gleis 7
-
- Neuer Benutzer
gleis 7
ich bi grad mit dr fründin am diskutiere. isch s gleis 7 vom sibni am obe bis sibni am morge gültig (also au am morge am 6i no dr erscht zug), oder eifach bis ufe letscht zug?
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
bis betriebsschluss, also letschte zug...Ludwig van hat geschrieben:ich bi grad mit dr fründin am diskutiere. isch s gleis 7 vom sibni am obe bis sibni am morge gültig (also au am morge am 6i no dr erscht zug), oder eifach bis ufe letscht zug?
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
seisch ere e gruess!
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
naja, sooo viel anders sind sie ja nicht...man holt es aus dem keller wenn man lust hat, stürzt sich drauf und strengt sich an und strampelt und dann kommt man ans ziel, schmeisst es in die ecke zündet sich eine zigi an und wirft sich vor den tv...Hossa hat geschrieben:aha nit![]()
naja, diese fahrräder immer...
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
LiveForever hat geschrieben:naja, sooo viel anders sind sie ja nicht...man holt es aus dem keller wenn man lust hat, stürzt sich drauf und strengt sich an und strampelt und dann kommt man ans ziel, schmeisst es in die ecke zündet sich eine zigi an und wirft sich vor den tv...
naja, diese fahrräder immer...

Das Losketten hast du Vergessen, oder radelst du mit abgeschlossenem Fahrrad.

- bianconeri
- Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
jo.Suffbrueder hat geschrieben:kurzi froog:
s gleis 7 isch nach wie vor nume MIT halbtax erhältlich oder?
19.00 zählt zum gleis 7.Master hat geschrieben:ich ha zwar es GA, aber öbbis wo mi no wunder nimmt: zellt dAbfahrtsziit vom Zug? Also isch 19:00 no drbi? (Zug nach Bärn...)
Ich nimm jo nit a, das d'Zit wommer kontrolliert wird zellt...
Nicht aber wenn ein zug, der fahrplanmässig vor 19 uhr losfahren sollte, mit verspätung erst nach 19.00 den Bahnhof verlässt. Massgebend ist also der Fahrplan bis Betriebsschluss.
nämme mr a, de wotsch vo Basel uff Zyri in Usgang (via Olte oder Frick)Master hat geschrieben:ich ha zwar es GA, aber öbbis wo mi no wunder nimmt: zellt dAbfahrtsziit vom Zug? Also isch 19:00 no drbi? (Zug nach Bärn...)
Ich nimm jo nit a, das d'Zit wommer kontrolliert wird zellt...
De darfsch, wenn en Zug 18.51 z'Basel losfahrt, 18.59 z'Lieschtel akunnt und 19.00 z'Lieschtel abfahrt, z Basel mit em Gleis 7 ystiige, sofärn s U-Abo oder e 3-Zone-Billje ab Basel (bis Lieschtel) hesch.
Wenn dr 18.58-Zug nimmsch, wo bis Zyri nonstop fahrt, muesch aber es Billje bis Zyri leese...
an alli Schlauberger: Jo, i weiss dass die Züg gar nid denne fahre - es isch jo au BISCHPILL!

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Rankhof hat geschrieben:nämme mr a, de wotsch vo Basel uff Zyri in Usgang (via Olte oder Frick)
De darfsch, wenn en Zug 18.51 z'Basel losfahrt, 18.59 z'Lieschtel akunnt und 19.00 z'Lieschtel abfahrt, z Basel mit em Gleis 7 ystiige, sofärn s U-Abo oder e 3-Zone-Billje ab Basel (bis Lieschtel) hesch.
Wenn dr 18.58-Zug nimmsch, wo bis Zyri nonstop fahrt, muesch aber es Billje bis Zyri leese...
an alli Schlauberger: Jo, i weiss dass die Züg gar nid denne fahre - es isch jo au BISCHPILL!![]()

dorum ischs mit gleis7/uabo au hüffig bessr übr frick zfahre au wenns halt kli lengr goht
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
aber dr zug fahrt scho 18:56 in liestalRankhof hat geschrieben:nämme mr a, de wotsch vo Basel uff Zyri in Usgang (via Olte oder Frick)
an alli Schlauberger: Jo, i weiss dass die Züg gar nid denne fahre - es isch jo au BISCHPILL!![]()

nei, ächt? boah...Hossa hat geschrieben:aber dr zug fahrt scho 18:56 in liestal aber de chasch glich mit em Gleis7 und U-Ao uf dä, den dä haltet no in Sissach und Gälterkinde...
aber dä zug fahrt denn noch zofige und nid noch zi!rü...

ha drfür e "realistischers" bispill: wotsch schnäll am obe vo chur noch st. moritz, bruchsch nur e billje bis domat (ems), will dr Zug 18.58 z'chur wägfahrt und 19.04 z'domat
sagehaft, gäll?

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
www.zugvos-chanfuffscuolundwiderzrugg.chHossa hat geschrieben: wie sehts mit de Verbindige zrugg us??![]()