In der Tat, gegen Zirü auf dem Hardturm hat er sie zweimal weichgeklopft, man kann es nicht einmal mehr zählen, all die Situatuionen, vielleicht noch Wankdorf und gestern. Klar ist, dass er so irgendwaann einmal das Glück, das er auf seinen Seite zwingt, auch überstrapazieren wird, doch das macht nichts aus.maradoo hat geschrieben:sone geile siech!!!!! frankie, ein vo de beschte 1gg1 goalies woni bis jetzt gseh ha!!!!!!!!!!!
Francooooooooooooooooooooo!!!!
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Nimm bitte Wächter und Kirschstein aus dieser Aufzählung raus. Beide haben da nix zu suchen. Habe beide im Herbst 06 live gesehen und die haben wirklich nichts da zu suchen!Aficionado hat geschrieben:Wenn die deutschen ein Problem nicht haben, dann ist es das Torhüterproblem.
Er hätte nie ne Chance in der BuLi.
Kahn, Rost, Hildebrand, Wiese, Wächter...Kirschstein
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"
Das Leben ist eine Hure!"
Ok ich gib dir recht, d schwytzerliga isch kei gradmesser , aber hesch gseh wo er bi dr spanische liga gspielt het. Ok es het kei digge Ronaldo und au kei Henry wo usbotet wird ka. Aber es het Ronaldinho, e Messi, e Eto, e Torres, e Villa, e Backham und e Roberto Carlos ka. Also us minere sicht hesch mit jedem vo däne Type meh ztue im Goal als mit däne drei wo du ufzählt hesch.Chilli hat geschrieben:hahaha... ab und zue muessi eifach nur lache...! sorry.. hhahaha
meinsch will er nur am Lausanner, oder wie de typ heisst, de ball wäg gstrichlet hhet, isch er e megga goli??? hahaha...
du muesch zerst emol seh was für e niveau schwizer liga isch.. Fortschritt sind scho cho aber immer nonig so e fortschritt zum sage es cha mithalte bim mittelfeld.
und zweitens, er het amene aarauer de ball wäg gstrichlet und nid amene henry, ronaldo oder e trezegol.. amene aarauer spieler....!
er isch e guete goli, das stimmt scho, aber blibet ufem bode.. schwizer liga niveau isch er top.!
Und wenn du die Spanischi Liga verfolgt hesch ( ich has, do die ganz dfamillie vomene sehr gute Kolleg Barca fan sind und ich immer zu ihm bi go Primera Divison luege ) denne weisch das er selte Flops ka het. Meistens het er e Goal kassiert wo eine elei uf ihn zueglofe isch. Denn d Abwehr vo däne isch untersti gsi.
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Auch Wiese hatte mal nen Hänger und jetzt spielt er wieder phänomenal.Kimplayer hat geschrieben:Nimm bitte Wächter und Kirschstein aus dieser Aufzählung raus. Beide haben da nix zu suchen. Habe beide im Herbst 06 live gesehen und die haben wirklich nichts da zu suchen!
Aber dieses Thema passt nicht hier rein

- Pro Rakitic!
- Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
[quote="Aficionado"]Auch Wiese hatte mal nen Hänger und jetzt spielt er wieder phänomenal.
Aber dieses Thema passt nicht hier rein ]
Wiese...mal kurz überlegen...Wiese...war das nicht die legendäre Hechtrolle gegen Juve in der Nachspielzeit

Aber dieses Thema passt nicht hier rein ]
Wiese...mal kurz überlegen...Wiese...war das nicht die legendäre Hechtrolle gegen Juve in der Nachspielzeit

Mir sin mitem Velo doo
Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

amigs frogi mi scho...
zerscht hört mä er sig dr glych fliegefänger wie dä wo gange isch und es paar parade spöter isch er ä held.
kah mi irgendöper mol ufklähre
das ä neue spiiler aalaufzyt brucht sot doch jedem klar sy, oder?
schad findis für dr louis. guet isch es vermuetli für uns, do mr hinde widr eine stoh händ wo si job im grosse ganze sehr guet macht.
zerscht hört mä er sig dr glych fliegefänger wie dä wo gange isch und es paar parade spöter isch er ä held.
kah mi irgendöper mol ufklähre

das ä neue spiiler aalaufzyt brucht sot doch jedem klar sy, oder?
schad findis für dr louis. guet isch es vermuetli für uns, do mr hinde widr eine stoh händ wo si job im grosse ganze sehr guet macht.
hey, ein torhüter wird auch an seinen leistungen gemessen. und wenn ein torhüter halt in den ersten paar spielen schlecht spielt, dann wird er schlecht bewertet, ist doch klar. es war ja nicht zu erwarten, dass er automatisch zu einem sicheren rückhalt wird, nicht aus jedem flop wird nach sinre "aalaufziit" e hit, für das hemmer au bim FCB gnueg Bispil.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
[quote="Querdängger"]er ist ein Thema für die argentisnische Nati. Als er zum FCB kam, war er Torhüter Nr 4 und dürfte inzwischen Nr 3 sein. Vielleicht spielt er gegen die Schweiz ]
von mir aus muss er nicht unbedingt für seine nati spielen. er soll sich für den fcb den arsch aufreissen.
angenommen er würde für argentinien spielen, würde er zu sehr im schaufenster stehen. ich möchte franco schon noch zwei drei jahre bei uns haben.
und in letzter zeit hat er wirklich gut gespielt. jeder der das nicht sieht... aber lassen wir das
von mir aus muss er nicht unbedingt für seine nati spielen. er soll sich für den fcb den arsch aufreissen.
angenommen er würde für argentinien spielen, würde er zu sehr im schaufenster stehen. ich möchte franco schon noch zwei drei jahre bei uns haben.
und in letzter zeit hat er wirklich gut gespielt. jeder der das nicht sieht... aber lassen wir das
Visionär
Oh ja du seisch es. Es sind exakt 2 Fehlgriff gsi vo Ihm. Aber sit em Luzern spiel (0:2 für d Lutscher). Han ich kei einzigi schwächi meh gseh.Diegito hat geschrieben:Alli wo jetze kömme, und saage, das sich dr Franco brutal gsteigeret het, daser JETZE d'ablösesumme wärt isch usw. händ mE kai Ahnig !!!
Dr Franco isch in dr Vorrundi scho so guet druff gsi, aber viel lüt händ sich vo 1-2 fehler loh tüüsche (und vo de Medie).
Er het e unglückliche istand kah, das isch alles. Er het in dr vorrundi scho Rueh ussgstrahlt, het denne scho x-Match grettet kah, oder verhinderet das mir nid mit 5 oder 6 goal verliere tüend. Aber dazumal isches halt "in" gsi, z´saage das die 4mio e fehlinvestition usw. gsi sind, und jetze wir dr franco halt vo überall globbt.
y bi im herbst scho froh gsi das mir dr franco händ.
S Luschtige isch eifach obwohl mer im Verhätniss en hohi Aslösi zahlt hen.
Isch uf drü jahr gseh dr Franco billiger als dr Zubi. Der het extrme viel meh verdient.
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
und schon wieder ein spiel mehr und kein ball hinter der linie..genial... heute hatte er aber glück das er nur gelb sah..
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
hinzue kunnt, dass mr mitem franco wahrschienlich trotz dene 3 mios mehr gwinn mache als mitem zubi bim "witertransfer"ZEO hat geschrieben:...
S Luschtige isch eifach obwohl mer im Verhätniss en hohi Aslösi zahlt hen.
Isch uf drü jahr gseh dr Franco billiger als dr Zubi. Der het extrme viel meh verdient.

nüt für unguet !
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Franco in sinere momentane Verfassig e sichere Rückhalt für dr FCB.
Sini Abschläg, genau ufe Ma, si 1 zu 1 eifach genial, und wener den d Sproch au no guet beherscht folgenem sini Hintermänner ufs Wort.
Es gseht teilwis echli unprofessionell us aber ich denk es isch sini Art Fuessball z spiele und ich bi sicher er isch ufeme super weg.
Sini Abschläg, genau ufe Ma, si 1 zu 1 eifach genial, und wener den d Sproch au no guet beherscht folgenem sini Hintermänner ufs Wort.
Es gseht teilwis echli unprofessionell us aber ich denk es isch sini Art Fuessball z spiele und ich bi sicher er isch ufeme super weg.
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
überhaupt nicht. es gab keinen grund in dieser situation rot zu zeigen.z basel a mym ryy hat geschrieben:... heute hatte er aber glück das er nur gelb sah..
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
weniger aus 1 goal ha ig gmeintfresh hat geschrieben:es isch eifach schön, das meh nit vorem match scho müess säge, mir bruche mind. 2 goal, will eins bechöme mir sicher....
endlich stoht diä null hinte.... vilicht schaffe mir dr gwünschti gegegoal schnitt vom gross no...![]()
![]()
![]()
was het er gforderet? 1 goal im schnitt?

[CENTER]Uff los gohts los..!
Spiiler Rot und Blau spiilet hüt grandios
Und laufts mol nit so wie mir wänn
Hörsch du hinter dir unsri Gsäng
Ooh efcebe als Maischter di z gseh
Uns höret: ,,Kämpfet no meh!!u201C
Uff dini Goal gizz e n'Explosion
MUTTENZERKURVE ai Tradition!!![/CENTER]
Spiiler Rot und Blau spiilet hüt grandios
Und laufts mol nit so wie mir wänn
Hörsch du hinter dir unsri Gsäng
Ooh efcebe als Maischter di z gseh
Uns höret: ,,Kämpfet no meh!!u201C
Uff dini Goal gizz e n'Explosion
MUTTENZERKURVE ai Tradition!!![/CENTER]
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Nun sollte sich Franco auf das Wesentliche besinnen, nämlich seinen Kasten reinzuhalten gegen Zirri, egal wenn er ein erstes Mal patzt gegen Thun. Die Devise heisst, sich einmal auf die Sprintstärke seiner Vorderleute verlassen und nicht selbst auf Harakiri zu machen, unter allen Umständen eine weitere gelbe Karte zu vermeiden, was das Forfait gegen Z bedeutete. Obwohl einem nicht Angst und bange werden müsste mit Louis in der Pole. Aber es wäre der Zeitpunkt einfach da, dem FCB die Drei zu retten mit mirakulösen Paraden und so das erste Mal wirklich als Matchwinner aus einem Match zu gehen, Mladen schiesst vorne ganz sicher ein Tor. 

Hesch Depeche-Tix?

welcher unserer defensiv leute steht in deinen augen vom tempo her in direktem zusammenhang mit dem eigentlichen sinn eines sprints?Éder de Assis hat geschrieben: Die Devise heisst, sich einmal auf die Sprintstärke seiner Vorderleute verlassen und nicht selbst auf Harakiri zu machen
unsere verteidigung steht in der tat sicherer da als in der vorrunde doch in den meisten szenen, in denen ein blau-roter einen gegnerischen stürmer noch abläuft, handelt es sich um einen mittelfeldspieler wie ba oder gar einem, unter akutem energieanfall leidenden stereo was doch auch zeigt, das die defensive immernoch eher mit einer sportlichen limousine als einem rennwagen zu vergleichen ist