Mladen Petric zu BVB?

Diskussionen rund um den FCB.
zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

zizou hat geschrieben:[...]
oh oh achtung jetzt drifitsch ab:

Jimmys Abgang isch vo Site vom FCB und Medien dräckig gemacht worde, är isch mit abstand dr geilsti Stürmer vo de letschte Joor und usser villicht ständige Lohnerhöhigsforderige e ganz geile Siech gseh!! Nit z'vrglyche mit mp...

und MED het wohl nit 2 joor brucht bis er guet gspillt het, also au do... :rolleyes:
lass dein gestöhne und das vermeintliche pollieren deiner götterstatuen sein und erinnere dich lieber der vergangeheit so wie sie war ...

fakt ist: jimmy war bezüglich eigener nutzenoptimierung genau die gleiche schlampe wie ein hatsch. er war spielerisch limtiert, hatte dafür aber eine ausserordentlichen torriecher. er konnte nie ein spiel reissen - siehe das systemkorsett 4-1-4-1 von CG im 05/06 oder noch besser das scheiss spiel in lille. in jenen momenten, wenn jimmy ausserhalb des 16 stand, war er unnütz. basta.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

zul alpha 3 hat geschrieben:... siehe das systemkorsett 4-1-4-1 von CG im 05/06 oder noch besser das scheiss spiel in lille. in jenen momenten, wenn jimmy ausserhalb des 16 stand, war er unnütz. basta.
Hab isch doch grade gsagt :)

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

rotoloso hat geschrieben:villicht hättme mit dene fascht 3 Mio. e beesere stürmer gholt oder dr Delgado besser könne binde, villicht wärs bärgab gange aber es hätt denn e Trainerwägsel geh und dr Hitzfäld wär koh,
Spassvogel :)

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

@ roti: respect für dini konsequänz, obwohl di mängisch eher durch realitätsfärne fanatismus bzgl. mp usszeichnisch...
aber wenn me für sich gwüssi wärt het, find ych das ok, wenn me die konsequänt vertritt!

i ka nur kopfschüttle über alli, wo sich zum 1000 mol drab närve
--> wie wärs mit eifach nit antworte bzw überspringe..?

wie dr legolas seit, wenns um leischtig goht, hed das nüt mit em "emotionale" räscht z tue, wieauimmer me dä seht. dr mp isch e begnadete fuessballer und wird eh nüm lang bi uns syy :cool:

leider ischs nüm so wie friener, e cecca im alte joggeli wärde mir nümme seh :( ych ha mi verabschieded vo dere vorstellig. ergo isch dr mp in dr hütige zyt für mi e söldner. y ha bi ihm keini wyttere aasprüch, als das er si leischtig bringt und alles für basel git, bis er verreist.. und die bringt er momentan eifach, uff kreativi, witzigi art! das gilt imo au für e jimmy, egal wie sy abgang gsi isch..mi dankbarkeit für sini leischtig und yysatz hed är!
wichtig isch, das MIR die kultur no läbe, es isch s einzig, wo mir im modärne, kommerzielle fuessball könne entgegesetze...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

rotoloso hat geschrieben:Was hett dr FCB erreicht sitt mr im Sturm vom MP abhängig sinn?
Hejoo, das hangd jo nur vo eim Stürmer ab was die ganz Mannschafd erreichd.

Und wenn de scho mid Fakte chunsch, denn lueg emool d`Tabälle vo dere und vo dr ledschde Säson ah und denn gsehsch das dr FCB in Punkdo gschossene Gool an dr Schbidse schdooht. In dere Säson mid 17 vo 44 Gool vom Petric. Dr Kulic und die so hoch globbde Zürcher Schdürmer ligge scho 5 oder meh Gool zrugg. Wie ni scho an anderer Schdell gseit ha är isch für mi nid dr Messias, aber als Schbiler wärtvoll.

I weiss scho was jeds chunt, d`Verteidigung vod im Schturm ah. Wenn me sich emool uf öbber igschosse het, gits gar nüt me wo an ihm richtig isch.
Chindergarte.

Wenn me die Schaalgschichd nid will verzeie und vergässe chan i die Haltig zwar nid teile aber i akzeptier das.

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

chinatown hat geschrieben:ok

für gwüssi "fans" isch dr Erfolg swichtigste. Egal wer Goal schiesst, hauptsach ebbis hole ändi Johr.

für anderi "fans" isch Erfolg nit alles im Läbe.

Es wär doch toll, wenn sich beidi Parteie (sgit vrmuetlich no ä dritti) respektiere würde!
Ich gang ins Joggeli will ich dr FCB will gwünne gseh (glaub chuum. dass Du ins Stadion gohsch und willsch e Unentschiede oder e Niederlag gseh... ;) ) Fascht genau so wichtig isch aber, dass unseri Buebe schöne, lydeschaftliche, begeischtendere Fuessball spiele.
Und zum letschte Mol: niemer muss dr Mladen e tolle finde. Aber me sött dGrössi ha, sini sportliche Leischtige z'honoriere und i däm me ihn zum Teufel wünscht würdme bewusst e Schwächig vo dr ganze Mannschaft in Kauf näh nur um si eige Ego z'befriedige.

aQuarius
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aQuarius »

Legolas hat geschrieben:Alte hueresiech nomol, was het dr Jimmy brocht usser Goal? WAS??? NÜT!! NÜT, NÜT UND NOMOL NÜT!! Är het Töpf gmacht, für das isch är do gsy, meh nit.

Dr Antichristzürchersohnjudas verwandlet Freistöss, schloht Eckbäll, pariert Penalties und zu allem ahne macht är glich viel Chärre wie dr Jimmy. Fluech über ihn, aber loh dä Müll mit dr Leischtig man.
also stopp! jimmy war nicht bloss wegen seinen toren der bisher beste stürmer den ich je gesehen habe ich fcb-dress (ich bin jahrgang 72).
er war ein unglaublicher kämpfer, wühler und brachte mit seinem pressing die ganze abwehr des gegners in bedrängnis. er hatte eine winnermentalität, was meiner meinung nach die anderen spieler extrem anstachelte und motivierte. bei rossi war das ähnlich. unglaublich kampfsau mit guten pässen und viel herzblut.

obwohl ich den fladen seit geraumer zeit wirklich nicht schlecht finde- und sein match gegen gc war wirklich hammer! dennoch, wenn ich wählen könnte zwischen jimmy und petric, ich würde jimmy wählen (abgangsgeschichten hin oder her).

nichts deso trotz ist fladen unser bester spieler zurzeit. endlich spielt er eine gute und einigermassen konstante saison.
Lerne aus den Fehlern anderer, denn man hat nicht genug Zeit, alle selbst zu begehen.

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

zul alpha 3 hat geschrieben:lass dein gestöhne und das vermeintliche pollieren deiner götterstatuen sein und erinnere dich lieber der vergangeheit so wie sie war ...

fakt ist: jimmy war bezüglich eigener nutzenoptimierung genau die gleiche schlampe wie ein hatsch. er war spielerisch limtiert, hatte dafür aber eine ausserordentlichen torriecher.
Ja, erinnere dich an die Vergangenheit so wie sie wahr - es war ja sicherlich nicht so, dass der FCB dem Jimmy nur noch einen Einjahresvertrag offeriert hat, er aber mind. einen 2 Jahresvertrag wollte. Da sollte man sich schon fragen, ob man mit verdienten Spielern so umgeht - ich denke nicht und daher war die Konsequenz von Jimmy logisch und nichts anderes als legitim. Der Vergleich mit Hatsch ist daher lächerlich und total unangebracht. Solltest dich lieber mal fragen, wieso es unser Trainer und Vorstand nötig haben, einen Spieler wie Jimmy auf diese Art und Weise "rauszuekeln".

Hervé
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Hervé »

chinatown hat geschrieben: für anderi "fans" isch Erfolg nit alles im Läbe.
... dann frage ich mich, warum es sich bei den FCB-Fangesängen in der Regel um Siege, Erfolge, Goals, (Fussball-) Machtstellung und gewonne Titel dreht und nicht um Themen wie Kameradschaft, Beziehung zu den Fans, Basler Herkunft und rotblaues Herz und ähnliches... :confused:
México Campéon Mundial 2010

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Chartking hat geschrieben:Ich gang ins Joggeli will ich dr FCB will gwünne gseh (glaub chuum. dass Du ins Stadion gohsch und willsch e Unentschiede oder e Niederlag gseh...
Ich gang im Stadion:
1. Will i die Stadt und dä Verein Lieb
2. Um mi FCB z'unterstütze
3. Will i guete Fuessball gseh will
4. Will i froh bi wenn dr FCB gwünnt

Das isch mini Aasicht, genau in dere Rheiefolg. Wenn de Punkt 1 aaluegsch, denn wirdsdr hoffentlich iilüchte wieso dass i e MP nie akzeptiere wird, au nid wennr Wältfuessballer des Jahres wird.

Und was s'gwünne betrifft, klar hoffi au immer uf e Sieg vom FCB, aber es gitt amigs 0-0 wo einiges schöner und spannender sin als gwüssi 4-0. Wenn du geschter Milan - Celtic gluegt hesch, denn weisch was i mein.

I bi au scho glücklicher Hai gange nachemene absolut geile Unentschiede vom FCB als nach gwüssi langwiiligi Sieg gege Schaffuse oder Aarau.

Chartking hat geschrieben: Und zum letschte Mol: niemer muss dr Mladen e tolle finde. Aber me sött dGrössi ha, sini sportliche Leischtige z'honoriere
Sini Leischtig im Vergangene knappe Johr hani nid abgstritte, sini goals machter, teils au sehr schöni, trotzdäm erwart ich vommene eso e Spieler meh (aber au wenn meh ko würd, möchtichen nid ha, das isch scho klar).
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

Joggeli hat geschrieben:"..."
danke.. ;)

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Joggeli hat geschrieben:[...] einen Spieler wie Jimmy auf diese Art und Weise "rauszuekeln".
billige polemik, nichts weiter - versuch mal lieber die unzähligen absprungversuche von jimmy während seiner zeit beim fcb zu zählen, dann weisst du, auf was ich hinaus möchte. deine geschichtsverklärung ist genau so fehl am platz wie das gestöhne von zizou ...

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

aQuarius hat geschrieben: dennoch, wenn ich wählen könnte zwischen jimmy und petric, ich würde jimmy wählen (abgangsgeschichten hin oder her).
wieso numme der bazze wenn s'weggli au chasch ha :D

ich würdi beidi näh :rolleyes:

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

@ Herve

Kleiner Hint bezüglich Liedern:

..."Erfolg isch nit alles im Läbe, wenns schlecht goht sin mir mit drbi, FCB Fan kasch nit wärde, FCB Fan das muesch si" *sing*
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

rotoloso hat geschrieben:Ich gang im Stadion:

Das isch mini Aasicht, genau in dere Rheiefolg. Wenn de Punkt 1 aaluegsch, denn wirdsdr hoffentlich iilüchte wieso dass i e MP nie akzeptiere wird, au nid wennr Wältfuessballer des Jahres wird.

Und was s'gwünne betrifft, klar hoffi au immer uf e Sieg vom FCB, aber es gitt amigs 0-0 wo einiges schöner und spannender sin als gwüssi 4-0. Wenn du geschter Milan - Celtic gluegt hesch, denn weisch was i mein.

I bi au scho glücklicher Hai gange nachemene absolut geile Unentschiede vom FCB als nach gwüssi langwiiligi Sieg gege Schaffuse oder Aarau.

Sini Leischtig im Vergangene knappe Johr hani nid abgstritte, sini goals machter, teils au sehr schöni, trotzdäm erwart ich vommene eso e Spieler meh (aber au wenn meh ko würd, möchtichen nid ha, das isch scho klar).
was erwartesch denn no???

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:I[...]trotzdäm erwart ich vommene eso e Spieler meh [...].
was genau wäre das ...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

John_Clark hat geschrieben:was erwartesch denn no???
zul alpha 3 hat geschrieben:was genau wäre das ...
Siehe mi beschrieb vom Jimmy wo au uff e Rossi zuetrifft.

Kämpfe, Bäll sälber hole wenn sie nid kömme, seggle bis zum ummkeie, biss, (fairi) aggressivität, das alles fählt em MP.
[/CENTER]

Hervé
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Hervé »

Snowy hat geschrieben:@ Herve

Kleiner Hint bezüglich Liedern:

..."Erfolg isch nit alles im Läbe, wenns schlecht goht sin mir mit drbi, FCB Fan kasch nit wärde, FCB Fan das muesch si" *sing*
Ich hab ja gesagt... in der Regel...
México Campéon Mundial 2010

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

Sorry Rotoloso, aber dä Steilpass muessi eifach anäh....

Ich gang im Stadion:
wär vorbehaltslos liebt ka au verzeihe...
Dr Malden isch e Teil vom FCB, öbs Dir passt oder nid
Denn dörftisch erscht wieder ins Joggeli cho wenn dr Mladen nümm do isch will für dr gueti Fuessball isch er praktisch elei zueständig...
aber nur wenn dGoal derzue nid dr Mladen gschosse het, gäll... ;)

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:Siehe mi beschrieb vom Jimmy wo au uff e Rossi zuetrifft.

Kämpfe, Bäll sälber hole wenn sie nid kömme, seggle bis zum ummkeie, biss, (fairi) aggressivität, das alles fählt em MP.
das sind mal endlich einleuchtende argumente.

persönlich glaube ich, dass du einen marathon-man à la rossi nicht mehr finden wirst. das war wirklich ein ausnahmetalent in dieser hinsicht.

sich die bälle selber zu holen, hängt wiederum von der trainer-vorgabe ab. persönlich bin ich gotten-froh, dass MP nicht bis zur mittellinie zurück muss, um sich dort den ball passen zu lassen. jedes mal, wenn ich so etwas lese, kommt mir das unsägliche 4-1-4-1 von CG in den sinn und seine vorgabe, jimmy müsse sich schon auf der mittelinie den ball besorgen. dass dies nicht gut gehen kann, hat die vergangenheit gezeigt.

aggressivität ist ein punkt, den man gelten lassen kann. MP kultiviert eher den filigranen spielstil. sich hier z. b. bei einem van bommel zu orientieren, wäre absolut kein fehler.

einen wirklichen nachteil von MP, denn du komischer weise nicht erwähnst, ist seine mentalität à la nunez. auch der giftzwerg hat im spiel nach hinten viel zu wenig getan und dafür damals von koller immer wieder berechtigte kritik einstecken müssen. auch hier könnte MP noch einiges dazulernen: verteidigung beginnt bekanntlich im sturm.

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

@Hervé: Natürlich will jeder Fan seine Mannschaft siegen sehen. Aber, ich wurde FCB-Fan als der FCB noch in der NLB spielte und lange Zeit noch eine Loser-Truppe war. Wäre ich damals erfolgsgeil gewesen, wäre ich wohl GC- oder Bayern-Fan geworden. Und darum zählt auch für mich: "Erfolg isch nid alles im läbe...".

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

Angelo hat geschrieben:@Hervé: Natürlich will jeder Fan seine Mannschaft siegen sehen. Aber, ich wurde FCB-Fan als der FCB noch in der NLB spielte und lange Zeit noch eine Loser-Truppe war. Wäre ich damals erfolgsgeil gewesen, wäre ich wohl GC- oder Bayern-Fan geworden. Und darum zählt auch für mich: "Erfolg isch nid alles im läbe...".
Ich wurde FCB-Fan als wir noch die Nati dominierten, blieb Fan als wir in den Niebelungen der Nati B dahinvegetierten und bin immer noch Fan obwohl wir letztes Jahr den Meistertitel ein paar Sekunden vor Schluss verspielten. Und trotzdem ist mir Erfolg lieber als Misserfolg....

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Chartking hat geschrieben:Sorry Rotoloso, aber dä Steilpass muessi eifach anäh....

Ich gang im Stadion:
wär vorbehaltslos liebt ka au verzeihe...
Das isch dini Meinig, wenn mi mini Frau betrüege würd het sie mi gseh.
Dr Malden isch e Teil vom FCB, öbs Dir passt oder nid
Dorum gangi au wytterhin, aber hoff und freu mi druff dassr das bald nümm isch.
Denn dörftisch erscht wieder ins Joggeli cho wenn dr Mladen nümm do isch will für dr gueti Fuessball isch er praktisch elei zueständig...
Stimmt aber das hett nid nur mit ihm z'tue sondern au mit de Wenigkeit vo de andere. I ha dir aber scho nur in däm Fred scho öbbe 3 mol gseit und sunscht au sytt fascht 1 Johr, dass i sini Leischtig nid abstritt.
aber nur wenn dGoal derzue nid dr Mladen gschosse het, gäll... ]
Näi, i freu mi immer, i freu mi bimene MP Goal glichi wie bimmene eigegol, that's it.
[/CENTER]

O.Hitzfeld
Erfahrener Benutzer

Beitrag von O.Hitzfeld »

Hervé hat geschrieben:... dann frage ich mich, warum es sich bei den FCB-Fangesängen in der Regel um Siege, Erfolge, Goals, (Fussball-) Machtstellung und gewonne Titel dreht und nicht um Themen wie Kameradschaft, Beziehung zu den Fans, Basler Herkunft und rotblaues Herz und ähnliches... :confused:
:confused: kennst du die Lieder?

Basler Herkunft, rotblaues Herz kommt öfters vor, sogar wortwörtlich! Zusammen singen = Kammerdschaft.....
======================
dem Blau der Treue der Liebe Rot
sind wir ergeben bis in den Tod

Fight the Power - A.C.A.B - F.T.P.

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Chartking hat geschrieben:Ich wurde FCB-Fan als wir noch die Nati dominierten, blieb Fan als wir in den Niebelungen der Nati B dahinvegetierten und bin immer noch Fan obwohl wir letztes Jahr den Meistertitel ein paar Sekunden vor Schluss verspielten. Und trotzdem ist mir Erfolg lieber als Misserfolg....
diesem votum kann sich meine wenigkeit - bis auf die zeit der nati-vormachtstellung - anschliessen ...

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

Chartking hat geschrieben:Ich wurde FCB-Fan als wir noch die Nati dominierten, blieb Fan als wir in den Niebelungen der Nati B dahinvegetierten und bin immer noch Fan obwohl wir letztes Jahr den Meistertitel ein paar Sekunden vor Schluss verspielten. Und trotzdem ist mir Erfolg lieber als Misserfolg....
Klar, jede gwünnt liebr als dass er vrliert, irgendwo menschlich! ;)

abr sgoht numme dodrum wie me dr Erfolg holt.
wenn dr erfolg nur im stil vo chelsea odr salzburg möglich isch, dann verzicti liebr druff!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

weil du fan geworden bis als er wie du schreibst die nati dominiert hat...
wir haben unseren fcb lieben gelernt als er ein nichts war...
andere vorzeichen und voraussetzungen...
Basel ai Liebi!!!

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:[...] andere vorzeichen und voraussetzungen...
welche denn?

erha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erha »

zul alpha 3 hat geschrieben:eine wirklichen nachteil von MP, denn du komischer weise nicht erwähnst, ist seine mentalität à la nunez. auch der giftzwerg hat im spiel nach hinten viel zu wenig getan und dafür damals von koller immer wieder berechtigte kritik einstecken müssen. auch hier könnte MP noch einiges dazulernen: verteidigung beginnt bekanntlich im sturm.
Mag mich aber einige Szenen erinnern, wo er den Ball aus dem eigenen 16er wegköpfelte ( v.a. bei Eckbällen) und ich meinte mich sogar erinnern zu können, dass er mal einen Ball von der Linie gekratzt hatte ( und gleichzeitig 2Tore schoss ?? ). In der heutigen, taktischen Zeit der Trainerstrategen, gibt es praktisch keinen einzigen Stürmer mehr, der nur vorne steht und auf die Bälle wartet.

Was mich jedoch an Nunez erinnert und was MP noch fehlt : er hat nicht genügend Einfluss auf eine Partie im Sinne von "Reisser-Typ". Spielt der FCB eine Galavorstellung ( siehe Sonntag.. ) ist MP noch ein bisschen "galaiker",
bekommt Basel keinen Fuss vor den anderen, verschwindet Mladen völlig von der Bildfläche.
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Angelo hat geschrieben:@Hervé: Natürlich will jeder Fan seine Mannschaft siegen sehen. Aber, ich wurde FCB-Fan als der FCB noch in der NLB spielte und lange Zeit noch eine Loser-Truppe war. Wäre ich damals erfolgsgeil gewesen, wäre ich wohl GC- oder Bayern-Fan geworden. Und darum zählt auch für mich: "Erfolg isch nid alles im läbe...".
word, goht mir genau so...
friener sin bi uns bim fuessball spiele no lüt mit gc-lyybli ummegrennt :rolleyes:
erfolg isch kurzfrischtig, d bindig zum club langfrischtig. s ka nit immer en erfolgryychi zyt syy, suscht ka me sich gar nüm richtig freue :)
d freud kunnt aber scho dure erfolg, aber nur in verbindig mit dr liebi zum fcb!

y ka zb. dä momänt nüm vergässe, wo s ganzi joggeli wie gebannt uff d aazeigetafele gluegt und "hopp yb" gruefe hed. wos spiel abpfiffe worde isch, stilli, 3 minute hoffe und bange, bis uf dr (alte) aazeigetafele ufglüchtet hed, das servette-yb (oder so) fertig isch - e riise jubel im joggeli.
das sin so momänt, wos egal isch öb in dr nlb oder cl...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Gesperrt