dasch hald jez d abrächnig vom publikum wo "nüt z saage het" ..... gäll liebe hossa! und in ere sprooch wo sogar s gigi verstoot!Latteknaller hat geschrieben:bitter...
Zuschauerzahl gegen Aarau im Cup
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
jep, me luegt denn halt aifach es fascht leers stadion aa,Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Isch doch glych! D'Vergangeheit het zeigt, dass d'Stimmig bi so Spiel nid schlächter isch. D'Kurve wird eh guet gfüllt sy.
aber das kenne mir jo vo usswärtsspiil (z.B lugano)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
e sälte dummi Ussag.Agent Orange hat geschrieben:D`Mode-Fans luege lieber dehai in dr wärmi am Färnseh <Stricher gäge Gülle!>![]()
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
Sektor (G-Tribüne) 44.00 4281repplyfire hat geschrieben:tja, isch halt nit jedä bereit 50 Hebel ane z lege für e Cupmatch gege Aarau. Und hoffentlich merge si ändlich mol wie wichtig e guete Umgang mit dä Fans isch....
Sektor D-Balkon (MK) 33.00 2837
Sektor D-Parkett (MK) 22.00 2335
Geht auch günstiger.
Vor allem wenn de e Saisonkarte hesch, dörfsch dy nyt beklagge!!!repplyfire hat geschrieben:tja, isch halt nit jedä bereit 50 Hebel ane z lege für e Cupmatch gege Aarau. Und hoffentlich merge si ändlich mol wie wichtig e guete Umgang mit dä Fans isch....
Ich stand uf em Balkon D4 und zahl dodrfür 310 Stutz. Das isch dr Yitritt fyr öbbe 10 Spiel. Dass heisst, in dr Meisterschaft, dörf ich 8 Mätch

Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"
Das Leben ist eine Hure!"
D'Aaspielzytt isch au absolut beschisse, käi Ahnig wär die bestumme het ob dr FCB oder dr SFV oder wär au immer aber sie isch voll beschisse. Jede wo bis am 20:00 schafft wird logischerwiis nid koh, vill lütt hänn ammene Mittwuch au Schuel (Wytterbildige usw.) bis am 20:00, usw.
Die blödi Zytt wird nid zum erschte mol feschtgleggt aber wennme us de Fähler nid lere will... isch sicher nid dr einzigi Grund aber e wichtige.
Die blödi Zytt wird nid zum erschte mol feschtgleggt aber wennme us de Fähler nid lere will... isch sicher nid dr einzigi Grund aber e wichtige.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
So blöd ist diese Zeit auch wieder nicht. Besser wäre 20:30 gewesen.rotoloso hat geschrieben:D'Aaspielzytt isch au absolut beschisse, käi Ahnig wär die bestumme het ob dr FCB oder dr SFV oder wär au immer aber sie isch voll beschisse. Jede wo bis am 20:00 schafft wird logischerwiis nid koh, vill lütt hänn ammene Mittwuch au Schuel (Wytterbildige usw.) bis am 20:00, usw.
sicher besser als 16.00 (sunntig) oder 17.45 (samstig am nüni scho bsoffe!)rotoloso hat geschrieben:Logisch, 20:30 oder 20:45 wieso das do nid möglich isch verstandi nid.
oke...20.45 wär ideal...
ich mues halt au mi fuessballtraining schwänze...
HJK - Suomen Mestari 27 kertaa
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
Genau, du machsches jetzt, aber vill sinn nid drzue bereit. Arbet (vill läde bis am 20:00 offe), Schuel, Training, usw. die Zytt isch eifach scheisse.HJK hat geschrieben:sicher besser als 16.00 (sunntig) oder 17.45 (samstig am nüni scho bsoffe!)
oke...20.45 wär ideal...
ich mues halt au mi fuessballtraining schwänze...
Es gitt halt in Basel nid 35'000 aagfässeni wo alles in kauf nämme, das sinn höggschtens e paar tuusigi.
-
- Erfahrener Benutzer
Das isch sicher au e Grund. Das und d'Zytt mache sicher 10'000 Tix us.Fenta hat geschrieben:Verdient der FCB zurzeit denn wirklich mehr Zuschauer? Die Attraktivität bei den letzten Heimspielen lässt halt schon zu wünschen übrig...
ALso 10'000 isch glaub scho e bitz hochgriffe!rotoloso hat geschrieben:Das isch sicher au e Grund. Das und d'Zytt mache sicher 10'000 Tix us.
Miner mainig noch sin d Hauptgründ dodefür dass de Gägner nidd addraggtiv isch und me äxtra Yydridd muess zahle. Lueg emol e normale Match aa, wieviel JK-Bsitzer dörte färn blyybe...
die meiste häns doch gar nit gwüsst das si mien go tickets hole!Mayor hat geschrieben:ALso 10'000 isch glaub scho e bitz Hochgriffe!
Miner Mainig noch sin d Hauptgründ dodefür, dass de Gägner nidd attraktiv isch und me äxtra Yydridd muess zahle. Lueg emol e normale Match aa, wieviel JK-Bsitzer dörte färn blyybe...
i weiss sunst immer genau wen i kha d tickets go hole etc. diesmol hanis erst am letschte daag erfahre!!!!!!!! kei hiwies für d JK bsitzer etc....
Basel ai Liebi!!!
-
- Erfahrener Benutzer
Kommt drauf an. Wenn du Emotionen und Spannung liebst wie am letzten Samstag, dann bist du momentan richtig bei FCB-Spielen.Fenta hat geschrieben:Verdient der FCB zurzeit denn wirklich mehr Zuschauer? Die Attraktivität bei den letzten Heimspielen lässt halt schon zu wünschen übrig...
Falls du aber immer Gala-Fussball und Kantersiege sehen willst wie noch vor 3 bis 4 Jahren mit Jimmy, Hakan, Muri, Rossi & Co., bist du halt momentan falsch. Ich persönlich mag halt das erste lieber....darum freu ich mich auf heute!
Glaubmrs wenn dä Match am 20:45 wär und dr FCB im Momänt, spektakel puur zeige würd, denn hättemer hütt sicher min. 20'000 egal ob Aarau oder GC.Mayor hat geschrieben:ALso 10'000 isch glaub scho e bitz hochgriffe!
Miner mainig noch sin d Hauptgründ dodefür dass de Gägner nidd addraggtiv isch und me äxtra Yydridd muess zahle. Lueg emol e normale Match aa, wieviel JK-Bsitzer dörte färn blyybe...
-
- Erfahrener Benutzer
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Wie sieht das eigentlich mit den Kosten aus? Es braucht ja ca. 15'000 Zuschauer für eine schwarze Null. Im Cup werden ja Kosten und Gewinn geteilt, muss jetzt Aarau eine für sie extrem hohe Summe draufzahlen? 

Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Wie sieht das eigentlich mit den Kosten aus? Es braucht ja ca. 15'000 Zuschauer für eine schwarze Null. Im Cup werden ja Kosten und Gewinn geteilt, muss jetzt Aarau eine für sie extrem hohe Summe draufzahlen?![]()

«Aarau droht Zwangsabstieg nach Cup-Spiel in Basel!»
© by Legolas - all rights reserved
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer