Zuschauerzahl gegen Aarau im Cup

Diskussionen rund um den FCB.
Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Asselerade hat geschrieben:hoffentlich wirds ein elektrisierender abend. ob viel kommen oder nicht ist unwichtig. hauptsache ist dass die, die kommen mit dem herzen dabei sind.
rischtisch - wenn weniger kömme hallts drfür meh im joggeli...

http://www.youtube.com/watch?v=lK5EKtsAbB4
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

swissstar hat geschrieben:au wenns optimal isch könne mr hüt vo glygg rede wenns meh als 12'000 wärde...
Die kämmte sälbscht denn nid wenn d JK zehle wurd, sunscht miesste mir jo in dr Meischterschaft gege Aarau und co. eklatant höheri Zueschauerzahle ha und das hämmer nid unbedingt ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Napi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Napi »

rotoloso hat geschrieben:Scho no komisch das die blöde sieche vo dr Champions League sich nid in d'Schwizz ummegluegt hänn... mir sinn do Liechtijohre im Voruss was fuessball betrifft... was wänn die scho in dr tiefi Fuessballprovinz Ängland, Italie, Spanie, Dütschland, usw. vo Fuessball wüsse. :rolleyes:
England = Schweizer Zeit - 1h = 19.45 für CL. Da ist 19.30 für Cup angebracht, zumal die Wege in Basel kürzer sind als in Londen. :p

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

Legolas hat geschrieben: «Aarau droht Zwangsabstieg nach Cup-Spiel in Basel!»
:D :D :D :D

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

altjoggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von altjoggeli »

Hület doch nid ume wäge dere Zuwschauerzahl. Die geilschte Spil wie z. B. gege Nancy hän au vor ä spärliche Kulisse statt gfunde. Wenns 13`000 git isch das ok!Lueget mol uf Italie wie döt Zuschauerzahle ussehn...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

altjoggeli hat geschrieben:Hület doch nid ume wäge dere Zuwschauerzahl. Die geilschte Spil wie z. B. gege Nancy hän au vor ä spärliche Kulisse statt gfunde. Wenns 13`000 git isch das ok!Lueget mol uf Italie wie döt Zuschauerzahle ussehn...
Dört kömme no e paar anderi faktore drzue:

- Im Momänt isches "IN" sich nur für d'Nati z'interessiere
- (übertriebeni TV Bricht über aagäblichi) Gwaltwälle haltet d'Familie färn
- Sky und Mediaset Premium bhalte sowieso alli die wo nid extrem aagfrässe sin vorem TV denn es isch billiger und bequemer.
- Nach alles was in de letschte paar Johre füre koh isch (Moggi-Skandal, Doping, gfälschti Päss, zwangsabstieg nach luscht und Luune, ecc.) isch dr Glaube ammene ehrliche Wettbewärb verlore gange
- Stadie sin z.T. schlimmer z'wäg als s'alte joggeli.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Kimplayer hat geschrieben:Vor allem wenn de e Saisonkarte hesch, dörfsch dy nyt beklagge!!!
Ich stand uf em Balkon D4 und zahl dodrfür 310 Stutz. Das isch dr Yitritt fyr öbbe 10 Spiel. Dass heisst, in dr Meisterschaft, dörf ich 8 Mätch :cool: gratis go luege! Und wenn meh denn halt im Cup emol zahle muess, isch dass jo nyt so schlimm!
ich sage ja nicht, dass ich nicht gehe, nur ist es für viele nicht genug Attraktiv für CHF 40-50. So, jetzt mach ich mich auf den Weg. Wahrscheinlich Gellert mit 7-8 anderen Kollegen aus dem Club.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

- Im Momänt isches "IN" sich nur für d'Nati z'interessiere

wie do...

- (übertriebeni TV Bricht über aagäblichi) Gwaltwälle haltet d'Familie färn

wie do...

- Sky und Mediaset Premium bhalte sowieso alli die wo nid extrem aagfrässe sin vorem TV denn es isch billiger und bequemer.

nid wie do....

- Nach alles was in de letschte paar Johre füre koh isch (Moggi-Skandal, Doping, gfälschti Päss, zwangsabstieg nach luscht und Luune, ecc.) isch dr Glaube ammene ehrliche Wettbewärb verlore gange

nid wie do....

- Stadie sin z.T. schlimmer z'wäg als s'alte joggeli

ein grund zum gehen...
CR7 Fanboy

Homer S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homer S. »

Z'italiä goht einfach niämrd will das eh alläs scho voräm spiil abgmacht isch und denn wird dä ball chli hin und här gschobä.
Und das isch jo nid so wirglig intressant... :D
[CENTER]:D *****Duff Beer*****:D [/CENTER]

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

y glaub ych und die 20'000 andere wo nid gsi sinn, hänn e megahammer matsch verbasst ......
birdy-num-num!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

kopfwee hat geschrieben:y glaub ych und die 20'000 andere wo nid gsi sinn, hänn e megahammer matsch verbasst ......
Spannend war es allemal :rolleyes: :rolleyes:

Gesperrt