch uns're hyundai..."
aaaaaaiiiiiiiiiiighhtt :cool:

obwohl er hed welle kawasaki gnennt wärde :D

edit: ups, gar nit fertig gläse...

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

[quote="duurige"]wie wahr!!!

doch zu dämm erlääsene krais derf sich nid ä mängge zellä ]
:cool: :cool: :cool:

Pibe d'oro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pibe d'oro »

Schooffseggel hat geschrieben:het är das so gsait gha?
ha numme gheert, ass pletzlig nimm "hyundai" sonder "kawasaki" gsunge woorde isch.
bisch däm fall au im waage mit dr disco-lampe gsi, wo immer numme denn glyychtet het, wenn epper an d deggi glopft het?
Jep, är het gseit "Nix Hyundai, heute heissi Kawasaki" :cool: Geile Siech isches :D

Jo, die Scheiss Lampe isch mer au ugfalle :D
Mir sin mitem Velo doo :cool:

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher :eek:

Gesperrt